Skrzynka na Kod |
Autor |
Wiadomość |
Agumon
Preferowany:
Ranga RM:
Pomógł: 53 razy Dołączył: 30 Gru 2009 Posty: 515 Skąd: Ruda Śląska
|
Wysłany: Nie 23 Maj, 2010 11:09
|
|
Skrzynka na Kod
|
Witam
Dzisiaj pokażę wam jak można wykonać Skrzynkę na kod.
Potrzebne nam będzie:
- Zmienna: 0001:Numer Skrzyni
Robimy nowe zdarzenie skrzynki z wiadomością:
np.
" Wprowadź kod!!!"
Następnie:
Wstaw numer:
- Zmienna: 0001:Numer Skrzyni
- Numer: 4 (Będziemy mogli wprowadzić tylko 4 cyfrową liczbę)
Screen:
Potem: Ustaw warunek:
Zmienna : 0001:Numer Skrzyni jest równa "X" ("X" Jest to numer jaki będziemy musieli wprowadzić żeby nasza skrzynia się otworzyła np. 4910)
Screen:
Jeśli jest równa to:
<> Odegraj SE:Decision2
<><> Wiadomość: \c[3]Poprawny Kod!!! (\c[3] oznacza że wiadomość będzie zielona)
<>Czekaj: 40 Klatek
<> Odegraj SE: Chest
<>Ruczaj zdarzeniem: To zdarzenie (CZEKAJ)
<--->Obrót twarzą OFF
<--->Twarzą w lewo
<--->Czekaj: 3 klatki
<--->Twarzą w prawo
<--->Czekaj: 3 klatki
Screen:
Wiadomość: W skrzyni znalazłeś \c[13]100G\c[0]. (Wiadomość mniej więcej będzie wyglądała tak.)
Screen:
Następnie Zmiana pieniędzy: +100
Zmienna : 0001:Numer Skrzyni Ustaw na 0
Główny przełącznik A =ON
Teraz jeśli warunek się nie spełni to:
Odegraj SE: Buzzer2
Wiadomość: \c[18]Błędny Kod!!! (Gdzie \c[18] będzie oznaczało że wiadomość będzie czerwona)
Zmienna : 0001:Numer Skrzyni Ustaw na 0
Następnie tworzymy nową stronę, dajemy grafikę skrzynki otwartą i warunek zdarzenie : Jeśli główny przełącznik A jest ON to ta strona się otworzy.
A potem zastosuj i ok.
Całe 2 strony powinny wyglądać tak:
Screen:
No i jak zwykle demo jak by ktoś nie wiedział jak to zrobić:
DEMO:
Created By Agumon. Copyright�2010.
All Rights Reserved.�
Dzięki że mogłem pomóc i pozdrawiam wszystkich...
Niedługo będzie więcej podobnych poradników...
|
________________________
|
Ostatnio zmieniony przez Ayene Czw 19 Sie, 2010 11:15, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
Flanagan
Preferowany:
Pomógł: 9 razy Dołączył: 26 Sty 2010 Posty: 181 Skąd: Ziemia
|
Wysłany: Nie 23 Maj, 2010 12:00
|
|
|
Niezły tutek napewno się przyda 6/6 nic nie brakuje |
|
|
|
Asantos
Preferowany:
Ranga RM:
Pomógł: 15 razy Dołączył: 31 Sty 2010 Posty: 236 Skąd: Gniezno
|
Wysłany: Nie 23 Maj, 2010 14:01
|
|
|
Bardzo ładnie :) Piąteczka się należy. |
________________________ Rebelianci łączcie się! |
|
|
|
Amelanduil
Preferowany:
Pomógł: 3 razy Dołączył: 28 Wrz 2011 Posty: 464
|
|
|
|
Agumon
Preferowany:
Ranga RM:
Pomógł: 53 razy Dołączył: 30 Gru 2009 Posty: 515 Skąd: Ruda Śląska
|
Wysłany: Nie 23 Maj, 2010 16:19
|
|
|
LostSoul napisał/a: | to raczej do demka cię stosuje bardziej niż do tutka :D | ]
Do tutka też może być xD |
________________________
|
|
|
|
CreeperCrisis
Preferowany:
Pomógł: 32 razy Dołączył: 01 Maj 2010 Posty: 395
|
Wysłany: Sob 12 Cze, 2010 17:59
|
|
|
Na temat:
Dobrze jest też zrobić np. 6 cyfr do wstawienia czyli tak:
1 cyfra - ilość domków w wiosce...
2 cyfra - ilość ludzi w wiosce...
3 cyfra - ilość motyli w wiosce...
4 cyfra - ilość świecących kwiatów w wiosce...
5 cyfra - ilość hełmów w każdym domku...
6 cyfra - ilość skrzyń w wiosce...
Nie na temat:
Agumon, twoje tutki są najlepsze. |
|
|
|
Asantos
Preferowany:
Ranga RM:
Pomógł: 15 razy Dołączył: 31 Sty 2010 Posty: 236 Skąd: Gniezno
|
Wysłany: Sob 12 Cze, 2010 18:17
|
|
|
Bardzo ciekawy pomysł Sebastian, idealny do gry przygodowej z elementami zagadek. |
________________________ Rebelianci łączcie się! |
|
|
|
CreeperCrisis
Preferowany:
Pomógł: 32 razy Dołączył: 01 Maj 2010 Posty: 395
|
Wysłany: Sob 12 Cze, 2010 19:09
|
|
|
Wpadłem na to gdy grałem w Crisis Core Final Fantasy VII |
|
|
|
GeimerShooter
Preferowany:
Dołączył: 03 Sie 2010 Posty: 9
|
Wysłany: Wto 07 Wrz, 2010 07:30
|
|
|
Super poradnik. thx Tego potrzebowałem. =) |
________________________ Śmierć to jedyna rzecz która zapobiegnie produkcji
|
|
|
|
Axer
Preferowany:
Ranga RM:
Pomógł: 1 raz Dołączył: 19 Lip 2010 Posty: 43 Skąd: się biorą n00by?
|
Wysłany: Wto 07 Wrz, 2010 14:20
|
|
|
Bardzo przejrzysty tutek, wszystko dokładnie opisane i do tego screeny!
Masz 5/5 ,genialny tutorial ;) |
|
|
|
Agumon
Preferowany:
Ranga RM:
Pomógł: 53 razy Dołączył: 30 Gru 2009 Posty: 515 Skąd: Ruda Śląska
|
Wysłany: Sro 08 Wrz, 2010 17:35
|
|
|
Dzięki wszystkim za oceny. |
________________________
|
|
|
|
Woj3x
Preferowany:
Dołączył: 13 Wrz 2010 Posty: 1
|
Wysłany: Wto 14 Wrz, 2010 20:50
|
|
|
Bardzo pomocny tutorial! |
|
|
|
radek02
Preferowany:
Pomógł: 13 razy Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 257 Skąd: klikasz ?
|
Wysłany: Sob 25 Wrz, 2010 11:36
|
|
|
Agumon, skontaktuj się z reptilem w sprawie twoich tutków ;) . przydałyby się na twierdzy :) . |
________________________ 2009-10-12 - dzień , od którego jestem uczestnikiem na polskiej scenie RPG Makera [/b]
Dołącz do grupy makerowiczów na nk ! http://nk.pl/#grupy/29610 |
|
|
|
Agumon
Preferowany:
Ranga RM:
Pomógł: 53 razy Dołączył: 30 Gru 2009 Posty: 515 Skąd: Ruda Śląska
|
Wysłany: Sob 25 Wrz, 2010 12:10
|
|
|
radek02 napisał/a: | Agumon, skontaktuj się z reptilem w sprawie twoich tutków ;) . przydałyby się na twierdzy :) . |
Na razie nie mam czasu ale może w przyszłości to zrobię xD |
________________________
|
|
|
|
Parampam
Preferowany:
Dołączył: 30 Wrz 2010 Posty: 15
|
|
|
|
|