Drugi skrin!!! Ratujcie tę kobietę w blond włosach!!! Zaraz skoczy!!! ^~
Szczerze, logo powala! Wszystko schludne, bardzo ładne tilesety i okno z wiadomością. Gratuluję dobrego wyczucia, bo ani nie brakuje niczego, ani nie ma niczego za dużo.
Czekam na więcej ^^
________________________ Nie ma śniegu, a na ulicach pełno bałwanów ^^
Pomógł: 3 razy Dołączył: 28 Maj 2010 Posty: 54 Skąd: Strefa Zacności
Wysłany: Pią 28 Maj, 2010 19:45
Dziękuję pięknie - komentarze takie jak ten dają istocie ludzkiej motywację do dalszego tworzenia! :|
A co do 'kobiety blond' ... To główny BOHATER. Siedzi sobie na dachu. >_> Podoba mi się ten char i będzie facetem! I o! :|P
//Edit :
To nie kobieta!! ;'( <płacze ze stresu>
//co wygaśnie? :|
[ Dodano: Sob 29 Maj, 2010 11:52 ] Próba nowej wersji menu - bo literaczki w pierwotnej były chyba jednak trochę zbyt ciemne :|
Spoiler:
Or forget - sam napis wyszedł wg. mnie ładnie, jednak nie komponuje się wcale z Logo ;|
Chyba rzucę 'lekki żar' na pierwotną wersję i trochę ją rozjaśnię ;|
Ostatnio zmieniony przez Nhadala Sob 29 Maj, 2010 20:08, w całości zmieniany 1 raz
Darkfault, Nasuwa mi się jedna prośba :P o Tilsety :P te na Pierwszych screenach są nie ziemskie :P a co do Menu :P Nawet ładne :P Tylko kolory :P są za Kolorowe ;D
Pomogła: 232 razy Dołączyła: 18 Wrz 2007 Posty: 2424
Wysłany: Wto 01 Cze, 2010 06:20
Kable, co Ty "gadasz" Właśnie te kolory nadają temu obrazkowi wyrazistości. Według mnie wersja ostateczna jest najlepsza Tamte napisy nie pasowały do stylu logo. Ale jeśli mimo wszystko będziesz chciał umieścić gdzieś napisy japońskie, to zamieszczam je poniżej (mam nadzieję, że Twój system obsługuje znaki japońskie):
new game - ニューゲーム
continue - コンティニュー
shutdown - シャットダウン
Tilesety rzeczywiście bardzo ładne, ale i tak najważniejszy jest zmysł estetyki Gratuluję.
Pomógł: 3 razy Dołączył: 28 Maj 2010 Posty: 54 Skąd: Strefa Zacności
Wysłany: Wto 01 Cze, 2010 15:35
Kable napisał/a:
Darkfault, Nasuwa mi się jedna prośba :P o Tilsety :P te na Pierwszych screenach są nie ziemskie :P a co do Menu :P Nawet ładne :P Tylko kolory :P są za Kolorowe ;D
Ależ proszę bardzo - można je znaleźć w googlu, pod hasłem 'Mack's Tiles'. :p
Bezpośredni link, bo wiem, że nikomu nie chce się klikać gugla, znajduje się TUTAJ ]
Ja jedynie edytowałem je pod kątem mojej gry, bo kilka tilesów nie pasowało do całości, kilka brakowało no i nie było w nich tych słodziakowych dachów których używam, a które widać na drugim screenie
[także do wiadomości umieszczam link do strony na której rzeczone dachy się generuje - tak gdyby ktoś je też chciał. :) - Generator można znaleźć TUTAJ ]
Krótki opis korzystania, bo raczej nie każdy rozumie japoński:
Spoiler:
Pierwszy obrazek: Pasek kolorów. Tutaj sprawdzamy który kolor ma jaki numerek - przykładowo kolor różowy znajduje się między 0 a 20, więc wybieramy na oko - 10.
Drugi obrazek: budowa dachu [dachówki/trawa/deski/itp] Tutaj po prostu wybieramy numerek odpowiadający wybranemu dachowi.
Teraz pola wyboru:
Jednorazowo można generować cztery dachy.
W pierwszym polu wybieramy numerek dachu, w drugim kolor. Pozostałe są dla mnie tajemnicą - tu prosił był o pomoc szanowną panią administratorkę, jako iż ja niestety japońskiego jeszcze nie opanowałem :p Można zostawić jak są.
[] TileE xxxxxxxxx <- Tutaj zaznaczamy ptaszkiem [tzn. klikamy myszką, a co ;>], żeby wygenerowało nam od razu cały tileset E [jeśli ktoś ma w nim inne elementy, to zawsze można dachy stąd wyciąć i wkleić do swojego - przynajmniej ja tak zrobiłem :p]
Klikamy rushowy przycisk na dole i voila - mamy 4 boskie daszki, wyglądające o niebo lepiej od tych ertepowych. Jak komuś się spodoba, to może sobie wygenerować jeszcze cztery i upchnąć to wszystko w TileE ^_^
Wrzuciłbym wszystkie w .zip, ale nie można tu dodawać załączników ;f
Ayene napisał/a:
Kable, co Ty "gadasz" Właśnie te kolory nadają temu obrazkowi wyrazistości. Według mnie wersja ostateczna jest najlepsza Tamte napisy nie pasowały do stylu logo. Ale jeśli mimo wszystko będziesz chciał umieścić gdzieś napisy japońskie, to zamieszczam je poniżej (mam nadzieję, że Twój system obsługuje znaki japońskie):
new game - ニューゲーム
continue - コンティニュー
shutdown - シャットダウン
Tilesety rzeczywiście bardzo ładne, ale i tak najważniejszy jest zmysł estetyki Gratuluję.
Dzięki wielkie - myślę, że zostawię już to logo i nie będę nic zmieniał, bo potrafię tak siedzieć nad jednym obrazkiem kilka dni cały czas poprawiając i nie dosyć, że nie robię wtedy nic innego [projekt stoi w miejscu] to w dodatku często zdarza mi się przekombinować - a ja nie robię backupów plików, jedynie całej gry co jakiś czas :p
Co do japońskiej czcionki - niestety nie mam :| Jak sobie zainstaluję, to na pewno mi się napisy przydadzą - dziękuję :)
Pomógł: 3 razy Dołączył: 28 Maj 2010 Posty: 54 Skąd: Strefa Zacności
Wysłany: Wto 01 Cze, 2010 16:01
Lartarin napisał/a:
Odnośnie tych jeżyków... (fuj...)
// wygaśnie
Wth :| Małe jeżyki są słodziakowate! :|
[ Dodano: Sob 05 Cze, 2010 11:27 ] Skrinik z battle [aby nauczyć się, lub rzucić jakiś czar, trzeba wklepać kombinację klawiszy w określonym czasie - im potężniejszy czar, tym bardziej skomplikowana kombinacja/mniej czasu]:
[ Dodano: Wto 08 Cze, 2010 20:40 ] Wejście do kopalni :|
Spoiler:
No i poprawione, bo za dużo paprotek było i nie odpowiadał mi ton ;|
[ Dodano: Pią 11 Cze, 2010 13:22 ] Mapa świata. Drzewka przekolorowane z zimowych, brzegi głębokiej wody pocięte GIMP'ie, wulkan przekolorowany, żeby pasował pod góry [ale nadal mi się nie podoba :|]
No No Świetne :P co do mapy Świata :P chyba Ci podkradnę to do mojej gry :D
Choć poziom Tych Screenów idzie dużo powyżej moich umiejętności ( pss jakich umiejętności nic nie potrafię ^^ ) ale ta sztuczka :P w czasie Walki z Potworami ;D to normalnie jak w Action-Slashery :P kurde ciężko ;D podoba mi się niesamowicie P
Pomógł: 3 razy Dołączył: 28 Maj 2010 Posty: 54 Skąd: Strefa Zacności
Wysłany: Nie 13 Cze, 2010 10:01
Kable napisał/a:
No No Świetne :P co do mapy Świata :P chyba Ci podkradnę to do mojej gry :D
Choć poziom Tych Screenów idzie dużo powyżej moich umiejętności ( pss jakich umiejętności nic nie potrafię ^^ ) ale ta sztuczka :P w czasie Walki z Potworami ;D to normalnie jak w Action-Slashery :P kurde ciężko ;D podoba mi się niesamowicie P
Dzięki za miły komentarz :)
Co do walki - planuję jeszcze dodać coś podobnego dla normalnego ataku [coś w stylu okręgu z oznaczeniami 'MISS', 'Normal Damage' i 'Max damage', z latającą strzałeczką, gdzie gracz wciska spację i strzałeczka zatrzymuje się np. na 'MISS' - wtedy chybia, itp. - im mniejszy skill DEX, tym szybciej strzałka lata = tym trudniej trafić przeciwnika] tylko nie wiem, czy to nie będzie zbyt przekombinowane :p
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum