Ogłoszenie 

Uwaga! To forum jest w trybie offline.
Wszelką pomoc uzyskasz pod adresem
forum.ultimateam.pl


Administracja Forum


Poprzedni temat «» Następny temat
Otwarty przez: Ayene
Pon 02 Maj, 2011 09:17
Pragnienie Krwi
Autor Wiadomość
Ekhart 



Preferowany:
RPG Maker XP

Dołączył: 06 Cze 2010
Posty: 7
Skąd: Waterford, IE
  Wysłany: Nie 06 Cze, 2010 12:10
Pragnienie Krwi



1.Fabuła:

Zachłanność i chciwość. Te dwie cechy ludzkiego charakteru sprawiły, że nasz antagonista- Vrital- zostaje wygnany ze swojego rodzinnego miasta- Underdeep. Wędrując na południe odkrywa, że ma w sobie wampira, który powoli przejmuje władzę nad jego ciałem i umysłem. Jak długo będzie trwał proces zamiany Vritala w krwiożerczą bestię? Czy może uda mu się ocalić resztki ludzkiej świadomości? Czy znajdzie kogoś, kto mu w tym pomoże? Czas pokaże...
Wcielając się w postać Vritala, mężczyzny zarażonego Animusalnym wampiryzmem, musimy znaleźć swoją enklawę, miejsce, gdzie Vrital będzie mógł znaleźć spokój i powoli tracić resztki człowieczeństwa... albo znaleźć sposób, by nigdy się nie zarazić wampiryzmem.



2. Grafika

Tutaj przyznaję, projekt wypada nieciekawie. Grafika jest różna, znaleziona w necie, ale głównie są to elementy w stylu RTP i podobnych do tego (niektóre grafiki Macka, Inquisitora itp)



3. Muzyka

Muzykę staram się dobierać klimatyczną (chociaż nie zawsze mi się to udaje). BGMy są głównie znalezione w necie, kilka z nich zrobionych kiedyś przez Mertruve'a, kilka z popularnych gier. BGS, SE i ME są głównie z RTP oraz znalezione w internecie.



4. Skrypty i mechanika

Skrypty znalezione w internecie, których użyłem w grze, to:
-Free Window, napisany przez Hako, - Ulepszone okienka wyborów
-AMS R4, Dubealexa, - Lepiej wygladające okienka rozmowy
-Adv Weather System, napisany przez Ccoa. - Lepsze efekty pogodowe
-Advanced Text Paragrapher, napisany przez Samo, the Thief - Zawijanie wierszy w skryptach
-SSVBS, DC - system walki

Ponadto sam piszę niektóre skrypty:
-CMS
-5ta cecha- charyzma. Ustala w jakim stopniu nasza postać oddziałuje na inne: przy wysokiej charyźmie NPC chętniej nam pomagają, a ceny w sklepie są mniejsze.
-System dziennika zadań


=> Świat, w którym toczy się gra, jest odmienny od typowych światów fantasy. Nie ma tutaj orków, smoków ani innego stricte fantastyczengo badziewia. Jedyne rasy myślące, które występują w grze to ludzie, nieumarli oraz elfy. Ci, którzy są za stereotypowym wygląde lovelasm elfa-, zwinny, dobry, zazwyczaj druid- będą zawiedzeni. Ci, którzy są przeciwni stereotypom, powinni być zadowoleni z elfiej rasy.
=>Gra obraca się wokół wampiryzmu, który to trochę zmieniłem (na potrzeby PK):
Cytat:
Wampiryzm jest magiczną metamorfozą ciała, ducha i umysłu. Dzielimy go na dwa rodzaje: Animusalny i Sangruisalny.
=>Wampiryzm Animusalny- Jest on przenoszony z ciała na ciało jedynie, gdy wampir zostaje zabity ciosem w serce. Dusza zabitego wampira przechodzi w ciało zabójcy, powoli je opanowując. Tylko ten rodzaj wampiryzmu można zatrzymać a nawet odwrócić metamorfozę.
=>Wampiryzm Sangruisalny- Zakażenie następuje z chwilą ugryzienia przez w pełni rozwiniętego Sangruisalnego wampira. Przemiana jest natychmiastowa. Nie można go odczynić.





5. Cechy i mechanika
W grze dałem trochę rzeczy, które (mam nadzieję) sprawią, że gra będzie lepsza. Są to:

  • W grze niestety zastosowałem losowe walki. Powód tego posunięcia jest taki, że na niektórych mapach nie byłoby szans ucieczki przed zbliżającym się wrogiem, a i duża ilość zdarzeń = duże lagi. Jednak encounter nie jest w pełni losowy- na ścieżkach jest bardzo mała szansa na bycie zaatakowanym, podczas gdy w gęstej trawie ta szansa jest duża. Również inne czynniki, takie jak pora dnia/nocy czy nawet pogoda wpływają na to, jak często walczymy.
  • Niektóre opcje dialogowe oraz akcje zależne są od naszych statystyk i odrobiny szczęścia. W ten sposób przy wysokiej inteligencji możemy przekonać wroga, że nie warto nas atakować, duża kondycja może nam pozwolić uniknąć obrażeń w przypadku, gdy wejdziemy na pułapkę, a wysoka charyzma ułatwi nam przekonanie strażnika, że jak na chwilę przestanie pilnować drzwi do skarbca nie stanie się nic złego...




6. Screeny
Spoiler:


Fragment Intra:



Dom Vritala wewnątrz:



Dom Vritala z zewnątrz: (zające, ptaki itp. uciekają gdy podejdziemy za blisko)





Mały fragment Underdeep



Górski Trakt- pierwsza lokacja po wygnaniu z Underdeep.



Las Wilczych Kłów



Jaskinia w Górskim Trakcie



Zajazd "Ślepy Pies" (wiem, biały koń strasznie odstaje, on jest tam chwilowo)




7. Podziękowania
Chciałbym bardzo podziękować wszystkim osobom, które pomagały (i wciąż pomagają) przy tworzeniu gry, oraz osobne podziękowania dla Rezydenta i Dana za pomoc graficzną.


8. Demo
Na początku roku wydałem pierwszą wersję demo PK. Około pół godziny gry, przedstawia akt I. Pracuję już nad drugim demkiem. Prace idą wolno ze względu na matury od 9 czerwca, ale cośtam robię ;) link do dema: http://www.sendspace.com/file/mgma3e (34.89MB). Demo nie wymaga zainstalowanego RPG makera XP, wszystkie pliki są w nim umieszczone.
Ostatnio zmieniony przez Lartarin Sro 18 Sie, 2010 12:38, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Azsak von Triger 




Preferowany:
RPG Maker VX

Ranga RM:
1 gra

Dołączył: 29 Paź 2009
Posty: 48
Skąd: Gdynia
Wysłany: Nie 06 Cze, 2010 14:04
No dobra no to może ja pierwszy.Tak ,więc gra od samego początku była dobra, ale nie bardzo dobra.Hmmm...trudno mi się wysłowić na jej temat więc powiem ogólnie:
Fabuła dobra ,ale jednak nie wciągnęła mnie tak ,żebym
chciał już zaraz pełniaka twojej gry.I jeszcze jedno do niej czasmi leci za szybko np wtedy
gdy przynosimy głowę jelenia.Po prostu teleportuje nas do tego gościa co daje przepustkę a potem do wioski i znów do niego.Mogłeś dać, że przechadzamy się sami przez góry do niej i potem jeszcze raz przez nie do wioski Ocena 4+/6
Muzyczka sądzę ,że dobrze dopasowana :4+/6
Mapping dobry:5/6
I ostatnia moja uwaga to po rozmowie z Lancem przenosi nas na mapę gdzie w górnym prawym rogu próbuje pływać łabądź...napraw to
Ogólnie:5/6
Powodzenia w tworzeniu
 
 
 
Izaya 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 127
Skąd: z Netaa !
Wysłany: Wto 08 Cze, 2010 14:33
Gra mi się podoba, i to nawet bardzo.
Najbardziej podoba mi się Fabuła i Mappping.
Ocena ogólna:
9/10
Ocena:
Muzyka 7/10
Mapping 10/10
Fabuła 8/10
Grafika 9/10
Powodzenia, czekam na pełną wersję. :-)
________________________
Padł mi laptop ... wszystko, RPG Maker i projekty, wszystko się skończyło. Nie bawię się już w RPGM'a, Zmieniam wizerunek.

Nowa strona, szukam tłumaczy, edytorów, korektorów i HTMLowców ! :D

P.S.: Aga Organization rlz ! =>
 
 
 
Amelanduil 




Preferowany:
RPG Maker VXAce

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 28 Wrz 2011
Posty: 464
Wysłany: Wto 08 Cze, 2010 14:42
Ekhart napisał/a:
antagonista
główny bohater gry to PROtagonista :D
Ekhart napisał/a:
Underdeep
:arrow: kojarzy się lekko z Underdark, Podmrokiem :]
Gra jest bardzo dobrze opisana. Prezentuje się również dobrze :D
________________________
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"A jeśli... Boga nie ma, to co z ciebie za szatan?"
 
 
 
Ekhart 



Preferowany:
RPG Maker XP

Dołączył: 06 Cze 2010
Posty: 7
Skąd: Waterford, IE
Wysłany: Wto 08 Cze, 2010 14:56
Cytat:
główny bohater gry to PROtagonista :D

Argh, zawsze zapominam to poprawić xD poprawiłbym, gdyby nie:
Cytat:
Nie możesz edytować postów, na które jest odpowiedź

btw. jak z w/w wiadomością mam np. aktualizować link do demka, albo ogólnie informacje? oO
________________________
 
 
Azsak von Triger 




Preferowany:
RPG Maker VX

Ranga RM:
1 gra

Dołączył: 29 Paź 2009
Posty: 48
Skąd: Gdynia
Wysłany: Wto 08 Cze, 2010 15:02
Trzeba awansować na forum :-D .Choćby ludzie z pomocy mogą ci edytować jak ich poprosisz :-) .
 
 
 
pat36 



Preferowany:
RPG Maker XP

Dołączył: 11 Cze 2010
Posty: 17
Skąd: Z pod mostu
Wysłany: Sob 12 Cze, 2010 12:52
34.89MB to dużo czy mało? Bo nie wiem czy to pobrać...
________________________
Gość
 
 
 
Ekhart 



Preferowany:
RPG Maker XP

Dołączył: 06 Cze 2010
Posty: 7
Skąd: Waterford, IE
Wysłany: Sob 12 Cze, 2010 13:29
pat36 napisał/a:
34.89MB to dużo czy mało? Bo nie wiem czy to pobrać...

Zależy jak na to patrzysz, bo to 36584816,64 bajty albo 0.034 GB... :p

jeśli Cię projekt interesuje, to pobierz. Bardziej zmniejszyć wagi projektu nie mogłem :c
________________________
 
 
kenogawa 




Preferowany:
RPG Maker XP

Dołączył: 04 Cze 2010
Posty: 23
Skąd: Z Polski
Wysłany: Czw 01 Lip, 2010 22:52
ja tam oceniam wszystko 10/10 bardzo mi się spodobała nie mogę się doczekać pełnej wersji wciągnęło mnie te dialogi takie jak z najlepszych fantasy
:-o :-) :-D :mrgreen: :papa:
________________________
Elo wszystkim ultimkom
Spoiler:

Click here to feed me a fruit!
Get your own at Dinomon!
 
 
Cudi 




Preferowany:
RPG Maker XP

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 02 Lip 2010
Posty: 9
Wysłany: Pią 02 Lip, 2010 08:37
10/10 Rzecz jasna. Gra trzyma klimat i to jest najlepsze! :taniec:
________________________

Spoiler:

 
 
Ekhart 



Preferowany:
RPG Maker XP

Dołączył: 06 Cze 2010
Posty: 7
Skąd: Waterford, IE
Wysłany: Nie 01 Sie, 2010 17:46
Mógłbym prosić kogoś z możliwością edytowania pierwszego posta o podmienienie linka na końcu z tym:
http://www.sendspace.com/file/binc88
? To jest w sumie to samo demko, tylko jedna rzecz jest poprawiona (i link świeży, ten chyba wygasł). Ja edytować nie mogę ;x
________________________
 
 
CreeperCrisis 



Preferowany:
RPG Maker VXAce

Pomógł: 32 razy
Dołączył: 01 Maj 2010
Posty: 395
Wysłany: Nie 01 Sie, 2010 18:14
Nie za bardzo podobają mi się mapy z różnymi drzewami. :-) Trzeba się trzymać jednego Tileseta. :-)
 
 
Squall 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 107
Skąd: Ogród Balamb :P
Wysłany: Wto 10 Sie, 2010 21:14
Ja gram aktualnie :-) Powiem szczerze że fabuła mnie zaciekawiła :-) Wypowiem się więcej jak ukończę demo :) Jak na razie jest ok

EDIT :

Czy tylko mi nie działa dziennik zadań czy tak ma być w demie?
Spoiler:




EDIT 2 :

Ukończyłem demo...Hmm...Co mogę powiedzieć? Grało mi się fajnie :-) Zaciekawiła mnie ta gra nawet :-) Tylko w niektórych momentach było dziwnie - wszystko się działo tak...hmm szybko? Coś mi nie pasowało Ale ogólnie mam odczucia pozytywne :-) Czekam na pełną wersję!
________________________

Ostatnio zmieniony przez Nhadala Czw 12 Sie, 2010 00:44, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Yoroiookami 

Omnomnomnom



Preferowany:
RPG Maker XP

Ranga RM:
3 gry

Pomógł: 57 razy
Dołączył: 24 Lut 2010
Posty: 751
Wysłany: Wto 10 Sie, 2010 22:32
Właściwie dobra gra, bardzo podoba mi się fabuła, dialogi, klimacik, no i niezła grafika. :D
Smuci mnie tylko to, że jako 'inteligent' nie jestem w stanie pójść dalej, ponieważ nieważne czy atakuję psa, czy jelenia - moje ataki zawsze wynoszą 0. xD
Możliwe też że jestem beznadziejnym graczem :P

Powodzenia w dalszym tworzeniu :mrgreen: czekam na pełną wersję.
 
 
Ekhart 



Preferowany:
RPG Maker XP

Dołączył: 06 Cze 2010
Posty: 7
Skąd: Waterford, IE
Wysłany: Sro 11 Sie, 2010 08:51
Dzięki za komentarze ;)

Cytat:
Czy tylko mi nie działa dziennik zadań czy tak ma być w demie?

tak, w demie dziennika zadań nie dałem, ponieważ przed samym zakończeniem prac znalazłem błąd, którego nie mogłem naprawić. Teraz dziennik już jest w pełni sprawny, więc przy kolejnym demku będzie ;)

Cytat:
Tylko w niektórych momentach było dziwnie - wszystko się działo tak...hmm szybko? Coś mi nie pasowało

Niestety, ale nie wszędzie umiałem dobrze tą fabułę poprowadzić - stąd takie przyśpieszanie. Jednak etap Hammergoth sporo zmieniam, teraz nie będzie tylko serią cutscenek przeciętą zakupami, a zwyczajnym miastem, gdzie możemy chodzić, wykonywać kilka mniejszych zadań itd.


Cytat:
Smuci mnie tylko to, że jako 'inteligent' nie jestem w stanie pójść dalej, ponieważ nieważne czy atakuję psa, czy jelenia - moje ataki zawsze wynoszą 0. xD


Okej, to już jest albo błąd, albo coś u Ciebie xD sam grałem jako każdy profil osobno, i nie spotkałem się z czymś takim, więc chyba coś u Ciebie. Jesteś pewien, że dałeś głównej postaci broń do ręki?
________________________
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template Klam by Ayene