Ogłoszenie 

Uwaga! To forum jest w trybie offline.
Wszelką pomoc uzyskasz pod adresem
forum.ultimateam.pl


Administracja Forum


Poprzedni temat «» Następny temat
Otwarty przez: Ayene
Pon 02 Maj, 2011 09:18
Gradias RPG
Autor Wiadomość
Szczurek 




Preferowany:
RPG Maker VX

Dołączył: 15 Paź 2009
Posty: 38
Skąd: Opole
  Wysłany: Pon 07 Cze, 2010 15:05
Gradias RPG
Chciałbym wam (wreszcie :mrgreen: ) przedstawić mój (a w zasadzie nasz) projekt.
Gradias RPG to gra na podstawie tekstowej gry przez przeglądarkę o nazwie po prostu Gradias. Ta druga była obecna w sieci od lutego 2009 przez niemalże równy rok. Później serwer upadł, ale sentyment pozostał i cała grupa znana jako Greed Team postanowiła w ramach przerwy w pracy nad Gradiasem zrobić grę RPG, o krainie znanej z tekstówki i tak właśnie Gradias RPG. Ale do rzeczy, oto fabuła:

Spoiler:


Gradias to gra osadzona w realiach wczesnego średniowiecza z elemntami fantastyki. Przedstawia historię chłopca o imieniu Gradias, będącego synem Gradiusa, znanego do niedawna płatnerza, zapomnianego przez społeczeństwo niemalże natychmiast po wynalezieniu sposobu na wykorzystywanie mithrilu w celach militarnych. Do póki trwały prace nad sposobem przetapiania mithrilu, rodzina żyła w miarę szczęśliwie, lecz gdy powlekanie sprzętu mithrilem przeszło do codzienności, Gradius z dnia na dzień stracił pracę. Gradias chcąc utrzymać rodzinę na godziwym poziomie pragnie wstąpić do Gwardii (odpowiednik wojska), która za nadstawianie karku oferuje godziwe wynagrodzenie. Aby tego dokonać musi jednak wraz ze swym sąsiadem wesołkiem - Adro przejść serię skomplikowanych zadań, by sprawdzić, czy w ogóle nadaje się na gwardzistę. Fabuła gry rozpoczyna się, podczas snu Gradiasa, w którym ten podróżuje po tajemniczym labiryncie, próbując pomóc nieznajomej. Gdy w końcu dociera do niej, ta nagle znika, pozostawiając po sobie tajemniczy worek. Wtedy bohater budzi się i ze zdziwieniem stwierdza, że worek w tajemniczy sposób przeniknął ze snu do rzeczywistości. Co w nim jest ? Czy Gradias zostanie Gwardzistą ? Jakie będą jego losy ? Dowiesz się, jeśli zagrasz :)



Postacie:
Spoiler:


Do obecnie najnowszej wersji grywalne są 3 postacie, domyślnie ma być ich aż 12 !
Na razie przedstawię te już istniejące, czyli:


Gradias
Chłopak z ubogiej rodziny. Jego ojciec był płatnerzem, jednak został zwolniony po wynalezieniu broni i pancerzy mithrilowych. Jego marzeniem jest zostać gwardzistą, a kiedyś może królem krainy. Pewny siebie, czasem może nawet za bardzo. Ojciec twierdzi, że to go zgubi.


Adro
Sąsiad i najlepszy przyjaciel Gradiasa. Całkowity optymista i żartowniś, ale także dobry i oddany przyjaciel. Tak, jak Gradias, nie pochodzi ze zbyt zamożnej rodziny. Mimo wszystko, jego charakter nigdy nie przysporzył mu problemów.


Erical
Jeden z niezależnych członków Gwardii. Nie nosi typowej dla gwardzisty zbroi. Jest Mrocznym Rycerzem, jednak używa czarnej magii do pomocy Gwardii. Jego wiedza i umiejętności są ogromne, dlatego niejednokrotnie okaże się być najsilniejszym ogniwem drużyny.



Screeny:
Spoiler:


Ekran Tytułowy


Sala Tronowa (element intra)


Labirynt ze Snu


Dokładne wyjaśnienie sposobu walki ;-)


Okolice Karczmy


Dom Wisslerów


Las Avantiel


Menu Opcji



Dla chętnych na zawsze świeże wiadomości na temat gry, oto strony z najnowszymi wiadomościami i jedynymi bezpiecznymi linkami:



No i w końcu najważniejsze, czyli link do pliku:

Spoiler:



Zapraszam do oceniania i grania. W razie znalezienie jakichś błędów - graficznych, ortograficznych, skryptowych; proszę uprzejmie o zgłaszanie ich na forum gry. Będzie łatwiej nadzorować, o jakich błędach już wiemy i w jakim stanie są prace nad ich naprawieniem. Mam nadzieję, że czas pozwoli rozwijać mi ten temat razem z rozwojem krainy.

Pozdrawiam i życzę przyjemnej gry :-)
________________________
Embrace your dreams... And... whatever happens... protect your honor...
Interesuje Cię moja gra ? Dowiedz się więcej TUTAJ lub na FORUM GRY

Ostatnio zmieniony przez Ayene Pią 20 Sie, 2010 07:49, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
 
erienus 




Preferowany:
RPG Maker XP

Pomógł: 29 razy
Dołączył: 12 Lut 2010
Posty: 300
Wysłany: Pon 07 Cze, 2010 16:02
Nie pracuję w VX, wolę XP ale projekt ocenię. Pierwsze co mi się rzuciło w oczy - mapping. Mapy są strasznie puste, a ta sala tronowa to już totalnie. Taka rada - rób mniejsze mapy, jeżeli nie masz ich czym uzupełnić.
________________________
Kolekcjonuję "Pomógł". Jeżeli ci pomogłem i chcesz wzbogacić moją kolekcję, kliknij "Pomógł".
 
 
Czeliosss 



Ranga RM:
1 gra

Pomógł: 49 razy
Dołączył: 02 Lis 2009
Posty: 661
Skąd: Wa-wa
Wysłany: Pon 07 Cze, 2010 16:25
Już wcześniej miałem okazję zagrać w demo. Ogólnie jest dobre oprócz tego mappingu. Wiem, że jest mało elementów. Hud jest świetny. Czekam na aktualizację linku.
Pzdr.
________________________
...Amelanduil & FireBlade words will be remembered...
...Amelanduil & FireBlade acts will be remembered...
...Amelanduil & FireBlade never gonna die...

Nie pisać, bo nie odpiszę.
 
 
Amelanduil 




Preferowany:
RPG Maker VXAce

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 28 Wrz 2011
Posty: 464
Wysłany: Pon 07 Cze, 2010 17:08
Główna mapa laguje jak nie wiem... rób oddzielne lokacje :]
________________________
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"A jeśli... Boga nie ma, to co z ciebie za szatan?"
 
 
 
Szczurek 




Preferowany:
RPG Maker VX

Dołączył: 15 Paź 2009
Posty: 38
Skąd: Opole
Wysłany: Pon 07 Cze, 2010 18:20
LostSoul, musisz mieć strasznie słabego kompa, bo moja betatesterka testuje przy procku 200 MHz i 256 MB RAM i zero lagów. Ogólnie dzięki za rady, ale jeśli chodzi o salę tronową, to jest pusta, bo potem będzie tam mnóstwo gwardzistów i wolałem zostawić miejsce dla eventów :-) Ogólnie mapy robię duże, żeby było więcej szukania różnych klamotów questowych, a że w tilesetach nie ma zbyt dużego wyboru, a nie lubię, jak rośnie 500 takich samych kwiatów na jednej mapie :)
________________________
Embrace your dreams... And... whatever happens... protect your honor...
Interesuje Cię moja gra ? Dowiedz się więcej TUTAJ lub na FORUM GRY

 
 
 
overhill 




Preferowany:
RPG Maker XP

Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 55
Wysłany: Pon 07 Cze, 2010 19:35
Zawsze można posklejać parę tilesetów w jeden.
________________________
 
 
 
Czeliosss 



Ranga RM:
1 gra

Pomógł: 49 razy
Dołączył: 02 Lis 2009
Posty: 661
Skąd: Wa-wa
Wysłany: Pon 07 Cze, 2010 20:06
overhill to nie jest jak Xp. Tutaj masz podzielone na 5 części.
1 Autotiles
reszta to zwykłe.
Pzdr.
________________________
...Amelanduil & FireBlade words will be remembered...
...Amelanduil & FireBlade acts will be remembered...
...Amelanduil & FireBlade never gonna die...

Nie pisać, bo nie odpiszę.
 
 
Sprocik 




Preferowany:
RPG Maker XP

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Maj 2010
Posty: 60
Skąd: Wrocław
Wysłany: Nie 13 Cze, 2010 16:19
Rozwiązanie Drugiej zagadki Brzmi "Smok"
________________________
''Non omnis moriar''
''Cogito ergo sum''

Spoiler:



^^ New animation by me� ^^

 
 
 
Szczurek 




Preferowany:
RPG Maker VX

Dołączył: 15 Paź 2009
Posty: 38
Skąd: Opole
Wysłany: Nie 13 Cze, 2010 21:31
Lutek49, racja, zagadki są 3 :)
Kombinuj, przeczytaj kilka razy całą treść, może się połapiesz :)
________________________
Embrace your dreams... And... whatever happens... protect your honor...
Interesuje Cię moja gra ? Dowiedz się więcej TUTAJ lub na FORUM GRY

 
 
 
Sprocik 




Preferowany:
RPG Maker XP

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Maj 2010
Posty: 60
Skąd: Wrocław
Wysłany: Pon 14 Cze, 2010 15:02
Przepraszam pomyliłem się w misji#4 jest rozwiązanie Smok a w tej to nie wiem nie miałem tej zagadki
________________________
''Non omnis moriar''
''Cogito ergo sum''

Spoiler:



^^ New animation by me� ^^

 
 
 
Agumon 




Preferowany:
RPG Maker VX

Ranga RM:
1 gra

Pomógł: 53 razy
Dołączył: 30 Gru 2009
Posty: 515
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: Pon 14 Cze, 2010 18:08
Tak ja inni mówią mapy zbyt puste. Aha i zastanawia mnie tylko ten domek(INN). Czemu ma tak mało okien.
________________________
Pomogłem? Daj ""
Piszę poprawnie po polsku

 
 
CreeperCrisis 



Preferowany:
RPG Maker VXAce

Pomógł: 32 razy
Dołączył: 01 Maj 2010
Posty: 395
Wysłany: Pon 14 Cze, 2010 19:50
Agumon napisał/a:
Tak ja inni mówią mapy zbyt puste. Aha i zastanawia mnie tylko ten domek(INN). Czemu ma tak mało okien.


Może to domki w stylu romańskim (okna wysoko dane i małe). :-)
 
 
Szczurek 




Preferowany:
RPG Maker VX

Dołączył: 15 Paź 2009
Posty: 38
Skąd: Opole
Wysłany: Wto 15 Cze, 2010 15:07
A po co miałby mieć więcej ? Składa się z dwóch pokoi i przedsionka, pokoje mają po 2 okna, przedsionek nie ma, bo nie potrzebuje. Rzadko kto ma okna w przedpokoju ;)
Powtarzam - mój styl minimalistyczny wywodzi się z tego, że nie lubię na jednej mapie sadzić 50 tys. razy tego samego kwiatka, a często potrzebuję dużych map, by po ukrywać na nich więcej eventów. To, że ich nie widać na pierwszy rzut oka, nie znaczy, że w ogóle ich nie ma. Jak już podałem w przykładzie - sala tronowa jest pusta, bo później pojawi się na niej spory tłumek.
________________________
Embrace your dreams... And... whatever happens... protect your honor...
Interesuje Cię moja gra ? Dowiedz się więcej TUTAJ lub na FORUM GRY

 
 
 
CreeperCrisis 



Preferowany:
RPG Maker VXAce

Pomógł: 32 razy
Dołączył: 01 Maj 2010
Posty: 395
Wysłany: Wto 15 Cze, 2010 15:19
Ja np. nie mam okien w przedpokoju. ;-)

I jeszcze coś:
Sala tronowa powinna być duża i pusta, ponieważ wygląda to tak w każdym zamku.
 
 
Agumon 




Preferowany:
RPG Maker VX

Ranga RM:
1 gra

Pomógł: 53 razy
Dołączył: 30 Gru 2009
Posty: 515
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: Czw 17 Cze, 2010 17:30
Sebastian M. napisał/a:
Agumon napisał/a:
Tak ja inni mówią mapy zbyt puste. Aha i zastanawia mnie tylko ten domek(INN). Czemu ma tak mało okien.


Może to domki w stylu romańskim (okna wysoko dane i małe). :-)


Bardzo możliwe xD
________________________
Pomogłem? Daj ""
Piszę poprawnie po polsku

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template Klam by Ayene