Ogłoszenie 

Uwaga! To forum jest w trybie offline.
Wszelką pomoc uzyskasz pod adresem
forum.ultimateam.pl


Administracja Forum


Poprzedni temat «» Następny temat
Umiejętności za Punkty Życia :-)
Autor Wiadomość
CreeperCrisis 



Preferowany:
RPG Maker VXAce

Pomógł: 32 razy
Dołączył: 01 Maj 2010
Posty: 395
Wysłany: Pią 11 Cze, 2010 12:31
Umiejętności za Punkty Życia :-)
Umiejętności za Punkty Życia


Instrukcja:
Wpisz w ten skrypt (ten fragment w skrypcie już jest jako przykład):

Kod:
when 1        # Umiejętność pierwsza w Bazie Danych
cost = 10     # Ilość wymaganych punktów życia
percent = 20  # Ilość procent punktów życia


Autor:
modern algebra

Wersja:
1.1b

Data:

27 Luty 2008

Skrypt:
Spoiler:

Kod:
#======================================================================
#  Umiejętności za punkty życia
#  Autor: modern algebra (rmrk.net)
#  Wersja: 1.1b
#======================================================================

class RPG::Skill
 
  def hp_cost
    # Default value for skills with undefined HP cost
    cost, percent = 0, 0
    case @id
   
#======================================================================
# Tu wstawiaj co w instrukcji
#======================================================================   
    when 1  # Skill #1 in database
      cost = 10 # The amount of HP to subtract from user
      percent = 20 # The % of maxhp to subtract from user
    when 5
      cost = 100
    when 33
      percent = 10
    end
    percent = percent.to_f / 100
    return cost, percent
  end
end

#======================================================================
# Tu skończ konfigurację
#======================================================================   

#=====================================================================
# ** Game_Battler
#======================================================================
#  Summary of Changes:
#      aliased methods - skill_can_use?, skill_effect
#=====================================================================

class Game_Battler
  #======================================================================
  # * Skill Can Use?
  #======================================================================
  #  Added a requirement that a skill cannot be used if the user's HP is less than the HP Cost
  #======================================================================
  alias modalg_hp_cost_skills_can_use? skill_can_use?
  def skill_can_use? (skill)
    if !skill.nil?
      basic, percent = skill.hp_cost
      return false if (basic + (percent*maxhp).to_i) > hp
    end
    return modalg_hp_cost_skills_can_use? (skill)
  end
  #======================================================================
  # * Skill Effect
  #======================================================================
  #  Subtract the HP Cost from the user
  #======================================================================
  alias modalg_hp_cost_skills_effect skill_effect
  def skill_effect(user, skill)
    modalg_hp_cost_skills_effect (user, skill)
    return if !skill
    basic, percent = skill.hp_cost
    user.hp -= ((percent*user.maxhp).to_i + basic)
  end
end

 
 
PaKiTos 




Preferowany:
RPG Maker 2003

Ranga RM:
2 gry

Pomógł: 16 razy
Dołączył: 05 Lis 2009
Posty: 359
Skąd: spytaj innych
Wysłany: Pią 11 Cze, 2010 12:34
Dobre, użyję chyba :lol:
________________________
po co to kopiujesz? ;d
Spoiler:

Fakty:
1.Widzisz mój podpis
2.Jesteś w internecie
3.Czytasz
4.Siedzisz przy komputerze
5.Jesteś na UltimaForum
6.Twój nick to Gość


kiedys tu bylo fajniej... coz gospoda rma forever
chwala tym ktorzy nadal robia w 2k
 
 
CreeperCrisis 



Preferowany:
RPG Maker VXAce

Pomógł: 32 razy
Dołączył: 01 Maj 2010
Posty: 395
Wysłany: Pią 11 Cze, 2010 12:48
Tego można użyć jako specjalna umiejętność jak w FF4 - Cecil jako Ciemny Rycerz jak używał umiejętność główną "Dark" Tracił jakąś ilość życia.
 
 
PaKiTos 




Preferowany:
RPG Maker 2003

Ranga RM:
2 gry

Pomógł: 16 razy
Dołączył: 05 Lis 2009
Posty: 359
Skąd: spytaj innych
Wysłany: Pon 14 Cze, 2010 13:53
A bohatera da się zabić umiejętnością?
________________________
po co to kopiujesz? ;d
Spoiler:

Fakty:
1.Widzisz mój podpis
2.Jesteś w internecie
3.Czytasz
4.Siedzisz przy komputerze
5.Jesteś na UltimaForum
6.Twój nick to Gość


kiedys tu bylo fajniej... coz gospoda rma forever
chwala tym ktorzy nadal robia w 2k
 
 
CreeperCrisis 



Preferowany:
RPG Maker VXAce

Pomógł: 32 razy
Dołączył: 01 Maj 2010
Posty: 395
Wysłany: Pon 14 Cze, 2010 14:56
nie, jeżeli masz za mało życia, aby użyć umiejętność, nie da się jej użyć.
 
 
PaKiTos 




Preferowany:
RPG Maker 2003

Ranga RM:
2 gry

Pomógł: 16 razy
Dołączył: 05 Lis 2009
Posty: 359
Skąd: spytaj innych
Wysłany: Pon 14 Cze, 2010 15:51
Ale masz 1 hp, a umiejętność kosztuje 1 hp to kaput bohatera?
________________________
po co to kopiujesz? ;d
Spoiler:

Fakty:
1.Widzisz mój podpis
2.Jesteś w internecie
3.Czytasz
4.Siedzisz przy komputerze
5.Jesteś na UltimaForum
6.Twój nick to Gość


kiedys tu bylo fajniej... coz gospoda rma forever
chwala tym ktorzy nadal robia w 2k
 
 
CreeperCrisis 



Preferowany:
RPG Maker VXAce

Pomógł: 32 razy
Dołączył: 01 Maj 2010
Posty: 395
Wysłany: Pon 14 Cze, 2010 19:35
nie wiem, sprawdź. XD
 
 
kugron 




Preferowany:
RPG Maker VX

Dołączył: 03 Cze 2010
Posty: 17
Wysłany: Pon 14 Cze, 2010 19:43
Dzięki,użyje to w mojej grze.
 
 
Agumon 




Preferowany:
RPG Maker VX

Ranga RM:
1 gra

Pomógł: 53 razy
Dołączył: 30 Gru 2009
Posty: 515
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: Sob 19 Cze, 2010 10:37
Bardzo fajne. Ale nie użyję tego w moim projekcie ponieważ mam już wystarczająco dużo skryptów xD
Użyję może w następnym.


I 150 Postów
________________________
Pomogłem? Daj ""
Piszę poprawnie po polsku

 
 
CreeperCrisis 



Preferowany:
RPG Maker VXAce

Pomógł: 32 razy
Dołączył: 01 Maj 2010
Posty: 395
Wysłany: Sob 19 Cze, 2010 13:12
Agumon napisał/a:
Bardzo fajne. Ale nie użyję tego w moim projekcie ponieważ mam już wystarczająco dużo skryptów xD
Użyję może w następnym.

Gdybyś wiedział, ile ja mam skryptów i dalej je dodaje :-)
Agumon napisał/a:

150 Postów

:-)
 
 
FireBlade 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomogła: 8 razy
Dołączyła: 04 Kwi 2010
Posty: 243
Skąd: Opole
Wysłany: Nie 26 Wrz, 2010 12:55
uzpż to niezły skrypt z FF4 i powiem że na 100% użyje jej do pewnego skilla Extona.
Bardzo dobry skrypt !
________________________
"Nigdy się nie tłumacz, przyjaciele tego nie potrzebują a wrogowie i tak nie uwierzą.,"

"Oklaski są z łaski a brawa to wielka sprawa"

"Akcpetuję tylko wodę, mountain dew i coca colę zero..."

DeviantArt : http://divinekataroshie.deviantart.com/
 
 
 
arczaniol1 




Preferowany:
RPG Maker VX

Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 80
Skąd: Holandia/Lelystad
Wysłany: Nie 26 Wrz, 2010 14:04
Mojm zdaniem to glopi skrypt

Pozdro

[ Komentarz dodany przez: Sabikku: Nie 26 Wrz, 2010 15:42 ]
Next time pamiętaj o:
Spoiler:

________________________
Wkrotce
 
 
 
MrDawnok 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Maj 2010
Posty: 217
Wysłany: Nie 31 Lip, 2011 13:47
co to jest ilośc procent punktów życia?
że zabierze 20 %
czy wymagane jest minimum 20 %?
________________________



http://www.forumgalonum.pun.pl/viewtopic.php?id=5

"Bliski przyjaciel, czy to nie właściwe określenie dla kogoś, kto już przestał być bliski?"
 
 
 
Angius 

Nie wkurzać



Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 104 razy
Dołączył: 30 Paź 2010
Posty: 1276
Skąd: wROCK
Wysłany: Nie 31 Lip, 2011 13:59
Tak, to minimum jakie musisz posiadać. Koszt to linijka wyżej - "cost"
________________________
"Na trolla pewne są tylko dwie pewne metody, jedna samopowtarzalna i druga, wymagająca przeładowania ręcznego."


 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template Klam by Ayene