Ogłoszenie 

Uwaga! To forum jest w trybie offline.
Wszelką pomoc uzyskasz pod adresem
forum.ultimateam.pl


Administracja Forum


Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: Ayene
Sob 12 Cze, 2010 18:50
Problem ze skryptem na drop
Autor Wiadomość
metin2ziolo 



Preferowany:
RPG Maker XP

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 03 Cze 2010
Posty: 35
Wysłany: Pią 11 Cze, 2010 14:10
Problem ze skryptem na drop
Ten temat dotyczy tego skryptu http://www.ultimateam.pl/...0a48389ba029b53

Gdy wbijam poziom to wyskakuje mi taki błąd ????? 'Drop' ? 73 ??? NoMethodError ????????
undefined method 'level_up' for nil:NilClass co mam zrobić albo co zmienić w skrypcie, żeby to nie wyskakiwało?

Drop-Tak nazwałem skrypt
 
 
Ayene 




Ranga RM:
4 gry

Pomogła: 232 razy
Dołączyła: 18 Wrz 2007
Posty: 2424
Wysłany: Pią 11 Cze, 2010 17:09
A masz jakiś skrypt, który modyfikuje system walki? Wejdź w dodatkowe skrypty i sprawdź, czy znajduje się w nich def start_phase5.
________________________


 
 
 
metin2ziolo 



Preferowany:
RPG Maker XP

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 03 Cze 2010
Posty: 35
Wysłany: Pią 11 Cze, 2010 17:22
Tak, jest takie coś w skrypcie Side View Battle System, którego używam.
 
 
Ayene 




Ranga RM:
4 gry

Pomogła: 232 razy
Dołączyła: 18 Wrz 2007
Posty: 2424
Wysłany: Pią 11 Cze, 2010 17:24
No to dlatego nie działa, bo skrypty się kłócą. ;-) Wklej mi tylko tę definicję, a ja Tobie ją poprawię.
________________________


 
 
 
metin2ziolo 



Preferowany:
RPG Maker XP

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 03 Cze 2010
Posty: 35
Wysłany: Pią 11 Cze, 2010 17:31
Definicje ale niewiem czego :-PP to ma być skrypt SideViewBattleSystem czy ten "Drop" czy to nie to?
 
 
Ayene 




Ranga RM:
4 gry

Pomogła: 232 razy
Dołączyła: 18 Wrz 2007
Posty: 2424
Wysłany: Pią 11 Cze, 2010 19:08
W SVB znajdź tę definicję 'def start_phase5' i wklej ją tutaj całą :->
________________________


 
 
 
metin2ziolo 



Preferowany:
RPG Maker XP

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 03 Cze 2010
Posty: 35
Wysłany: Sob 12 Cze, 2010 08:51
Spoiler:

def start_phase5
# ???? 5 ???
@phase = 5
# ????? ME ???
$game_system.me_play($game_system.battle_end_me)
# ??????? BGM ???
$game_system.bgm_play($game_temp.map_bgm)
# EXP???????????????
exp = 0
gold = 0
treasures = []
# ???
for enemy in $game_troop.enemies
# ??????????????
unless enemy.hidden
# ?? EXP????????
exp += enemy.exp
gold += enemy.gold
# ?????????
if rand(100) < enemy.treasure_prob
if enemy.item_id > 0
treasures.push($data_items[enemy.item_id])
end
if enemy.weapon_id > 0
treasures.push($data_weapons[enemy.weapon_id])
end
if enemy.armor_id > 0
treasures.push($data_armors[enemy.armor_id])
end
end
end
end


Mam nadzieje, że to cała definicja Ps.niewiem jak sie spoilery robi :-PP
Jeśli to nie całe to tu jest link do tego skryptu: http://www.ultimateam.pl/...da9dbbac143e71a
 
 
Ayene 




Ranga RM:
4 gry

Pomogła: 232 razy
Dołączyła: 18 Wrz 2007
Posty: 2424
Wysłany: Sob 12 Cze, 2010 10:45
A spróbuj w skrypcie "Drop" po prostu znaleźć i usunąć linijkę:
Kod:
@status_window.level_up(i)
________________________


 
 
 
metin2ziolo 



Preferowany:
RPG Maker XP

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 03 Cze 2010
Posty: 35
Wysłany: Sob 12 Cze, 2010 18:30
Dzięki już nie wyskakuje błąd :mrgreen:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template Klam by Ayene