Ogłoszenie 

Uwaga! To forum jest w trybie offline.
Wszelką pomoc uzyskasz pod adresem
forum.ultimateam.pl


Administracja Forum


Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: Ayene
Sob 03 Lip, 2010 17:03
Pomoc
Autor Wiadomość
protomek2 




Preferowany:
RPG Maker XP

Dołączył: 13 Cze 2010
Posty: 19
Skąd: Kalisz
Wysłany: Czw 17 Cze, 2010 10:39
Pomoc
Otóż mam problem:
1.Mam zrobionego npc który daje questa i itemy i teraz podchodzę do niego i on gada witaj witaj bla bla bla i potem mówi co chce czyli zabić królika no i potem jak odejdę to powinienem najpierw zabić królika , ale nawet jeśli go nie zabije to dostaje itemy wystarczy że podejdę i wcisnę "enter" on wtedy gada dzięki za pomoc.Proszę o pomoc tutaj są ssy:
Tu jak wygląda npc:
Spoiler:








A tu jak królik:
Spoiler:





Bardzo proszę o pomoc.Proszę o pomoc w formie ss'ów.
________________________
Sokrates
Błąd jest przywilejem filozofów, tylko głupcy nie mylą się nigdy.
Ostatnio zmieniony przez Nhadala Nie 20 Cze, 2010 18:57, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
erienus 




Preferowany:
RPG Maker XP

Pomógł: 29 razy
Dołączył: 12 Lut 2010
Posty: 300
Wysłany: Czw 17 Cze, 2010 11:07
http://www.speedyshare.co...50/Project2.rar

masz tu demo, zobacz sobie jak to jest ustawione itp
musisz utworzyć item, który musisz przekazać, lub jak nie chcesz to możesz dodać zmienną (ale zostań przy itemach, to jest łatwiejsze)

jak pomogłem, kliknij pomógł (pod postem)
________________________
Kolekcjonuję "Pomógł". Jeżeli ci pomogłem i chcesz wzbogacić moją kolekcję, kliknij "Pomógł".
 
 
protomek2 




Preferowany:
RPG Maker XP

Dołączył: 13 Cze 2010
Posty: 19
Skąd: Kalisz
Wysłany: Czw 17 Cze, 2010 11:13
U ciebie też jest ten błąd jak wcisnę że mam jak nie mam to daje bronze shield...
________________________
Sokrates
Błąd jest przywilejem filozofów, tylko głupcy nie mylą się nigdy.
 
 
 
erienus 




Preferowany:
RPG Maker XP

Pomógł: 29 razy
Dołączył: 12 Lut 2010
Posty: 300
Wysłany: Czw 17 Cze, 2010 11:18
nie ma tego błędu :S masz tutaj inaczej, ze zmienną:

http://www.speedyshare.co...90/Project2.rar

Chcesz to dodaj wybór tak/nie, testowałem i jest dobrze, więc jak jest źle to masz jakiegoś dziwnego makera
________________________
Kolekcjonuję "Pomógł". Jeżeli ci pomogłem i chcesz wzbogacić moją kolekcję, kliknij "Pomógł".
 
 
protomek2 




Preferowany:
RPG Maker XP

Dołączył: 13 Cze 2010
Posty: 19
Skąd: Kalisz
Wysłany: Czw 17 Cze, 2010 11:21
Sory wiem już wcześniej zabiłem tego królika i miałem skórę ale ja chce żeby było na podstawie tego mojego że quest wchodzi do quest loga czyli jak wcisnę "Q" to widać.

@Edit W tym twoim zamiennym jest błąd i daje ciągle po 200G jak wcisnę "enter"
________________________
Sokrates
Błąd jest przywilejem filozofów, tylko głupcy nie mylą się nigdy.
 
 
 
Draph 




Preferowany:
RPG Maker XP

Dołączył: 28 Maj 2010
Posty: 18
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: Czw 17 Cze, 2010 11:25
Widzę że po zabiciu królika zmieniasz przełącznik 0003 o nazwie "Ukończone". Jednak u NPCa, nie wykorzystujesz tego przełącznika.
Popatrz na stronę nr 2 w NPCu. Uruchamia się i spokojnie wszystko wykonuje.

Więc tak zrób tam sprawdzanie warunku(conditional branch bodajże) i od razu masz podświetlone sprawdzanie przełączników. Ustaw tam aby sprawdzał czy przełącznik nr 0003(Ukończone) jest ON. Jeśli jest włączony to przepisz wszystko co masz dotychczas. Jeśli warunek się nie spełni, to niech NPC powie: "Nie wykonałeś mojego zadania"
Spoiler:


U mnie nie ma nic jeśli nie spełnisz warunku, Ty możesz sobie zrobić że NPC coś odpowiada
________________________
Projekt Time For Resurrection
Projekt Path - PRG Maker XP
 
 
erienus 




Preferowany:
RPG Maker XP

Pomógł: 29 razy
Dołączył: 12 Lut 2010
Posty: 300
Wysłany: Czw 17 Cze, 2010 11:29
http://www.speedyshare.co...07/Project2.rar

masz, teraz powinno być dobrze :S
________________________
Kolekcjonuję "Pomógł". Jeżeli ci pomogłem i chcesz wzbogacić moją kolekcję, kliknij "Pomógł".
 
 
protomek2 




Preferowany:
RPG Maker XP

Dołączył: 13 Cze 2010
Posty: 19
Skąd: Kalisz
Wysłany: Czw 17 Cze, 2010 11:48
Próbuje i próbuje i mi nie wychodzi możesz to zrobić na podstawie mojego? Czyli w 4 stronach itd żeby było po kolei co mam zrobić według mojego.
________________________
Sokrates
Błąd jest przywilejem filozofów, tylko głupcy nie mylą się nigdy.
 
 
 
erienus 




Preferowany:
RPG Maker XP

Pomógł: 29 razy
Dołączył: 12 Lut 2010
Posty: 300
Wysłany: Czw 17 Cze, 2010 12:28
Nie chce mi się, dobrze ci zrobiłem, tylko ty wybrzydzasz ;S
________________________
Kolekcjonuję "Pomógł". Jeżeli ci pomogłem i chcesz wzbogacić moją kolekcję, kliknij "Pomógł".
 
 
postrach1992 




Preferowany:
RPG Maker XP

Dołączył: 13 Lut 2010
Posty: 20
Skąd: Ee... zapomniałem
Wysłany: Nie 20 Cze, 2010 10:40
musisz dać warunki

[ Dodano: Nie 20 Cze, 2010 11:42 ]
erenius masz racje bo sprawdzałem twój quest i chodzi dobrze
________________________


 
 
Yoroiookami 

Omnomnomnom



Preferowany:
RPG Maker XP

Ranga RM:
3 gry

Pomógł: 57 razy
Dołączył: 24 Lut 2010
Posty: 751
Wysłany: Nie 20 Cze, 2010 11:00
protomek2 - oto instrukcja o tym, jak ja to zwykle robię:
1. Wytnij CAŁEGO questa ze zdarzenia, która go daje. (NPC)
2. Kliknij prawym przyciskiem myszy -> Nowe Zdarzenie(New Event) -> Ustaw Warunek(Conditional Branch) i ustaw, na "Gracz posiada: [Tutaj nazwa przedmiotu]"(Np. Item: Potion IN INVENTORY).
3. Wklej wcześniej wyciętego questa w odpowiednie miejsce.
4. W miejsce "Else" wpisujesz odpowiedź typu "Jeszcze nie masz przedmiotu? Pospiesz się" kierowana od NPC.
A tutaj screen jak to powinno wyglądać:
Spoiler:

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template Klam by Ayene