Ogłoszenie |
Administracja Forum
|
Przesunięty przez: Nhadala Czw 08 Lip, 2010 11:12 |
Prośba !!! :( |
Autor |
Wiadomość |
wito35
Preferowany:
Pomógł: 2 razy Dołączył: 27 Gru 2009 Posty: 82 Skąd: K.Szen-Lon
|
Wysłany: Pią 18 Cze, 2010 12:45
|
|
Prośba !!! :(
|
Mam prośbę a mianowicie o dwa skrypty. Pierwsza ma polegać na skrótach klawiszowych czyli że jak nacisnę P to wyświetla mi się plecak a oto ich spis:
P- Plecak (item)
C- Postać (status)
X- ogólnie, wszystko (nie trzeba tego robić)
S- Skille
A drugi na wyświetlaniu okna skilli w pionie po prawej stronie, coś jak HDU ekwipunku tylko że zamiast zbroi czy czegoś tam mają być skille. Chciał bym też żeby gdy nacisnę F1 pokazywało mi się pierwsza lista ze skillami, gdy F2 to druga i tak dalej aż do F4. Ponieważ mam bardzo dużo skilli.Oto grafika okien w których mają być umieszczone skille:
F1:
http://img707.imageshack.us/i/44636037.png/
F2:
http://img291.imageshack.us/i/25791759.png/
F3:
http://img203.imageshack.us/i/44330116.png/
F4:
http://img293.imageshack.us/i/27884172.png/
PS: Bardzo proszę o pomoc.
[ Dodano: Czw 24 Cze, 2010 09:24 ]
No to chociaż napiszcie czy się da coś takieg zrobić.
PS: Bardzo proszę o pomoc. |
________________________ Z ogromną przyjemnością przedstawiam wam stronę, pierwszych zapisów do Alpha CBT Fenix OnLine !! www.fenixonline.pun.pl =D
Mamy nadzieję że nasza gra przypadnie wam do gustu i powitacie ją z otwartymi rękoma :>
|
|
|
|
noruj
Preferowany:
Ranga RM:
Pomógł: 2 razy Dołączył: 19 Cze 2010 Posty: 121
|
Wysłany: Wto 29 Cze, 2010 12:04
|
|
|
1) W komendzie Conditional Branch w 4 zakładce, przedostatnia opcja - Button.
Wybierasz tam, który klawisz ma być wciśnięty i ustawiasz event na paraller process. Najlepiej w common event, wtedy będzie działało na każdej mapie. No i dajesz, że jeśli warunek jest spełniony, czyli if np. button A is being pressed then - i tu wywołujesz scene. Np. przedmioty ''$scene = Scene_Item.new'' ( w komendzie Script)
Wejdź sobie w gre i wciśnij F1 i zobacz sobie jak klawisze są poustawiane, bo są trochę pomieszane. Czyli dasz np if A pressed, a trzeba będzie wcisnąć Z, więc zobacz sobie to.
2)
Radzę zrezygnować z F1,F2.
Byłoby z tym trochę roboty, ale zrobić się to da.
Jest warunek - if actor [nazwa skilla] learned.
Czyli jeśli postać zna skilla to coś tam.
No i musiałbyś zrobić tylko kopii tej tabelki skillów ile jest skillów.
To znaczy tak:
1 kopia z odkrytym 1 skillem
2 kopia z odkrytym 2 skillem.
No i w comon event dać tylke warunków ile jest skilli.
Czyli
Jeśli bohater zna np. leczenie
then show picture(ustaw x i y) i na dole ustawić blending na "Add".
Wtedy obrazki będą na siebie nachodzić, ale będzie widać tak jakby każdy, bo będą lekko przezroczyste. |
|
|
|
wito35
Preferowany:
Pomógł: 2 razy Dołączył: 27 Gru 2009 Posty: 82 Skąd: K.Szen-Lon
|
Wysłany: Wto 29 Cze, 2010 17:44
|
|
|
aha Oki, wielkie dzięki, jesteś śmoc. |
________________________ Z ogromną przyjemnością przedstawiam wam stronę, pierwszych zapisów do Alpha CBT Fenix OnLine !! www.fenixonline.pun.pl =D
Mamy nadzieję że nasza gra przypadnie wam do gustu i powitacie ją z otwartymi rękoma :>
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
|