Ogłoszenie
Administracja Forum
Status po walce
Autor
Wiadomość
cj2
Preferowany:
Ranga RM:
Pomógł: 6 razy Dołączył: 07 Mar 2010 Posty: 261 Skąd: Gliwice
Wysłany: Pią 25 Cze, 2010 19:42
Status po walce
Znowu post
A więc chciałem ( i zrobiłem ) dziś wrzucić skrypt pokazujący o takie coś:
Skrypt:
Spoiler:
Kod: #===============================================================
# ● [VX] ◦ Battle Result Window ◦ □
#--------------------------------------------------------------
# ◦ by Woratana [woratana@hotmail.com]
# ◦ Thaiware RPG Maker Community
# ◦ Released on: 03/08/2008
# ◦ Version: 1.0
#--------------------------------------------------------------
class Window_Battle_Result < Window_Base
def initialize(result_data)
super(0, 0, 516, 32 + (WLH * ($game_party.members.size + 2)) )
self.z = 10001
contents.font.color = normal_color
contents.draw_text(0, 0, contents.width, WLH, result_data[0])
contents.draw_text(0, WLH, contents.width, WLH, result_data[1])
$game_party.members.each_index do |i|
actor = $game_party.members[i]
ty = WLH * (i + 2)
draw_actor_name(actor, 0, ty)
draw_actor_hp(actor, 140, ty)
contents.font.color = system_color
text = sprintf(Vocab::ExpNext, Vocab::level)
tw = contents.text_size(text).width
contents.draw_text(292, ty, contents.width, WLH, text)
contents.font.color = normal_color
contents.draw_text(292 + tw + 16, ty, contents.width, WLH, actor.next_exp_s)
end
end
end
class Scene_Battle < Scene_Base
alias wora_batreswin_scebat_batend battle_end
alias wora_batreswin_scebat_disexpgold display_exp_and_gold
def battle_end(result)
@result_window.dispose if result == 0
wora_batreswin_scebat_batend(result)
end
def display_exp_and_gold
result_data = [sprintf(Vocab::ObtainExp, $game_troop.exp_total),
sprintf(Vocab::ObtainGold, $game_troop.gold_total, Vocab::gold)]
@result_window = Window_Battle_Result.new(result_data)
wora_batreswin_scebat_disexpgold
end
end
Uwaga: skrypt korzysta z czegoś czego nie wiem ( ) więc w angieskim RM będzie angielskie a w polskim polskie...
________________________ Porady dla twórców gier
Nie ma śniegu, a zgubiłem normalny avatar :I
Parunu
Dołączył: 18 Cze 2010 Posty: 24
Wysłany: Pią 25 Cze, 2010 19:51
Skrypt fajny. Krótki, nie trzeba się bawić przełącznikami, wywoływać skrypty
________________________ I kto jest jest MISTRZEM?
cj2
Preferowany:
Ranga RM:
Pomógł: 6 razy Dołączył: 07 Mar 2010 Posty: 261 Skąd: Gliwice
Wysłany: Pią 25 Cze, 2010 19:54
No i dobrze.
________________________ Porady dla twórców gier
Nie ma śniegu, a zgubiłem normalny avatar :I
Drawestien
Preferowany:
Pomógł: 1 raz Dołączył: 01 Gru 2010 Posty: 127
Wysłany: Czw 20 Sty, 2011 17:32
Mhm...Nie podoba mi się to że na dole pisze że coś otrzymaliśmy a to pojawia się na górze...
Agumon
Preferowany:
Ranga RM:
Pomógł: 53 razy Dołączył: 30 Gru 2009 Posty: 515 Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: Czw 20 Sty, 2011 23:12
Cytat: Mhm...Nie podoba mi się to że na dole pisze że coś otrzymaliśmy a to pojawia się na górze...
No mi też tu coś nie pasuje. Fajnie jak byś tak zmodyfikował skrypt jak by tylko na środku się wyświetlał taki kwadrat i w nim by to wszystko pisało.
________________________
tracersgta
Preferowany:
Pomógł: 45 razy Dołączył: 10 Sty 2011 Posty: 612 Skąd: mam wiedzieć?
Wysłany: Pią 21 Sty, 2011 08:33
Ja już dodałem podobny skrypt ... Tylko wszystko na środku pisze... LINK:
http://www.ultimateam.pl/viewtopic.php?t=5801
________________________ I'm a tiger! I roar. I hunt, I climb, I eat, I wash, I sleep!
Gość, jeżeli pomogłem daj "Pomógł"
kacpertibia772
Preferowany:
Dołączył: 27 Wrz 2011 Posty: 2
Wysłany: Wto 27 Wrz, 2011 16:48
thx za to :D
________________________ Szukam skryptów
Nie możesz pisać nowych tematówNie możesz odpowiadać w tematachNie możesz zmieniać swoich postówNie możesz usuwać swoich postówNie możesz głosować w ankietachNie możesz załączać plików na tym forumMożesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku