Ogłoszenie 

Uwaga! To forum jest w trybie offline.
Wszelką pomoc uzyskasz pod adresem
forum.ultimateam.pl


Administracja Forum


Poprzedni temat «» Następny temat
Blokada poruszania się ekranu
Autor Wiadomość
cj2 




Preferowany:
RPG Maker VXAce

Ranga RM:
1 gra

Pomógł: 6 razy
Dołączył: 07 Mar 2010
Posty: 261
Skąd: Gliwice
  Wysłany: Nie 27 Cze, 2010 22:48
Blokada poruszania się ekranu
To znowu ja :papa:
I przynoszę :tonberry: nowy skrypt od Worantany
Działanie:
Pozwala zablokować poruszanie się ekranu przełączikiem, by nie podglądać co jest za nim.
Uwaga:
To nie oznacza że nie można iść za ekran.
Skrypt:
Spoiler:

Kod:
#===============================================================
# ● [VX Snippet] ◦ Lock Screen ◦ □
# * Lock/Unlock screen from scroll with switch~ *
#--------------------------------------------------------------
# ◦ by Woratana [woratana@hotmail.com]
#   tłumaczenie PL  jajco2  gazetnik@gg.pl
# ◦ Thaiware RPG Maker Community
# ◦ Released on: 02/06/2008
# ◦ Version: 1.0
#--------------------------------------------------------------

#==================================================================
# ** Jak użyć **
#-----------------------------------------------------------------
# * Wybierz ID przełącznika do blokady.
# * Przełącz ten przełącznik na ON/OFF by Zablokować/Odblokować ekran.
#==================================================================

class Game_Map
  #==========================================================
  # * [START] Do zmieniania
  #----------------------------------------------------------
  Switch_blokada_przewijania = 4
  # Przełącznik do zmieniania blokady przewijania mapy. (przełącznik włączony = Blokada)
  #----------------------------------------------------------
  # * [KONIEC] Zmieniania
  #==========================================================
 
  # Lista metod używanych do przewijania
  AM = [:scroll_up, :scroll_down, :scroll_left, :scroll_right]
  AM.each do |m|
    new_m = 'wora_lockscr_gammap' + m.to_s                # Zrób nową nazwę
    alias_method(new_m, m) unless method_defined?(new_m)  # Alias method
                                                          # Zrób skrypt
ascript = <<_SCRIPT_
def #{m} (*args)
  return if $game_switches[#{Switch_blokada_przewijania}]
  #{new_m} (*args)
end
_SCRIPT_
    eval(ascript) # Ruszenie skryptu
  end
end

________________________
Porady dla twórców gier
Nie ma śniegu, a zgubiłem normalny avatar :I
 
 
CreeperCrisis 



Preferowany:
RPG Maker VXAce

Pomógł: 32 razy
Dołączył: 01 Maj 2010
Posty: 395
Wysłany: Pon 28 Cze, 2010 13:07
Niech zgadnę, czy to jest "Woratana Giftbox 2008" :?: :-)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template Klam by Ayene