Ogłoszenie 

Uwaga! To forum jest w trybie offline.
Wszelką pomoc uzyskasz pod adresem
forum.ultimateam.pl


Administracja Forum


Poprzedni temat «» Następny temat
Otwarty przez: Ayene
Pon 02 Maj, 2011 09:19
Tale Of Arethium
Autor Wiadomość
Czeliosss 



Ranga RM:
1 gra

Pomógł: 49 razy
Dołączył: 02 Lis 2009
Posty: 661
Skąd: Wa-wa
  Wysłany: Pon 28 Cze, 2010 22:25
Tale Of Arethium
Tale Of Arethium
Fabuła:
We wsi Windhelm Acid prowadził spokojne życie jako farmer, pracował całe dnie, żeby mieć co jeść. Od zawsze interesował się żeglugą i poznawaniem nowych lądów. Często chodził do portu, żeby posłuchać opowieści żeglarzy. Pewnego dnia w porcie cumował wielki statek. Gdy pakowano na niego ładunek z beczkami, Acid postanowił Schować się w jednej z nich. I tak oto trafił na statek Królestwa. Nie wiedział gdzie płynął, ale był niezwykle podekscytowany. Po długiej żegludze usłyszał krzyki kilku majtków. Zbliżał się wielki sztorm i załoga nie była pewna czy maszty wytrzymają. Magowie, którzy byli na pokładzie statku rzucili czar Bariery, aby uchronić załogę. Lecz w tej sytuacji magia nie pomogła i statek się rozbił.
Gdy Acid odzyskał przytomność, spostrzegł że znajduje się na wyspie. Z początku myślał, że jest bezludna. Lecz w dalszych przygodach okazuje się że żyją na niej przedziwne istoty. W czasie gry będzie można zostać Wojownikiem, Czarodziejem lub Bandytą, każda z tych frakcji ma oddzielne królestwo. Kiedy Acid zdecyduję się kim chciałby być, przechodzi do akademii walki, w której nauczy się podstawowych umiejętności bitewnych. Gdy zdamy wszystkie próby Mistrzów, Zarządca frakcji otworzy nam bramę i będziemy mogli opuścić Królestwo.


Żyjący Świat:
- Brak walk losowych, 99% potworów jest pokazanych na mapie.
- Każda frakcja rządzi się swoimi prawami.
- Wiele rodzaji broni, po miecze i topory, aż po proce i bronie żywiołów.
- Nocuj w gospodach, graj w gry hazadowe i walcz na arenach.
- Wyćwicz się w specjalnościach, zdobądź wielkie doświadczenie i odkrywaj specjalne lokacje.
- Szukaj roślin magicznych, twórz mikstury i eliksiry. Zostań jednym z najznakomitszych alchemików na całej wyspie.
- Twórz ekwipunek dla siebie i armii frakcji. Zarabiaj i zdobywaj nowe surowce.

Bohaterowie:


Acid


Klasa: Rozbitek
Jest szczupłym, wysokim mężczyzną. Jest dzielny i odważny jak na swój młody wiek. Uwielbia podróżować, czasami sprowadza to na niego nie miłe sytuacje.


Sobella


Klasa: Czarodziejka
Jest kobietą o średnim wzroście. Sobella jest nieśmiała i spokojna,zawsze chowa się w cień. Zna podstawowe zaklęcia magiczne.


Ediss


Klasa: Czarodziej Ognia
Jest wysokim mężczyzną. Jest weteranem magii na wyspie oraz założycielem Klasztoru Magii. Ma bliznę na oku po tajemniczej bitwie.


Kontar


Klasa: Brak
Jest sekretarzem Edissa.Jest miły i przewidywalny. W Klasztorze pomoże każdemu.


Santaro:


Klasa: Wojownik
Jest trenerem na Arenie w Klasztorze. Lubi zapalić skręty, jest nie miły i arogancki.


Screeny:
Spoiler:


CMS-
Po Intrze-
Title[Ulegnie Zmienie]




Myzyka:
HOMM3
HOMM4
Lineage 2


Download:
Spoiler:

Nie ma, ale jestem bardzo blisko ukończenia.



Proszę o szczere oceny.
Pozdrawiam.
________________________
...Amelanduil & FireBlade words will be remembered...
...Amelanduil & FireBlade acts will be remembered...
...Amelanduil & FireBlade never gonna die...

Nie pisać, bo nie odpiszę.
Ostatnio zmieniony przez Sabikku Nie 24 Paź, 2010 20:30, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
cj2 




Preferowany:
RPG Maker VXAce

Ranga RM:
1 gra

Pomógł: 6 razy
Dołączył: 07 Mar 2010
Posty: 261
Skąd: Gliwice
Wysłany: Pon 28 Cze, 2010 22:36
Bardzo fajnie że dałeś wersje na VX . A czy budynki będą takie same jak w wersjii na XP? Poza tym ładny mapping , nienormalny system walk, duże postacie...
7/10
________________________
Porady dla twórców gier
Nie ma śniegu, a zgubiłem normalny avatar :I
 
 
Asantos 




Preferowany:
RPG Maker VX

Ranga RM:
1 gra

Pomógł: 15 razy
Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 236
Skąd: Gniezno
Wysłany: Wto 29 Cze, 2010 17:41
Bardzo ładna i staranna mapka. Mam nadzieję, że wszystkie są takie :->

Fabuła tylko dla mnie zbyt prosta. Wolę mega skomplikowaną, ale z pewnością zagram.
________________________
Rebelianci łączcie się!
 
 
CreeperCrisis 



Preferowany:
RPG Maker VXAce

Pomógł: 32 razy
Dołączył: 01 Maj 2010
Posty: 395
Wysłany: Wto 29 Cze, 2010 21:15
Nom okey :-)

Fabuła: 8/10
Uzasadnienie oceny fabuły:
Ja bym takiej nie napisał :-)

Mapy: 7/10
Uzasadnienie oceny map: Fajne, ponieważ inny tileset, a nie z RTP :-) Ogólnie ładne i staranne.

Klasy: 10/10
Uzasadnienie oceny klas: Super opis. Rewelacja. :-D

Bohater: 9/10
Uzasadnienie oceny bohatera: Bardzo dobry opis (na szóstkę :-) ), lecz brak sylwetek postaci. :-)
 
 
radek02 



Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 13 razy
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 257
Skąd: klikasz ?
Wysłany: Sro 30 Cze, 2010 11:18
gra fajnie wygląda , znowu bedę błagać o demo . dasz , albo kiedy przewidujesz premierę ?
________________________
2009-10-12 - dzień , od którego jestem uczestnikiem na polskiej scenie RPG Makera [/b]

Dołącz do grupy makerowiczów na nk ! http://nk.pl/#grupy/29610
 
 
 
Czeliosss 



Ranga RM:
1 gra

Pomógł: 49 razy
Dołączył: 02 Lis 2009
Posty: 661
Skąd: Wa-wa
Wysłany: Sro 30 Cze, 2010 11:22
Hmm. Co do dema to nie wiem co ma w nim być. Są dwie opcje.
1. Rozbicie się statku i dołączenie do Bandytów
2. Rozbicie się statku i dołączenie do Magów
Jak pomożecie mi co mam dać to szybciej mogę wydać krótkie demo.
Dziękuję za wszelkie oceny.
________________________
...Amelanduil & FireBlade words will be remembered...
...Amelanduil & FireBlade acts will be remembered...
...Amelanduil & FireBlade never gonna die...

Nie pisać, bo nie odpiszę.
 
 
Asantos 




Preferowany:
RPG Maker VX

Ranga RM:
1 gra

Pomógł: 15 razy
Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 236
Skąd: Gniezno
Wysłany: Sro 30 Cze, 2010 11:24
Chodzi Ci o początkową frakcję? Najlepiej jeśli rozbije się u bandytów (bo to lepiej na początek gry), a magowie przeprowadzą tam szturm i wtedy postać dokona wyboru :->
________________________
Rebelianci łączcie się!
 
 
Czeliosss 



Ranga RM:
1 gra

Pomógł: 49 razy
Dołączył: 02 Lis 2009
Posty: 661
Skąd: Wa-wa
Wysłany: Sro 30 Cze, 2010 11:26
Chodzi mi o to, że postać dowiaduje się o frakcjach od jakiś tam ludzi. Teraz może zastanawiać się gdzie może dołączyć. Na chwilę obecną ma do wyboru dwie wspomniane frakcje.
________________________
...Amelanduil & FireBlade words will be remembered...
...Amelanduil & FireBlade acts will be remembered...
...Amelanduil & FireBlade never gonna die...

Nie pisać, bo nie odpiszę.
 
 
Asantos 




Preferowany:
RPG Maker VX

Ranga RM:
1 gra

Pomógł: 15 razy
Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 236
Skąd: Gniezno
Wysłany: Sro 30 Cze, 2010 11:27
To w takim razie wciąż nie rozumiem pytania. Chodzi mi o te opcje rozbicia się statku. Kiedy i po co się ten statek rozbija?
________________________
Rebelianci łączcie się!
 
 
Czeliosss 



Ranga RM:
1 gra

Pomógł: 49 razy
Dołączył: 02 Lis 2009
Posty: 661
Skąd: Wa-wa
Wysłany: Sro 30 Cze, 2010 11:29
Rozbicie się statku jest początkiem gry tak jakby Intrem. Po rozbiciu rozglądasz się po wyspie i jak wspomniałem dowiadujesz się o frakcjach. Potem oni zaprowadzą Cię do siedziby przynależności i tam możesz szkolić się np. na Maga.
________________________
...Amelanduil & FireBlade words will be remembered...
...Amelanduil & FireBlade acts will be remembered...
...Amelanduil & FireBlade never gonna die...

Nie pisać, bo nie odpiszę.
 
 
Asantos 




Preferowany:
RPG Maker VX

Ranga RM:
1 gra

Pomógł: 15 razy
Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 236
Skąd: Gniezno
Wysłany: Sro 30 Cze, 2010 11:31
No to troszkę logiki. Jakby wylądował u bandytów to by go pewnie okradli i zabili. A u magów? Czy oni w jakiejś wieży czy czymś nie mieszkają? Więc nie może się koło nich rozbić bo go nawet nie zauważą. Niech rozbije się byle gdzie i spotka go jakiś rybak i zaprowadzi nieprzytomnego do swojej chaty w mieście.

To moja koncepcja.
________________________
Rebelianci łączcie się!
 
 
Czeliosss 



Ranga RM:
1 gra

Pomógł: 49 razy
Dołączył: 02 Lis 2009
Posty: 661
Skąd: Wa-wa
Wysłany: Sro 30 Cze, 2010 11:39
Dobra, będą Magowie. Nad projektem pracuję po kilka godzin to nie wiem jak to rozwinę, ale postaram się jak najszybciej.
________________________
...Amelanduil & FireBlade words will be remembered...
...Amelanduil & FireBlade acts will be remembered...
...Amelanduil & FireBlade never gonna die...

Nie pisać, bo nie odpiszę.
 
 
PaKiTos 




Preferowany:
RPG Maker 2003

Ranga RM:
2 gry

Pomógł: 16 razy
Dołączył: 05 Lis 2009
Posty: 359
Skąd: spytaj innych
Wysłany: Sro 30 Cze, 2010 16:28
Kolejny sie przenosi na VX. Dobrze ;-D A gra super.
________________________
po co to kopiujesz? ;d
Spoiler:

Fakty:
1.Widzisz mój podpis
2.Jesteś w internecie
3.Czytasz
4.Siedzisz przy komputerze
5.Jesteś na UltimaForum
6.Twój nick to Gość


kiedys tu bylo fajniej... coz gospoda rma forever
chwala tym ktorzy nadal robia w 2k
 
 
Yoroiookami 

Omnomnomnom



Preferowany:
RPG Maker XP

Ranga RM:
3 gry

Pomógł: 57 razy
Dołączył: 24 Lut 2010
Posty: 751
Wysłany: Sro 30 Cze, 2010 17:16
Podoba mi się fabuła, oraz to że w grze jest tak wiele opcji(Ja zawsze miałem z takimi rzeczami problem ^^). Klasy są niczego sobie, mam jednak małe pytanko - czy po opuszczeniu wyspy gra się kończy, czy jest coś jeszcze?

Grafika: 9/10
Co tu dużo mówić, mapki ładne, nie pustawe.
Mógłbyś zmienić kolory w menu na inne, chociaż nie mam zastrzeżeń. :P
Fabuła: 7/10
Nie jest zbyt zawiła, jednak dobry jest pomysł z frakcjami i rozwojem postaci.
Całość: 8/10
Tak trzymaj :mrgreen:
Czekam na demo.
 
 
Czeliosss 



Ranga RM:
1 gra

Pomógł: 49 razy
Dołączył: 02 Lis 2009
Posty: 661
Skąd: Wa-wa
Wysłany: Sro 30 Cze, 2010 17:35
Cytat:
czy po opuszczeniu wyspy gra się kończy, czy jest coś jeszcze?

Nad tym się jeszcze zastanawiam.
Jeszcze dziś dam screeny z Klasztoru Magów.
________________________
...Amelanduil & FireBlade words will be remembered...
...Amelanduil & FireBlade acts will be remembered...
...Amelanduil & FireBlade never gonna die...

Nie pisać, bo nie odpiszę.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template Klam by Ayene