Ogłoszenie 

Uwaga! To forum jest w trybie offline.
Wszelką pomoc uzyskasz pod adresem
forum.ultimateam.pl


Administracja Forum


Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: Nhadala
Pią 09 Lip, 2010 10:44
Poszukuję skryptu... (WAŻNE)
Autor Wiadomość
CreeperCrisis 



Preferowany:
RPG Maker VXAce

Pomógł: 32 razy
Dołączył: 01 Maj 2010
Posty: 395
Wysłany: Sob 03 Lip, 2010 11:27
Poszukuję skryptu... (WAŻNE)
Poszukuję skryptu...


Zamówienie:
Chciałbym, aby w menu, między "ITEM", a "SKILL", znajdowała się zakładka "CLASS", gdzie mógłbym zmieniać klasę postaci. :-) Nie chcę typowego zdarzenia jak "KAMIEŃ KLAS" w "UTOPIA".

Nagroda:
Pomógł
 
 
Asantos 




Preferowany:
RPG Maker VX

Ranga RM:
1 gra

Pomógł: 15 razy
Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 236
Skąd: Gniezno
Wysłany: Sob 03 Lip, 2010 16:08
No dzięki za dopisek "kamienia klas" :->

Co do nagrody. ILE RAZY MAM POWTARZAĆ, ABY NIE PROSIĆ SIĘ O PLUSY ANI ICH NIE OBIECYWAĆ! To Wasza sprawa, czy je komuś dacie, czy też nie. Więc jeszcze raz apeluję o zaprzestanie tego.
________________________
Rebelianci łączcie się!
 
 
PaKiTos 




Preferowany:
RPG Maker 2003

Ranga RM:
2 gry

Pomógł: 16 razy
Dołączył: 05 Lis 2009
Posty: 359
Skąd: spytaj innych
Wysłany: Nie 04 Lip, 2010 12:24
Spoiler:

Kod:
#==============================================================================
# >>Zmiana klasy<<
#------------------------------------------------------------------------------
# By PaKiTos
#dla ultimateam.pl
#==============================================================================

class Scene_Menu < Scene_Base
  #--------------------------------------------------------------------------
  # możesz se dodać komendy:
  #ja będę opiswać
  #--------------------------------------------------------------------------
  def initialize(menu_index = 0)
    @menu_index = menu_index
  end
  #--------------------------------------------------------------------------
  #
  #--------------------------------------------------------------------------
  def start
    super
    create_menu_background
    create_command_window
    @gold_window = Window_Gold.new(0, 360)
    @status_window = Window_MenuStatus.new(160, 0)
  end
  #--------------------------------------------------------------------------
  #
  #--------------------------------------------------------------------------
  def terminate
    super
    dispose_menu_background
    @command_window.dispose
    @gold_window.dispose
    @status_window.dispose
  end
  #--------------------------------------------------------------------------
  #
  #--------------------------------------------------------------------------
  def update
    super
    update_menu_background
    @command_window.update
    @gold_window.update
    @status_window.update
    if @command_window.active
      update_command_selection
    elsif @status_window.active
      update_actor_selection
    end
  end
  #--------------------------------------------------------------------------
  # KOMENDY
  #--------------------------------------------------------------------------
  def create_command_window
    s1 = Vocab::item
    s2 = "Klasa" # nowa zakładka
    s3 = Vocab::skill
    s4 = Vocab::equip
    s5 = Vocab::status
    s6 = Vocab::save
    s7 = Vocab::game_end
    @command_window = Window_Command.new(160, [s1, s2, s3, s4, s5, s6, s7])
    @command_window.index = @menu_index
    if $game_party.members.size == 0         
      @command_window.draw_item(0, false)
        @command_window.draw_item(1, false)
      @command_window.draw_item(2, false)     
      @command_window.draw_item(3, false)     
      @command_window.draw_item(4, false)   
    end
    if $game_system.save_disabled           
      @command_window.draw_item(5, false)   
    end
  end
  #--------------------------------------------------------------------------
  # ważne
  #--------------------------------------------------------------------------
  def update_command_selection
    if Input.trigger?(Input::B)
      Sound.play_cancel
      $scene = Scene_Map.new
    elsif Input.trigger?(Input::C)
      if $game_party.members.size == 0 and @command_window.index < 4
        Sound.play_buzzer
        return
      elsif $game_system.save_disabled and @command_window.index == 4
        Sound.play_buzzer
        return
      end
      Sound.play_decision
      case @command_window.index
      when 0      # przedmioty
        $scene = Scene_Item.new
        when 1      # klasa
        $scene = Scene_Class.new
      when 2,3,4  # inne
        start_actor_selection
      when 5      # zapis
        $scene = Scene_File.new(true, false, false)
      when 6      # wyjscie
        $scene = Scene_End.new
      end
    end
  end
  #--------------------------------------------------------------------------
  #
  #--------------------------------------------------------------------------
  def start_actor_selection
    @command_window.active = false
    @status_window.active = true
    if $game_party.last_actor_index < @status_window.item_max
      @status_window.index = $game_party.last_actor_index
    else
      @status_window.index = 0
    end
  end
  #--------------------------------------------------------------------------
  #
  #--------------------------------------------------------------------------
  def end_actor_selection
    @command_window.active = true
    @status_window.active = false
    @status_window.index = -1
  end
  #--------------------------------------------------------------------------
  #
  #--------------------------------------------------------------------------
  def update_actor_selection
    if Input.trigger?(Input::B)
      Sound.play_cancel
      end_actor_selection
    elsif Input.trigger?(Input::C)
      $game_party.last_actor_index = @status_window.index
      Sound.play_decision
      case @command_window.index
      when 2  # &#12473;&#12461;&#12523;
        $scene = Scene_Skill.new(@status_window.index)
      when 3  # &#35013;&#20633;
        $scene = Scene_Equip.new(@status_window.index)
      when 4  # &#12473;&#12486;&#12540;&#12479;&#12473;
        $scene = Scene_Status.new(@status_window.index)
      end
    end
  end
end
#TERAZ WAŻNE
class Scene_Class < Scene_Base
  #--------------------------------------------------------------------------
  #
  #
  #--------------------------------------------------------------------------
  def initialize(menu_index = 0)
    @menu_index = menu_index
  end
  #--------------------------------------------------------------------------
  #
  #--------------------------------------------------------------------------
  def start
    super
    create_menu_background
    create_command_window
    @gold_window = Window_Gold.new(0, 360)
  end
  #--------------------------------------------------------------------------
  #
  #--------------------------------------------------------------------------
  def terminate
    super
    dispose_menu_background
    @command_window.dispose
    @gold_window.dispose
  end
  #--------------------------------------------------------------------------
  #
  #--------------------------------------------------------------------------
  def update
    super
    update_menu_background
    @command_window.update
    @gold_window.update
    if @command_window.active
      update_command_selection
    elsif @status_window.active
      update_actor_selection
    end
  end
  #--------------------------------------------------------------------------
  # KOMENDY
  #--------------------------------------------------------------------------
  def create_command_window
    s1 = "Wojownik"
    s2 = "Mag"
    s3 = "Łowca"
    s4 = "Paladyn"
    s5 = "Wróć"
    @command_window = Window_Command.new(160, [s1, s2, s3, s4, s5])
    @command_window.index = @menu_index
    if $game_party.members.size == 0         
      @command_window.draw_item(0, false)
        @command_window.draw_item(1, false)
      @command_window.draw_item(2, false)     
      @command_window.draw_item(3, false)     
      @command_window.draw_item(4, false)   
    end
    if $game_system.save_disabled           
      @command_window.draw_item(5, false)   
    end
  end
  #--------------------------------------------------------------------------
  # ważne
  #--------------------------------------------------------------------------
  def update_command_selection
    if Input.trigger?(Input::B)
      Sound.play_cancel
      $scene = Scene_Map.new
    elsif Input.trigger?(Input::C)
      if $game_party.members.size == 0 and @command_window.index < 4
        Sound.play_buzzer
        return
      elsif $game_system.save_disabled and @command_window.index == 4
        Sound.play_buzzer
        return
      end
      Sound.play_decision
      case @command_window.index
      when 1
        $game_switches[1] = true
        $game_switches[2] = false
        $game_switches[3] = false
        $game_switches[4] = false
        $scene = Scene_Map.new
        when 2     
        $game_switches[1] = false
        $game_switches[2] = true
        $game_switches[3] = false
        $game_switches[4] = false
        $scene = Scene_Map.new
              when 3
        $game_switches[1] = false
        $game_switches[2] = false
        $game_switches[3] = true
        $game_switches[4] = false
        $scene = Scene_Map.new
              when 4
        $game_switches[1] = false
        $game_switches[2] = false
        $game_switches[3] = false
        $game_switches[4] = true
        $scene = Scene_Map.new
              when 5
        $scene = Scene_Menu.new
      end
    end
  end
  #--------------------------------------------------------------------------
  #
  #--------------------------------------------------------------------------
  def start_actor_selection
    @command_window.active = false
    @status_window.active = true
    if $game_party.last_actor_index < @status_window.item_max
      @status_window.index = $game_party.last_actor_index
    else
      @status_window.index = 0
    end
  end
  #--------------------------------------------------------------------------
  #
  #--------------------------------------------------------------------------
  def end_actor_selection
    @command_window.active = true
    @status_window.active = false
    @status_window.index = -1
  end
  #--------------------------------------------------------------------------
  #
  #--------------------------------------------------------------------------
  def update_actor_selection
    if Input.trigger?(Input::B)
      Sound.play_cancel
      end_actor_selection
    elsif Input.trigger?(Input::C)
      $game_party.last_actor_index = @status_window.index
      Sound.play_decision
      case @command_window.index
      when 2  # &#12473;&#12461;&#12523;
        $scene = Scene_Skill.new(@status_window.index)
      when 3  # &#35013;&#20633;
        $scene = Scene_Equip.new(@status_window.index)
      when 4  # &#12473;&#12486;&#12540;&#12479;&#12473;
        $scene = Scene_Status.new(@status_window.index)
      end
    end
  end
end


Jedyna rzecz do zrobienia to typowe zdarzenie.
Warunek: przełącznik 1 jest ON:
zmień klasę
itd. dla piewszych 4 przełączników.
________________________
po co to kopiujesz? ;d
Spoiler:

Fakty:
1.Widzisz mój podpis
2.Jesteś w internecie
3.Czytasz
4.Siedzisz przy komputerze
5.Jesteś na UltimaForum
6.Twój nick to Gość


kiedys tu bylo fajniej... coz gospoda rma forever
chwala tym ktorzy nadal robia w 2k
 
 
Viuu 

Project-Ayus




Preferowany:
RPG Maker VXAce

Pomógł: 15 razy
Dołączył: 21 Maj 2010
Posty: 106
Skąd: Gdańsk
Wysłany: Czw 08 Lip, 2010 18:25
Sprawdź to DemoYez .
 
 
 
CreeperCrisis 



Preferowany:
RPG Maker VXAce

Pomógł: 32 razy
Dołączył: 01 Maj 2010
Posty: 395
Wysłany: Czw 08 Lip, 2010 21:38
Darknesss, wow, gdzie znalazłeś demo ze skryptami "Yanfly" :?: :!: O jezu. :-) Dzięks za pomoc. :-)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template Klam by Ayene