Ten screen przedstawia ładny mapping z twojej strony, lecz muszę się przyczepić jednej rzeczy a mianowicie Hud'u. Nie pasuje on do stylistyki gry, za bardzo się wybija, ma w pewnym sensie się lekko wtopić, błędem hudu jest też wielkość - jest on za duży do gry, która działa w roździelczości 640 na 480. Proponowałbym przygaszenie trochę kolorów co by moim zdaniem ładniej wyglądało i lekko zmniejszenie (skalowanie) grafik.
Jeżeli wysłuchasz mojej rady, wrzuć w najbliższym czasie nowy ss z Hudem.
________________________ ...Amelanduil & FireBlade words will be remembered... ...Amelanduil & FireBlade acts will be remembered... ...Amelanduil & FireBlade never gonna die...
Pomogła: 6 razy Dołączyła: 14 Lis 2010 Posty: 41 Skąd: Green Cat Forest
Wysłany: Czw 20 Sty, 2011 09:15
Fajne masz te mapki. Las mimo że w pierwszej chwili wygląda chaotycznie, to jak człowiek na spokojnie się mu przyjrzy, jest naprawdę niezły :) Jaskinka jak jaskinka, ale i tak lepsza od większości makerowych :) dzięki ciemnej obwódce odnosi się wrażenie że jest ciasna i naprawdę ciemna. Dobra robota.
Pomógł: 13 razy Dołączył: 02 Lip 2010 Posty: 131 Skąd: z Polski
Wysłany: Pią 21 Sty, 2011 21:22
wydaje mi się, że jeżeli robi się jaskinie, to musi być ciemno (bo to w końcu jaskinia). Nie rozumiem robienia map, gdzie gracz (w jaskini) może zobaczyć wszystko gdzie co jest. Musi być element zaskoczenia O!
Dzięki za komentarz.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum