Ogłoszenie 

Uwaga! To forum jest w trybie offline.
Wszelką pomoc uzyskasz pod adresem
forum.ultimateam.pl


Administracja Forum


Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: Ayene
Wto 17 Sie, 2010 13:08
Błagam o pomoc loadnig
Autor Wiadomość
Bezel 




Dołączył: 08 Lis 2009
Posty: 84
Wysłany: Nie 04 Lip, 2010 11:05
Błagam o pomoc loadnig
Przy loadzie gry wyskakuje mi błąd ;-( ;-( ;-( i wg niemoge loadować oto ten błąd
________________________
 
 
erienus 




Preferowany:
RPG Maker XP

Pomógł: 29 razy
Dołączył: 12 Lut 2010
Posty: 300
Wysłany: Nie 04 Lip, 2010 11:14
a o co chodzi z tym loading? to jest zapewne skrypt... odpowiedz na te pytania:

1. Masz polska wersje makera?
2. Podaj kod tego skryptu [w spoilerze]
3. Podaj linijke skryptu, przez ktora wywala blad
4. Do czego sluzy ten skrypt
5. Czy masz inne skrypty w projekcie? Jezeli tak to jakie?
________________________
Kolekcjonuję "Pomógł". Jeżeli ci pomogłem i chcesz wzbogacić moją kolekcję, kliknij "Pomógł".
 
 
Bezel 




Dołączył: 08 Lis 2009
Posty: 84
Wysłany: Nie 04 Lip, 2010 11:20
a 2 błąd uruchamia mi się projekt przez ang a ja niemogę go znaleźć (wole pl bo to wersia trial) jak zrobić biore wybierz progam jakim uruchomić a tu WHAT? eng się włącza

1.tak
2.
Spoiler:

#==============================================================================
# ■ Scene_Load
#------------------------------------------------------------------------------
#  ロード画面の処理を行うクラスです。
#==============================================================================

class Scene_Load < Scene_File
#--------------------------------------------------------------------------
# ● オブジェクト初期化
#--------------------------------------------------------------------------
def initialize
# テンポラリオブジェクトを再作成
$game_temp = Game_Temp.new
# タイムスタンプが最新のファイルを選択
$game_temp.last_file_index = 0
latest_time = Time.at(0)
for i in 0..3
filename = make_filename(i)
if FileTest.exist?(filename)
file = File.open(filename, "r")
if file.mtime > latest_time
latest_time = file.mtime
$game_temp.last_file_index = i
end
file.close
end
end
super("Który plik wczytać ?")
end
#--------------------------------------------------------------------------
# ● 決定時の処理
#--------------------------------------------------------------------------
def on_decision(filename)
# ファイルが存在しない場合
unless FileTest.exist?(filename)
# ブザー SE を演奏
$game_system.se_play($data_system.buzzer_se)
return
end
# ロード SE を演奏
$game_system.se_play($data_system.load_se)
# セーブデータの書き込み
file = File.open(filename, "rb")
read_save_data(file)
file.close
# BGM、BGS を復帰
$game_system.bgm_play($game_system.playing_bgm)
$game_system.bgs_play($game_system.playing_bgs)
# マップを更新 (並列イベント実行)
$game_map.update
# マップ画面に切り替え
$scene = Scene_Map.new
end
#--------------------------------------------------------------------------
# ● キャンセル時の処理
#--------------------------------------------------------------------------
def on_cancel
# キャンセル SE を演奏
$game_system.se_play($data_system.cancel_se)
# タイトル画面に切り替え
$scene = Scene_Title.new
end
#--------------------------------------------------------------------------
# ● セーブデータの読み込み
# file : 読み込み用ファイルオブジェクト (オープン済み)
#--------------------------------------------------------------------------
def read_save_data(file)
# セーブファイル描画用のキャラクターデータを読み込む
characters = Marshal.load(file)
# プレイ時間計測用のフレームカウントを読み込む
Graphics.frame_count = Marshal.load(file)
# 各種ゲームオブジェクトを読み込む
$game_system = Marshal.load(file)
$game_switches = Marshal.load(file)
$game_variables = Marshal.load(file)
$game_self_switches = Marshal.load(file)
$game_screen = Marshal.load(file)
$game_actors = Marshal.load(file)
$game_party = Marshal.load(file)
$game_troop = Marshal.load(file)
$game_map = Marshal.load(file)
$game_player = Marshal.load(file)
# マジックナンバーがセーブ時と異なる場合
# (エディタで編集が加えられている場合)
if $game_system.magic_number != $data_system.magic_number
# マップをリロード
$game_map.setup($game_map.map_id)
$game_player.center($game_player.x, $game_player.y)
end
# パーティメンバーをリフレッシュ
$game_party.refresh
end
end


3. 21 linijka if file.mtime > latest_time
4. to jest podstawowy skrypt do wczytywania gier!
5. nie mam innych skryptów tylko podstawowe

EDIT: najlepiej daj swój proj. na neta daj mi linka ja tak robiłem ale tera wszystkie zamknięte ;|
EDIT: albo nie bo i tak nie wchodzi ;-( ;-(
________________________
 
 
erienus 




Preferowany:
RPG Maker XP

Pomógł: 29 razy
Dołączył: 12 Lut 2010
Posty: 300
Wysłany: Nie 04 Lip, 2010 11:37
zrob nowy projekt i skopiuj do niego ten skrypt, jezeli zadziala to skopiuj reszte mapek i juz ;d tylko pamietaj ze na twierdzowce moga nie chodzic skrypty i powodowac bledy... a jak na nowym projekcie [w angielskiej wersji] nie bedzie dzialac to usun ten skrypt, niestety
________________________
Kolekcjonuję "Pomógł". Jeżeli ci pomogłem i chcesz wzbogacić moją kolekcję, kliknij "Pomógł".
 
 
Bezel 




Dołączył: 08 Lis 2009
Posty: 84
Wysłany: Nie 04 Lip, 2010 11:41
ciągle wywala błąd ;(((((((
________________________
 
 
erienus 




Preferowany:
RPG Maker XP

Pomógł: 29 razy
Dołączył: 12 Lut 2010
Posty: 300
Wysłany: Nie 04 Lip, 2010 11:44
to usun ten skrypt, bo on jest zabugowany
 
 
Bezel 




Dołączył: 08 Lis 2009
Posty: 84
Wysłany: Nie 04 Lip, 2010 11:44
taa jasne jak usunąc podstawowy skrypt :-x
________________________
 
 
erienus 




Preferowany:
RPG Maker XP

Pomógł: 29 razy
Dołączył: 12 Lut 2010
Posty: 300
Wysłany: Nie 04 Lip, 2010 12:07
aaaaaaaaaaaaaaaa xd probowales zrobic nowy projekt i tez nie dzialalo? jak tak to masz zje****** makera
________________________
Kolekcjonuję "Pomógł". Jeżeli ci pomogłem i chcesz wzbogacić moją kolekcję, kliknij "Pomógł".
 
 
Yoroiookami 

Omnomnomnom



Preferowany:
RPG Maker XP

Ranga RM:
3 gry

Pomógł: 57 razy
Dołączył: 24 Lut 2010
Posty: 751
Wysłany: Nie 04 Lip, 2010 12:15
Proponuję zdobyć oryginalnego RPG Makera, lub przeinstalować obecnego. Możesz też spróbować wszystkie dane z obecnego projektu przekopiować do następnego i sprawdzić czy działa, powinno. Jeżeli nie, to zawsze możesz poszukać innej wersji ^^
 
 
Bezel 




Dołączył: 08 Lis 2009
Posty: 84
Wysłany: Nie 04 Lip, 2010 12:17
eh dobra wiem usunołem zapis w menu ale teraz ta luka ;( prosze ayane o wejście tu żeby np bestiariusz tam był czy coś no żeby luki nie było
________________________
 
 
erienus 




Preferowany:
RPG Maker XP

Pomógł: 29 razy
Dołączył: 12 Lut 2010
Posty: 300
Wysłany: Nie 04 Lip, 2010 12:41
ja ci to moge zrobic, ale daj mi kod skryptu w menu
________________________
Kolekcjonuję "Pomógł". Jeżeli ci pomogłem i chcesz wzbogacić moją kolekcję, kliknij "Pomógł".
 
 
Bezel 




Dołączył: 08 Lis 2009
Posty: 84
Wysłany: Nie 04 Lip, 2010 13:29
Ehh za późno przeżuciłem się na VX i 2 pomoże ktoś? http://www.ultimateam.pl/...p?p=32913#32913

[ Dodano: Nie 04 Lip, 2010 14:56 ]
*****!
znowu mi nie działa!
rezygnuje z save! to nie ma sensu
________________________
 
 
Yoroiookami 

Omnomnomnom



Preferowany:
RPG Maker XP

Ranga RM:
3 gry

Pomógł: 57 razy
Dołączył: 24 Lut 2010
Posty: 751
Wysłany: Pon 05 Lip, 2010 10:02
zolianek - czekasz na dalsze propozycje, czy temat zamknąć?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template Klam by Ayene