Ogłoszenie 

Uwaga! To forum jest w trybie offline.
Wszelką pomoc uzyskasz pod adresem
forum.ultimateam.pl


Administracja Forum


Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: Ayene
Pon 05 Lip, 2010 08:20
skrypcior
Autor Wiadomość
erienus 




Preferowany:
RPG Maker XP

Pomógł: 29 razy
Dołączył: 12 Lut 2010
Posty: 300
Wysłany: Nie 04 Lip, 2010 20:20
skrypcior
Witam. Wzielem skrypt ten oto:

http://www.ultimateam.pl/viewtopic.php?t=3150

wrzucilem go do projektu mego... lecz stalo sie cos zlego, mianowicie on nie dziala, mam angielska wersje makera i grafiki tez potrzebne, tzn jedna potrzeba xd no ale w kazdym razie po prostu jak nie mam grafiki - pisze ze nie mam, jak wrzucam - to nie wyswietla, a przelacznik aktywowalem odpowiedni
 
 
CreeperCrisis 



Preferowany:
RPG Maker VXAce

Pomógł: 32 razy
Dołączył: 01 Maj 2010
Posty: 395
Wysłany: Nie 04 Lip, 2010 20:22
erienus, sprawdź czy grafika dobrze się nazywa. :-)
 
 
Yoroiookami 

Omnomnomnom



Preferowany:
RPG Maker XP

Ranga RM:
3 gry

Pomógł: 57 razy
Dołączył: 24 Lut 2010
Posty: 751
Wysłany: Nie 04 Lip, 2010 20:38
Końcówka często ma znaczenie, czyli to czy dopiszesz .img, czy .png sprawdź to, dodaj to do nazw na wszelki wypadek. Myślę że kolega wyżej miał to samo na myśli, choć mogę się mylić. xD
 
 
Ayene 




Ranga RM:
4 gry

Pomogła: 232 razy
Dołączyła: 18 Wrz 2007
Posty: 2424
Wysłany: Nie 04 Lip, 2010 20:46
Zapewne erienus nie ma przy sobie przedmiotów wymienionych w tym fragmencie:
Kod:
# ID przedmiotów, które będą wyświetlane w pasku
   ID_PRZEDMIOTÓW = [16, 2, 3, 5, 17, 13, 19, 24]
________________________


 
 
 
erienus 




Preferowany:
RPG Maker XP

Pomógł: 29 razy
Dołączył: 12 Lut 2010
Posty: 300
Wysłany: Nie 04 Lip, 2010 20:48
Juz patrzylem i dodawalem te przedmioty, mimo to nadal nie dziala. Po prostu nie wyswietla nawet okna z tymi itemami. Daj ktos demko z tym skryptem, ktory dziala xd
 
 
Ayene 




Ranga RM:
4 gry

Pomogła: 232 razy
Dołączyła: 18 Wrz 2007
Posty: 2424
Wysłany: Nie 04 Lip, 2010 20:54
A masz w ogóle je przy sobie? Okienko z hudem pojawia się dopiero wtedy, gdy w plecaku masz przedmioty, które mają się wyświetlić. Przed chwilą sprawdzałam i mi wszystko działa...
________________________


 
 
 
erienus 




Preferowany:
RPG Maker XP

Pomógł: 29 razy
Dołączył: 12 Lut 2010
Posty: 300
Wysłany: Pon 05 Lip, 2010 05:38
No ja zrobilem parrael procces, ktory daje wszystkie itemki potrzebne i aktywowuje przelacznik nr 5

EDIT: albo jestem glupi albo byl blad w skrypcie, mianowicie 159 linijka - powinno byc true a nie false i wszystko dziala ;d

EDIT2: Ayene moglabys zrobic tak by obrazek nie byl wyswietlany jak masz itemy tylko od razu? nawet jak nie masz nic
 
 
Ayene 




Ranga RM:
4 gry

Pomogła: 232 razy
Dołączyła: 18 Wrz 2007
Posty: 2424
Wysłany: Pon 05 Lip, 2010 07:20
Bo nie wytrzymam :!: Czytaj poprawnie instrukcję :!:
Kod:
  # Wielkość dopasowana do ilości przedmiotów
   DOPASOWANA_WIELKOŚĆ_HUD = true
   
  # Ilość slotów na przedmioty, gdy wybrano false
   ILOŚĆ_SLOTÓW = 19
________________________


 
 
 
erienus 




Preferowany:
RPG Maker XP

Pomógł: 29 razy
Dołączył: 12 Lut 2010
Posty: 300
Wysłany: Pon 05 Lip, 2010 07:46
o dzieki, dziala xD
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template Klam by Ayene