Ogłoszenie 

Uwaga! To forum jest w trybie offline.
Wszelką pomoc uzyskasz pod adresem
forum.ultimateam.pl


Administracja Forum


Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: Ayene
Sro 28 Gru, 2011 15:27
Skrypt na powiększenie okna rozmowy
Autor Wiadomość
Gepardis 




Preferowany:
RPG Maker VX

Dołączył: 16 Cze 2010
Posty: 24
Wysłany: Pon 05 Lip, 2010 16:39
Skrypt na powiększenie okna rozmowy
Proszę o skrypt na powiększenie okna rozmowy, tak żeby się mieściło więcej tekstu.
 
 
Agumon 




Preferowany:
RPG Maker VX

Ranga RM:
1 gra

Pomógł: 53 razy
Dołączył: 30 Gru 2009
Posty: 515
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: Sro 07 Lip, 2010 12:30
Od tego masz przy edytowaniu wiadomości taki znaczek długa wiadomość. Zaznaczasz go i masz.
________________________
Pomogłem? Daj ""
Piszę poprawnie po polsku

 
 
Sabikku 




Nagrody:
UF i UFT2 Winner

Ranga RM:
4 gry

Pomógł: 73 razy
Dołączył: 04 Kwi 2010
Posty: 428
Wysłany: Sro 07 Lip, 2010 14:24
Window_Message, linijka 16, zmień dwie ostatnie liczby w nawiasie - pierwsza oznacza szerokość, druga wysokość. Ale powiększenie okna dużo ci nie da :).
 
 
 
Gepardis 




Preferowany:
RPG Maker VX

Dołączył: 16 Cze 2010
Posty: 24
Wysłany: Sro 07 Lip, 2010 16:28
Agumon,
W XP nie ma czegoś takiego.

Sabikku,
Aktualnie robię w xp, i tam to samo co w 16 linijce w VX jest w 12. Zmieniłem, ale rzeczywiście nic to nie dało, gdyż chciałem zmieścić więcej tekstu a w edytorze wiadomości w edycji zdarzeń nie da się wpisać więcej niż pozwolili twórcy RPGMakera.
 
 
Agumon 




Preferowany:
RPG Maker VX

Ranga RM:
1 gra

Pomógł: 53 razy
Dołączył: 30 Gru 2009
Posty: 515
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: Sro 07 Lip, 2010 17:24
Gepardis napisał/a:
Agumon,
W XP nie ma czegoś takiego.


Aha to sorki bo w VX jest takie coś.
________________________
Pomogłem? Daj ""
Piszę poprawnie po polsku

 
 
Lartarin 




Ranga RM:
4 gry

Pomogła: 3 razy
Dołączyła: 20 Wrz 2007
Posty: 233
Skąd: Ergard
Wysłany: Sro 07 Lip, 2010 17:29
Co to za problem "pisz częściej, po mniej".
________________________

 
 
 
Sabikku 




Nagrody:
UF i UFT2 Winner

Ranga RM:
4 gry

Pomógł: 73 razy
Dołączył: 04 Kwi 2010
Posty: 428
Wysłany: Sro 07 Lip, 2010 17:51
Cytat:
Sabikku,
Aktualnie robię w xp, i tam to samo co w 16 linijce w VX jest w 12. Zmieniłem, ale rzeczywiście nic to nie dało, gdyż chciałem zmieścić więcej tekstu a w edytorze wiadomości w edycji zdarzeń nie da się wpisać więcej niż pozwolili twórcy RPGMakera.

Da się jeszcze wywołać poprzez skrypt. Kiedyś się z tym bawiłem i zrobiłem coś takiego:
Spoiler:

Kod:
# -------------------------------------------------------------------------
# ** Pokazywanie tekstu poprzez komendę 'script'.
#--------------------------------------------------------------------------

# Modyfikacja komendy 'script'.
class Interpreter
  def command_355
    if @list[@index].parameters[0]=="Message;" then
      # Set first line to noTHING.
      script = ""
      # Loop
      a=1
      loop do
        # If next event command is second line of script or after
        if @list[@index+1].code == 655
          # Add second line or after to script
          if a%2==0
            script += @list[@index+1].parameters[0]+"\n"
          else
            script += @list[@index+1].parameters[0]
          end
          a+=1
        # If event command is not second line or after
        else
          # Abort loop
          break
        end
        # Advance index
        @index += 1
      end
      # Dodanie wywołania funkcji wiadomosci.
      wiadomosc(script)
      # Continue
      result = true
      return true
    else
      # Set first line to script
      script = @list[@index].parameters[0] + "\n"
      # Loop
      loop do
        # If next event command is second line of script or after
        if @list[@index + 1].code == 655
          # Add second line or after to script
          script += @list[@index + 1].parameters[0] + "\n"
        # If event command is not second line or after
        else
          # Abort loop
          break
        end
        # Advance index
        @index += 1
      end
      # Evaluation
      result = eval(script)
 
      # Continue
      return true
    end
  end
   
  #--------------------------------------------------------------------------
  # * Show Text
  #--------------------------------------------------------------------------
  def wiadomosc(parameter)
    # If other text has been set to message_text
    if $game_temp.message_text != nil
      # End
      return false
    end
    # Set message end waiting flag and callback
    @message_waiting = true
    $game_temp.message_proc = Proc.new { @message_waiting = false }
    # Set message text on first line
    $game_temp.message_text = parameter
  end
end


Wklej nad main - musisz sprawdzić czy będzie działać, bo pewności nie mam ;-) .
Sposób użycia:
komenda script (trzecia zakładka), kod:
Kod:
Message;(enter)
Tekst Tekst tekst tekst

Spoiler:

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template Klam by Ayene