Zamknięty przez: Ayene Sro 28 Gru, 2011 15:27 |
Skrypt na powiększenie okna rozmowy |
Autor |
Wiadomość |
Gepardis
Preferowany:
Dołączył: 16 Cze 2010 Posty: 24
|
Wysłany: Pon 05 Lip, 2010 16:39
|
|
Skrypt na powiększenie okna rozmowy
|
Proszę o skrypt na powiększenie okna rozmowy, tak żeby się mieściło więcej tekstu. |
|
|
|
Agumon
Preferowany:
Ranga RM:
Pomógł: 53 razy Dołączył: 30 Gru 2009 Posty: 515 Skąd: Ruda Śląska
|
Wysłany: Sro 07 Lip, 2010 12:30
|
|
|
Od tego masz przy edytowaniu wiadomości taki znaczek długa wiadomość. Zaznaczasz go i masz. |
________________________
|
|
|
|
Sabikku
Nagrody:
Ranga RM:
Pomógł: 73 razy Dołączył: 04 Kwi 2010 Posty: 428
|
Wysłany: Sro 07 Lip, 2010 14:24
|
|
|
Window_Message, linijka 16, zmień dwie ostatnie liczby w nawiasie - pierwsza oznacza szerokość, druga wysokość. Ale powiększenie okna dużo ci nie da :). |
|
|
|
Gepardis
Preferowany:
Dołączył: 16 Cze 2010 Posty: 24
|
Wysłany: Sro 07 Lip, 2010 16:28
|
|
|
Agumon,
W XP nie ma czegoś takiego.
Sabikku,
Aktualnie robię w xp, i tam to samo co w 16 linijce w VX jest w 12. Zmieniłem, ale rzeczywiście nic to nie dało, gdyż chciałem zmieścić więcej tekstu a w edytorze wiadomości w edycji zdarzeń nie da się wpisać więcej niż pozwolili twórcy RPGMakera. |
|
|
|
Agumon
Preferowany:
Ranga RM:
Pomógł: 53 razy Dołączył: 30 Gru 2009 Posty: 515 Skąd: Ruda Śląska
|
Wysłany: Sro 07 Lip, 2010 17:24
|
|
|
Gepardis napisał/a: | Agumon,
W XP nie ma czegoś takiego. |
Aha to sorki bo w VX jest takie coś. |
________________________
|
|
|
|
Lartarin
Ranga RM:
Pomogła: 3 razy Dołączyła: 20 Wrz 2007 Posty: 233 Skąd: Ergard
|
Wysłany: Sro 07 Lip, 2010 17:29
|
|
|
Co to za problem "pisz częściej, po mniej". |
________________________
|
|
|
|
Sabikku
Nagrody:
Ranga RM:
Pomógł: 73 razy Dołączył: 04 Kwi 2010 Posty: 428
|
Wysłany: Sro 07 Lip, 2010 17:51
|
|
|
Cytat: | Sabikku,
Aktualnie robię w xp, i tam to samo co w 16 linijce w VX jest w 12. Zmieniłem, ale rzeczywiście nic to nie dało, gdyż chciałem zmieścić więcej tekstu a w edytorze wiadomości w edycji zdarzeń nie da się wpisać więcej niż pozwolili twórcy RPGMakera. |
Da się jeszcze wywołać poprzez skrypt. Kiedyś się z tym bawiłem i zrobiłem coś takiego:
Wklej nad main - musisz sprawdzić czy będzie działać, bo pewności nie mam .
Sposób użycia:
komenda script (trzecia zakładka), kod:
Kod: | Message;(enter)
Tekst Tekst tekst tekst |
|
|
|
|
|