Ogłoszenie 

Uwaga! To forum jest w trybie offline.
Wszelką pomoc uzyskasz pod adresem
forum.ultimateam.pl


Administracja Forum


Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: Ayene
Wto 10 Sie, 2010 21:26
Skrypt na imiona
Autor Wiadomość
Hemp Gru 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 14 Gru 2009
Posty: 56
Skąd: Bełchatów
Wysłany: Sro 07 Lip, 2010 09:40
Skrypt na imiona
Siema! Kiedyś zakładałem taki temat... W pomocy ale ponieważ pomoc wyczyścili a w tym całym FAQ RM VX nie ma tego!
Więc proszę o skrypt dzięki któremu nad wiadomością pojawia się imię tego co mówi...
Tak jak jest w Cres:Amulet Elfa czy też Bionicelka Story.
Proszę o podanie tego skrypta:]
 
 
 
cj2 




Preferowany:
RPG Maker VXAce

Ranga RM:
1 gra

Pomógł: 6 razy
Dołączył: 07 Mar 2010
Posty: 261
Skąd: Gliwice
Wysłany: Sro 07 Lip, 2010 10:01
http://www.ultimateam.pl/viewtopic.php?t=3664
________________________
Porady dla twórców gier
Nie ma śniegu, a zgubiłem normalny avatar :I
 
 
Hemp Gru 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 14 Gru 2009
Posty: 56
Skąd: Bełchatów
Wysłany: Sro 07 Lip, 2010 10:20
Mam problem z tym skryptem...
Otóż gdy ma wyskoczyć wiadomość to jest coś takiego, że wiadomości nie ma ale napis jest zobaczcie:
Spoiler:



A i jak zmienić położenie tego napisu?
Ostatnio zmieniony przez Nhadala Sro 07 Lip, 2010 18:57, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
CreeperCrisis 



Preferowany:
RPG Maker VXAce

Pomógł: 32 razy
Dołączył: 01 Maj 2010
Posty: 395
Wysłany: Sro 07 Lip, 2010 11:44
Jasiekrpg, przeczytaj dalszą część tematu to się dowiesz, a z tą wiadomością to nie wiem. :-/
 
 
Agumon 




Preferowany:
RPG Maker VX

Ranga RM:
1 gra

Pomógł: 53 razy
Dołączył: 30 Gru 2009
Posty: 515
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: Sro 07 Lip, 2010 12:21
Jasiekrpg, wszystko można ustawić w skrypcie. Trzeba tylko dobrze poszukać.

Kod:
#------------------------------------
  # ? NAME BOX SYSTEM
  #----------------------------------
  NAMEBOX_SKIN = 'Window' # Windowskin of Name Box (In folder 'Graphics/System')
  NAMEBOX_OPACITY = 255 # Name Box Opacity when using 'Normal Background' message
  # (Lowest 0 - 255 Highest)
  NAMEBOX_OPACITY_DIM_BG = 0 # Name Box Opacity when using 'Dim Background'
  NAMEBOX_OPACITY_NO_BG = 0 # Name Box Opacity when using 'Transparent' Background
  NAMEBOX_BACK_OPACITY = 180 # Name Box Background Opacity
 
  NAMEBOX_X_PLUS_NOR = 100 # spróbuj to przestawić
  NAMEBOX_X_PLUS_NEO = 160 # spróbuj to przestawić
  NAMEBOX_Y_PLUS = 0 # Move Name Box & Text Vertically
  NAMEBOX_Y_PLUS_TOP = 140
  # Move Name Box & Text Vertically if message box is on Top
 
  NAMEBOX_TEXT_FONT = Font.default_name # Name Text Font's Name
  NAMEBOX_TEXT_SIZE = Font.default_size # Name Text Font's Size
  NAMEBOX_TEXT_HEIGHT_PLUS = 2 # Increase Name Text Height (For Big Size Text)

  NAMEBOX_TEXT_BOLD = false # Make Text in Name Box Bold
  NAMEBOX_TEXT_OUTLINE = false # Make Black Outline around Text (Good with Opacity = 0)
  NAMEBOX_TEXT_DEFAULT_COLOR = [255,255,255]#[255,255,255] # [Red,Green,Blue]: Name Text Color (RGB)
  # You can easily find color code for RGB (Red Green Blue) color in Google :)
  # You are allow to change color in game by call script:
  # $nms.color = [Red,Green,Blue]
 
  NAMEBOX_TEXT_AFTER_NAME = ":" # Add Text after Name, leave "" to disable.
 
  NAMEBOX_BOX_WIDTH_PLUS = 6 # Increase Name Box Width
  NAMEBOX_BOX_HEIGHT_PLUS = 7 # Increase Name Box Height
 
  MOVE_NAMEBOX = true
  # (true/false) Move Text Box to Right Side if showing Face in Right side.


Tutaj masz chyba położenie tego imienia. Chociaż nie jestem pewien.
________________________
Pomogłem? Daj ""
Piszę poprawnie po polsku

 
 
Hemp Gru 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 14 Gru 2009
Posty: 56
Skąd: Bełchatów
Wysłany: Sro 07 Lip, 2010 13:21
Bo gdy tam daje false to mi się pokazuje cały pasek face'ów a jak biore true to nie mam wiadomości może ktoś pomóc??
 
 
 
CreeperCrisis 



Preferowany:
RPG Maker VXAce

Pomógł: 32 razy
Dołączył: 01 Maj 2010
Posty: 395
Wysłany: Sro 07 Lip, 2010 14:55
To nie wstawiaj "False" tylko przetwórz linijki:
Kod:
  NAMEBOX_X_PLUS_NOR = 100 # spróbuj to przestawić
  NAMEBOX_X_PLUS_NEO = 160 # spróbuj to przestawić
 
 
Hemp Gru 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 14 Gru 2009
Posty: 56
Skąd: Bełchatów
Wysłany: Sro 07 Lip, 2010 15:40
Nie o to mi chodzi:]
Chodzi mi o to:
Kod:
#-------------------------------
  # ** NEO FACE SYSTEM
  #----------------------------
  EightFaces_File = false
  # Use 8 Faces per file (or) 1 Face per file (true/false)
 
 
 
CreeperCrisis 



Preferowany:
RPG Maker VXAce

Pomógł: 32 razy
Dołączył: 01 Maj 2010
Posty: 395
Wysłany: Sro 07 Lip, 2010 18:07
Jasiekrpg, tego nie dotykaj to jest do dużych jednakowych face'ów. Dobra daj "True". XD :-) ;-)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template Klam by Ayene