Ogłoszenie 

Uwaga! To forum jest w trybie offline.
Wszelką pomoc uzyskasz pod adresem
forum.ultimateam.pl


Administracja Forum


Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: Ayene
Pon 06 Wrz, 2010 06:46
Paski
Autor Wiadomość
poko67 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 6 razy
Dołączył: 21 Lis 2009
Posty: 141
Wysłany: Pią 09 Lip, 2010 13:04
Paski
Witam mógł bym prośić o przerobienie tego skryptu aby zamiast pokazywania hp na postacią pokazywał te paski nad potworem...
Spoiler:


Kod:
class Spriteset_Map
alias nk92_pasek_initialize initialize
alias nk92_pasek_update update
alias nk92_dispose dispose
def initialize
@pasek = Sprite.new
@pasek.bitmap = Bitmap.new(32,9)
@pasek.x = $game_player.screen_x - 16
@pasek.y = $game_player.screen_y - 64
@pasek.z = $game_player.screen_z + 1
rysuj_pasek
nk92_pasek_initialize
end
def update
nk92_pasek_update
@pasek.x = $game_player.screen_x - 16
@pasek.y = $game_player.screen_y - 64
@pasek.z = $game_player.screen_z + 1
rysuj_pasek
end
def dispose
nk92_dispose
@pasek.bitmap.dispose
@pasek.dispose
end
def rysuj_pasek
@pasek.bitmap.clear
@pasek.bitmap.fill_rect(0,0,32,9, Color.new(255,255,255))
@pasek.bitmap.fill_rect(1,1,30,3, Color.new(5,5,5))
@pasek.bitmap.fill_rect(1,5,30,3, Color.new(5,5,5))
zycie = 30 * $game_party.actors[0].hp / $game_party.actors[0].maxhp
@pasek.bitmap.fill_rect(1,1,zycie,3, Color.new(255,64,64))
magia = 30 * $game_party.actors[0].sp / $game_party.actors[0].maxsp
@pasek.bitmap.fill_rect(1,5,magia,3, Color.new(64,64,255))
end
end

________________________
Ostatnio zmieniony przez Nhadala Sro 14 Lip, 2010 07:52, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
erienus 




Preferowany:
RPG Maker XP

Pomógł: 29 razy
Dołączył: 12 Lut 2010
Posty: 300
Wysłany: Pią 09 Lip, 2010 19:24
Nie da się tego zrobić, musiałbyś wprowadzić Mr.Mo ABSa, tam jest coś takiego, że jak wejdziesz w pole widzenia potwora to pojawia się pod nim pasek HP.
________________________
Kolekcjonuję "Pomógł". Jeżeli ci pomogłem i chcesz wzbogacić moją kolekcję, kliknij "Pomógł".
 
 
poko67 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 6 razy
Dołączył: 21 Lis 2009
Posty: 141
Wysłany: Pon 12 Lip, 2010 20:43
No spoko ale ja niechce tamtego ABS ja ino paski nad mobem potrzebuje a samego skryptu nie da sie skopiowac...
________________________
 
 
Popek1 




Preferowany:
RPG Maker VX

Dołączył: 12 Lip 2010
Posty: 36
Wysłany: Pon 12 Lip, 2010 20:46
a jakiegoś innego nie ma....? :faja:
________________________

Darmowe mapki na zamówienie...
 
 
Agumon 




Preferowany:
RPG Maker VX

Ranga RM:
1 gra

Pomógł: 53 razy
Dołączył: 30 Gru 2009
Posty: 515
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: Sro 14 Lip, 2010 18:24
poko67 napisał/a:
No spoko ale ja niechce tamtego ABS ja ino paski nad mobem potrzebuje a samego skryptu nie da sie skopiowac...


To by trzeba było nowy skrypt zrobić bo z tego to chyba się nie da.
________________________
Pomogłem? Daj ""
Piszę poprawnie po polsku

 
 
Popek1 




Preferowany:
RPG Maker VX

Dołączył: 12 Lip 2010
Posty: 36
Wysłany: Wto 20 Lip, 2010 22:28
a czy jest możliwość zrobienia tego skryptu...
________________________

Darmowe mapki na zamówienie...
 
 
Ayene 




Ranga RM:
4 gry

Pomogła: 232 razy
Dołączyła: 18 Wrz 2007
Posty: 2424
Wysłany: Wto 17 Sie, 2010 12:42
Już kiedyś był podobny temat na forum :arrow: http://www.ultimateam.pl/viewtopic.php?t=3907
________________________


 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template Klam by Ayene