Ogłoszenie |
Administracja Forum
|
Ring Menu |
Autor |
Wiadomość |
Ogr78
Preferowany:
Dołączył: 06 Lis 2011 Posty: 47
|
Wysłany: Nie 06 Lis, 2011 12:35
|
|
|
Help! mam taki maly problem bo mam skrypt na opcje w menu mam jeszcze punkty co poziom co mam zrobic? |
________________________ Potrzebuje kogos kto poprawi bledy w mojej grze!!!!!
|
|
|
|
Angius
Nie wkurzać
Preferowany:
Pomógł: 104 razy Dołączył: 30 Paź 2010 Posty: 1276 Skąd: wROCK
|
Wysłany: Nie 06 Lis, 2011 14:11
|
|
|
Hmm, pomyślmy... Lećmy od góry skryptu.
Mamy sekcję "Insert More Here", otwieramy słownik, tłumaczymy to sobie. Wiemy już, że to oznacza "Wstaw więcej tutaj", czyli to jest to miejsce, którego szukaliśmy!
Mamy na przykład taką linijkę:
Kod: | # Menu Option 5 eg. Load
["Load Game", Cache::picture('Icon_Load'), "$scene = Scene_File.new(false, false, false)"], |
Kopiujemy ją i wklejamy niżej. Teraz trzeba ją edytować.
Widzimy, że wyżej pod pozycją "items" nie ma tych wszystkich false, znaczy, można je wywalić. Nasza linijka wygląda więc tak:
Kod: | # Menu Option 5 eg. Load
["Load Game", Cache::picture('Icon_Load'), "$scene = Scene_File.new"], |
Ok, znów chwytamy za słownik i tłumaczymy "Load Game", wiemy, że znaczy to "wczytaj grę", czyli jest to chyba wyświetlana nazwa komendy! Jeśli chcemy dać skrypt Poziom+ musimy to odpowiednio zmienić:
Kod: | # Menu Option 5 eg. Load
["Poziom+", Cache::picture('Icon_Load'), "$scene = Scene_File.new"], |
Tłumaczymy następny kawałek. "Picture" oznacza "obrazek", więc najprawdopodobniej chodzi o obrazek tej pozycji w menu. Robimy obrazek, wrzucamy do graphics/pictures i nazywamy np. "Icon_Level.png". To ważne, by rozszerzenie było właśnie PNG!
Teraz edytujmy tę linijkę tak, by to nasz obrazek się wyświetlał, musimy więc zastąpić "Icon_Load" przez "Icon_Level":
Kod: | # Menu Option 5 eg. Load
["Load Game", Cache::picture('Icon_Level'), "$scene = Scene_File.new"], |
Teraz sprawdzamy skrypt na punkty co poziom by zobaczyć, jaką linijką się go wywołuje. Odnajdujemy post Ayene, w którym jest podana taka oto linijka:
Kod: | $scene = Scene_RequiemUpgrade.new(0, true) |
Szukamy podobnego elementu w naszej linijce w RingMenu, widać ją chyba od razu. Musimy teraz podmienić te elementy:
Kod: | # Menu Option 5 eg. Load
["Load Game", Cache::picture('Icon_Level'), "$scene = Scene_RequiemUpgrade.new(0, true)"], |
Brawo! Właśnie dodaliśmy nową opcję w RingMenu!
Trzeba dodać, że w ten sposób można tu wrzucać każdy inny skrypt - bestiariusz, mapę świata, system teleportów, SynthShop, co tylko nam się wymarzy. |
________________________
"Na trolla pewne są tylko dwie pewne metody, jedna samopowtarzalna i druga, wymagająca przeładowania ręcznego."
|
|
|
|
Ogr78
Preferowany:
Dołączył: 06 Lis 2011 Posty: 47
|
Wysłany: Nie 06 Lis, 2011 14:20
|
|
|
Dzieki Angius, |
________________________ Potrzebuje kogos kto poprawi bledy w mojej grze!!!!!
|
|
|
|
Vrona
Preferowany:
Pomógł: 26 razy Dołączył: 25 Wrz 2011 Posty: 236 Skąd: ty się tu wziąłeś?
|
Wysłany: Sro 09 Lis, 2011 16:33
|
|
|
Dobry skrypt,a dzięki opcji "Insert More Here" i mini-tutkowi Angiusa stworzyłem sobie dodatkową opcję. |
________________________
|
|
|
|
MrQubo
Preferowany:
Dołączył: 08 Wrz 2012 Posty: 10 Skąd: Tłuszcz
|
Wysłany: Sro 30 Sty, 2013 19:45
|
|
|
Jako, że wiem iż niektórzy mogli się tego nie domyślić, to proszę:
Linijka 287: self.contents.draw_text(0, -4, 128, 32, "Location :")
Zmieniacie nazwę w "Location :" (NIE USUWACIE CUDZYSŁOWÓW (Aż w słowniku patrzyłem )) i już |
________________________ Postęp w tworzeniu mojej gry:
Nazwa: 0% XD
Fabuła: 1%
Skrypty: 20%
Mapy: 5%
Grafika: 1%
Questy: 0%
Chętnie zrobię projekt wspólnie, każdy się przyda. :)
Zapraszam do gry w League of Legends: KLIK, naprawdę bardzo fajna gra :) |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
|