Obecnie jestem w trakcie tworzenia jednocześnie kilku gier, jednak nigdy nie wiem jaki system walki wciąga najbardziej. Czy podstawowy system walki z RPG Makera XP was zadowala? Czy może uważacie że gry z ABS'ami są lepsze? A może według was walki powinny być tworzone na zdarzeniach?
Jeszcze jedno, bo zrodził mi się ciekawy dosyć pomysł. Dla tych którzy znają system walki z "God of War", chodzi tu o wciskanie/przytrzymywanie/kręcenie odpowiednimi przyciskami na czas, bardzo liczy się refleks. Co myślicie o takim systemie walki w grze na RMXP? A czy przykładowo walka stworzona za pomocą zdarzeń i "Pokaż Wybór"(z atakami) byłaby lepsza? ;)
Opcji mam dużo, nie wiem jednak co wybrać >_>
Zaznaczajcie w ankiecie, wypowiadajcie się, osób które korzystają z VX też chętnie posłucham, a raczej "poczytam"
Chodzi o coś typu 'kliknij odpowiedni przycisk w odpowiednim czasie, gdy ujrzysz go na ekranie', jeżeli nadal nie wiesz co mam na myśli to zobacz tutaj:
http://www.youtube.com/wa...feature=related
choćby 5:15 pojawia się przycisk po prawej stronie(kółko)
Zdecydowanie ABS. Choć uważam, że każdy BS jest dobry, zależy do jakiej gry to ABS nadaje grze dynamiki. Możesz walczyć na mapie, używać czarów, masz bardzo duże możliwości, ale zależące od ABSa oczywiście. Ogólnie jest ciekawy.
________________________ Kolekcjonuję "Pomógł". Jeżeli ci pomogłem i chcesz wzbogacić moją kolekcję, kliknij "Pomógł".
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum