Zamknięty przez: Czeliosss Sob 17 Lip, 2010 18:24 |
Skrypt wchodzenia po drabinach. |
Autor |
Wiadomość |
Ziomeq
Pomógł: 1 raz Dołączył: 07 Lip 2010 Posty: 17
|
Wysłany: Pon 12 Lip, 2010 09:54
|
|
Skrypt wchodzenia po drabinach.
|
Dawno dawno temu (no dobra będzie z rok) gdy bawiłem się RPG Makerem VX i ściągałem do niego maaaaasę skryptów (99% w ogóle nie potrzebne ale szczegół ) miałem pewien bardzo interesujący skrypt, który pozwalał robić np. drabiny po których można wchodzić na dom lub mosty pod którymi można przepływać. Potem miałem odpoczynek od RPG Makera i format i oczywiście skrypty zniknęły. Jeśli ktoś posiada ten skrypt prosiłbym o podzielenie się nim. |
|
|
|
CreeperCrisis
Preferowany:
Pomógł: 32 razy Dołączył: 01 Maj 2010 Posty: 395
|
Wysłany: Pon 12 Lip, 2010 14:30
|
|
|
Ziomeq, nie trzeba skryptu Do chodzenia po drabinie to można zrobić tak:
- Tworzysz nowe zdarzenie na początku drabiny (na dole i na górze)
- W tym na dole robisz tak:
- Trigger - Player touch
- Warunek - Jeżeli [BOHATER] patrzy w górę.
- Bohater - Direction Fix OFF
- Warunek - Jeżeli [BOHATER] patrzy w dół.
- Bohater - Direction Fix ON
A na górze na odwrót
Jak góra, to ON.
Jak dół, to OFF.
I to jest na drabinę |
|
|
|
Ziomeq
Pomógł: 1 raz Dołączył: 07 Lip 2010 Posty: 17
|
Wysłany: Pon 12 Lip, 2010 19:54
|
|
|
Ale nie chodzi mi o to. Wiem że można zrobić to zdarzeniami, bo akurat zdarzenia wporzo ogarniam. Ale powiedz mi jak zrobić most po którym można przejść i przepłynąć pod?? (bohater automatycznie był chowany pod mostem)
Była też funkcja zeskakiwania z domu itp. i w po demie oprowadzał nas czarny kot. Tyle tylko pamiętam. |
|
|
|
CreeperCrisis
Preferowany:
Pomógł: 32 razy Dołączył: 01 Maj 2010 Posty: 395
|
Wysłany: Pon 12 Lip, 2010 21:01
|
|
|
Ziomeq, a z tym mostem, to jakby chodziło o warstwy |
|
|
|
Agumon
Preferowany:
Ranga RM:
Pomógł: 53 razy Dołączył: 30 Gru 2009 Posty: 515 Skąd: Ruda Śląska
|
Wysłany: Wto 13 Lip, 2010 12:16
|
|
|
Ziomeq napisał/a: | Ale powiedz mi jak zrobić most po którym można przejść i przepłynąć pod?? |
Robisz zdarzenie normalne. A potem warunek. Ze jeżeli postać to łudź to przełącznik np 0001:most jest on a jeśli nie to off. Następnie ze zdarzeniem mostem robisz że jeżeli przełącznik 0001:most jest ON to to zdarzenie ma być zdarzeniem górnym. |
________________________
|
|
|
|
Ziomeq
Pomógł: 1 raz Dołączył: 07 Lip 2010 Posty: 17
|
Wysłany: Sob 17 Lip, 2010 09:00
|
|
|
Dobra nie ważne.
Znalazłem już o co mi chodziło.
Jakby ktoś chciał to pisać pw to wyślę link.
Za chęci Pomógł dla obu.
Temat do zamknięcia. |
________________________ Aktualnie:
-Robię grę w RPG Makerze VX (nie wiadomo czy ukończę )
-Zastanawiam się, czy coś takiego jak graczka istnieje i jeśli tak to czemu do %*&&^$^% nędzy żadnej nie znam |
|
|
|
|