Zrób $coś gdy gracz wejdzie w obszar. |
Autor |
Wiadomość |
Ziomeq
Pomógł: 1 raz Dołączył: 07 Lip 2010 Posty: 17
|
|
|
|
Parunu
Dołączył: 18 Cze 2010 Posty: 24
|
Wysłany: Pon 12 Lip, 2010 11:14
|
|
|
Skrypt może się przydać . Chociaż można to zrobić na zdarzeniach:
Auto start: przełącznik [id]
2 strona warunek startu: przełącznik [id]
Po wyjściu z lokacji warunek : przełącznik [id]
przełącznik [id] off . |
________________________ I kto jestjest MISTRZEM? |
|
|
|
Ziomeq
Pomógł: 1 raz Dołączył: 07 Lip 2010 Posty: 17
|
Wysłany: Pon 12 Lip, 2010 13:35
|
|
|
Tylko wtedy będzie to po wyjściu z lokacji. Tutaj działa to na obszarach wydzielanych na mapie. |
|
|
|
Agumon
Preferowany:
Ranga RM:
Pomógł: 53 razy Dołączył: 30 Gru 2009 Posty: 515 Skąd: Ruda Śląska
|
Wysłany: Wto 13 Lip, 2010 15:09
|
|
|
Skrypt przydatny. Tylko jeszcze muszę go przetestować. |
________________________
|
|
|
|
CreeperCrisis
Preferowany:
Pomógł: 32 razy Dołączył: 01 Maj 2010 Posty: 395
|
Wysłany: Wto 13 Lip, 2010 17:27
|
|
|
Skrypt dobry, nawet bardzo. Czekałem na niego ponieważ był taki na XP. |
|
|
|
pokpo
Preferowany:
Pomógł: 1 raz Dołączył: 29 Wrz 2010 Posty: 30
|
Wysłany: Sob 06 Lis, 2010 10:25
|
|
|
Jak włączyć ten przełaącznik w nowym zdarzeniu? |
|
|
|
MrQubo
Preferowany:
Dołączył: 08 Wrz 2012 Posty: 10 Skąd: Tłuszcz
|
Wysłany: Sob 03 Lis, 2012 16:59
|
|
|
Jak tworzy się obszary? Z góry dziękuje za odpowiedź. |
________________________ Postęp w tworzeniu mojej gry:
Nazwa: 0% XD
Fabuła: 1%
Skrypty: 20%
Mapy: 5%
Grafika: 1%
Questy: 0%
Chętnie zrobię projekt wspólnie, każdy się przyda. :)
Zapraszam do gry w League of Legends: KLIK, naprawdę bardzo fajna gra :) |
|
|
|
Avara
Pomogła: 32 razy Dołączyła: 15 Gru 2010 Posty: 331 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Sob 03 Lis, 2012 17:26
|
|
|
Klikasz prawym przyciskiem myszy na nazwie swojej mapy i wybierasz odpowiednią opcję.
Później nadajesz nazwę obszaru i zaznaczasz obszar. Można zaznaczać tylko prostokąty, ale możesz zrobić kilka obszarów z tą samą nazwą, by uzyskać inny kształt.
Edit:
Inne rozwiązanie zamiast tego skryptu:
Możecie stworzyć równoległe zdarzenie na mapie i ustawić warunek. Na 4. stronie warunku zaznaczyć skrypt i wpisać:
Kod: | $game_player.current_area_name == "nazwa obszaru" |
Macie wówczas nawet więcej opcji poza zmianą przełącznika, ale działa tylko na jednej mapie Chyba że ustawicie odpowiednio typowe zdarzenie. |
________________________
Drakensang - przeglądarkowa gra RPG online
|
|
|
|
|