Ogłoszenie 

Uwaga! To forum jest w trybie offline.
Wszelką pomoc uzyskasz pod adresem
forum.ultimateam.pl


Administracja Forum


Poprzedni temat «» Następny temat
[Mapping] Pimp my map!
Autor Wiadomość
Manioczekable 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 4 razy
Dołączył: 14 Maj 2010
Posty: 29
Skąd: z mojego komputera
Wysłany: Nie 12 Wrz, 2010 10:28
Ciastkowy tutek! Ładnie, klarownie. Trzeba przyznać, że nie wpadłem wcześniej na pomysł z kropkami! Daję 9,999999/10.
 
 
Parampam 




Preferowany:
RPG Maker VX

Dołączył: 30 Wrz 2010
Posty: 15
Wysłany: Sro 13 Paź, 2010 20:58
Nie wiedziałem że tak można dzięki
________________________
Wejdź tutaj ale jaja!
http://www.youtube.com/watch?v=tI4nVNAT-KE
oczywiście chodzi o to, że śmieszne.
 
 
FallenAngel 



Dołączył: 05 Paź 2010
Posty: 1
Wysłany: Pią 15 Paź, 2010 12:38
No ładnie zrobione :-)
________________________
[url="http://forums.rpgmakerweb.com/index.php?/topic/65-steampunk-tiles/"][/size][/size][size=6][size=4][/url]
 
 
spino333 



Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Gru 2009
Posty: 85
Skąd: Nie pamiętam
Wysłany: Sob 06 Lis, 2010 10:43
Sprytnie, sprytnie :-)
Nigdy nie słyszałem o takim sposobie...
________________________
_________________
_________________
Jak kraść to milinony...
Jak ruchać to księżniczki...
_________________
_________________
_________________
 
 
 
Tjef 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 12 razy
Dołączył: 21 Wrz 2010
Posty: 163
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: Sob 06 Lis, 2010 16:05
Darkfault, twoje tutoriale są wspaniałe. O wszystkim mówią, są przejrzyste, no i zabawne ^^
Co do kropek to nie wiedziałem, że można je w taki sposób użyć :-)
________________________
SAGA TS ( ThiefStory )
Rozdział I: Same Game http://www.ultimateam.pl/viewtopic.php?t=4978
Rozdział II: Terror http://www.ultimateam.pl/...p?p=64366#64366
Pozostałe rozdziały mogą nawet nie wyjść :P
Lista elity: http://i.imgur.com/Li9fU.jpg
 
 
Angius 

Nie wkurzać



Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 104 razy
Dołączył: 30 Paź 2010
Posty: 1276
Skąd: wROCK
Wysłany: Wto 09 Lis, 2010 18:32
Tutek oczywiście świetny, jednak sprawdza się tylko przy mapkach na jeden ekran. Jeśli tworzymy większe (np. powiedzmy Stolica), to PrtScr w pomniejszeniu daje nam tylko rozmazany obraz przy skalowaniu, więc sposób nadaje się tylko do pomieszczeń. No, chyba, że ktoś chce tworzyć mapki od zera, wtedy nawet i wielkie przestrzenie stają się mniej szablonowe :)
________________________
"Na trolla pewne są tylko dwie pewne metody, jedna samopowtarzalna i druga, wymagająca przeładowania ręcznego."


 
 
godlo 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 13 Mar 2010
Posty: 30
Wysłany: Sro 11 Maj, 2011 11:23
Ja kompletnie nie rozumiem 4 punktu... Nie wiem jak zrobić aby "nie można" było chodzić po drzewach lub przedmiotach, których ja nie chcę.
________________________
Robię nowy project
 
 
Angius 

Nie wkurzać



Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 104 razy
Dołączył: 30 Paź 2010
Posty: 1276
Skąd: wROCK
Wysłany: Sro 11 Maj, 2011 16:54
Prościej się tego opisać chyba nie da...
Klikasz PPM na mapce na liście map, ustawiasz jej panoramę jako zrobiony w programie graficznym obraz. Na tile (TileE choćby) czyścisz, kasujesz, usuwasz, gumkujesz, cokolwiek, dwie kratki. Jedną oznaczasz na zielono, drugą na czerwono. Zapisujesz jako TileE. Ustawiasz w makerze już, czerwoną kratkę na tą z kolizją (iks) a zieloną na tę bez kolizji (kółko). Tam, gdzie chcesz, by można było chodzić dajesz zieloną kratkę, tam, gdzie nie chcesz - czerwoną. Naprawdę, prościej się nie da...
________________________
"Na trolla pewne są tylko dwie pewne metody, jedna samopowtarzalna i druga, wymagająca przeładowania ręcznego."


 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template Klam by Ayene