[Mapping] Pimp my map! |
Autor |
Wiadomość |
Manioczekable
Preferowany:
Pomógł: 4 razy Dołączył: 14 Maj 2010 Posty: 29 Skąd: z mojego komputera
|
Wysłany: Nie 12 Wrz, 2010 10:28
|
|
|
Ciastkowy tutek! Ładnie, klarownie. Trzeba przyznać, że nie wpadłem wcześniej na pomysł z kropkami! Daję 9,999999/10. |
|
|
|
Parampam
Preferowany:
Dołączył: 30 Wrz 2010 Posty: 15
|
|
|
|
FallenAngel
Dołączył: 05 Paź 2010 Posty: 1
|
Wysłany: Pią 15 Paź, 2010 12:38
|
|
|
No ładnie zrobione |
________________________ [url="http://forums.rpgmakerweb.com/index.php?/topic/65-steampunk-tiles/"][/size][/size][size=6][size=4][/url] |
|
|
|
spino333
Preferowany:
Pomógł: 1 raz Dołączył: 21 Gru 2009 Posty: 85 Skąd: Nie pamiętam
|
Wysłany: Sob 06 Lis, 2010 10:43
|
|
|
Sprytnie, sprytnie
Nigdy nie słyszałem o takim sposobie... |
________________________ _________________
_________________
Jak kraść to milinony...
Jak ruchać to księżniczki...
_________________
_________________
_________________
|
|
|
|
Tjef
Preferowany:
Pomógł: 12 razy Dołączył: 21 Wrz 2010 Posty: 163 Skąd: Wolsztyn
|
|
|
|
Angius
Nie wkurzać
Preferowany:
Pomógł: 104 razy Dołączył: 30 Paź 2010 Posty: 1276 Skąd: wROCK
|
Wysłany: Wto 09 Lis, 2010 18:32
|
|
|
Tutek oczywiście świetny, jednak sprawdza się tylko przy mapkach na jeden ekran. Jeśli tworzymy większe (np. powiedzmy Stolica), to PrtScr w pomniejszeniu daje nam tylko rozmazany obraz przy skalowaniu, więc sposób nadaje się tylko do pomieszczeń. No, chyba, że ktoś chce tworzyć mapki od zera, wtedy nawet i wielkie przestrzenie stają się mniej szablonowe :) |
________________________
"Na trolla pewne są tylko dwie pewne metody, jedna samopowtarzalna i druga, wymagająca przeładowania ręcznego."
|
|
|
|
godlo
Preferowany:
Pomógł: 2 razy Dołączył: 13 Mar 2010 Posty: 30
|
Wysłany: Sro 11 Maj, 2011 11:23
|
|
|
Ja kompletnie nie rozumiem 4 punktu... Nie wiem jak zrobić aby "nie można" było chodzić po drzewach lub przedmiotach, których ja nie chcę. |
________________________ Robię nowy project |
|
|
|
Angius
Nie wkurzać
Preferowany:
Pomógł: 104 razy Dołączył: 30 Paź 2010 Posty: 1276 Skąd: wROCK
|
Wysłany: Sro 11 Maj, 2011 16:54
|
|
|
Prościej się tego opisać chyba nie da...
Klikasz PPM na mapce na liście map, ustawiasz jej panoramę jako zrobiony w programie graficznym obraz. Na tile (TileE choćby) czyścisz, kasujesz, usuwasz, gumkujesz, cokolwiek, dwie kratki. Jedną oznaczasz na zielono, drugą na czerwono. Zapisujesz jako TileE. Ustawiasz w makerze już, czerwoną kratkę na tą z kolizją (iks) a zieloną na tę bez kolizji (kółko). Tam, gdzie chcesz, by można było chodzić dajesz zieloną kratkę, tam, gdzie nie chcesz - czerwoną. Naprawdę, prościej się nie da... |
________________________
"Na trolla pewne są tylko dwie pewne metody, jedna samopowtarzalna i druga, wymagająca przeładowania ręcznego."
|
|
|
|
|