Możesz użyć ABSa i systemu myszki.
Myszka na budowanie wieżyczek.
ABS na atakowanie potworów.
________________________ ...Amelanduil & FireBlade words will be remembered... ...Amelanduil & FireBlade acts will be remembered... ...Amelanduil & FireBlade never gonna die...
Możesz to zrobić za pomocą tych dwóch skryptów i kilku eventów. Możesz dać także AMS modernalgebry co daje większy wybór.
To dajesz tekst: Co chcesz zrobić?
-Buduj wieżyczkę
-Nic
@Buduj wieżyczkę
-Wieża lvl1
-Wieża lvl2
itp.
Jak mają być np. 4 rodzaje wieżyczek użyj głównych przełączników a jak więcej to trochę ci się zejdzie na zmiennych.
Na każdej karcie ustawiasz statystyki jakie mają być.
Jedynym problemem będzie dojście potwora do końca trasy czy czego tam dasz. Był taki skrypt na zderzenie się zdarzeń.
________________________ ...Amelanduil & FireBlade words will be remembered... ...Amelanduil & FireBlade acts will be remembered... ...Amelanduil & FireBlade never gonna die...
Da się zrobić. Sam parę miesięcy temu w VX miałem już niemal gotową grę TD, niestety projektu nie udało mi się w 100% odzyskać z uszkodzonego pendrive'a i nie chce mi się już do niego wracać łatać dziury. Skryptu na to jako takiego nie widziałem, musiałbyś najpierw jak ja określić jak ta gra powinna wyglądać i zgodnie z twoją wizją projektu dopasowywać do niego skrypty, bądź samemu je modyfikować czy nawet pisać niektóre od podstaw.
A oto na koniec screen z początkowej fazy powstawania projektu:
Napisałem przecież, że nigdzie nie widziałem takiego skryptu. A mój projekt to było głównie działanie na zdarzeniach + parę popularnych skryptów które pasowały mi do rozgrywki.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum