Druga odsłona przygód Elroara rozgrywa się na Hellah, rodzinnym kontynencie naszego bohatera. Zamiast spokojnego powrotu na farmę ojca, Elroar od początku zmuszony jest do poszukiwań swoich najbliższych. W trakcie wędrówki zostaniemy uwikłani w różne konflikty i waśnie, staniemy przed koniecznością dokonywania trudnych wyborów, a podjęte decyzje będą miały swoje odbicie w przyszłości.
Druga część gry ujawnia skrywane dotąd tajemnice i stawia postacie znane z pierwszej odsłony w zupełnie innym świetle…
Gra jest podzielona na rozdziały, a wielowątkowość fabuły sprawia, że Wrota Arkany 2 mogą zakończyć się na różne sposoby. Elroar, może wyspecjalizować się w 1 z 12 różnych profesjach w zależności od wybranej wcześniej frakcji.
ŻYJĄCY ŚWIAT:
- każda lokacja rządzi się swoimi prawami i obyczajami, a mieszkańcy osad/wiosek/miast mają odrębne poglądy na sytuację polityczną na kontynencie
- graj w najpopularniejszą na Hellah rozrywkę – Młockarnię; dojdź do wielkiej wprawy i zarób masę savarów
- walcz na arenie z groźnymi bestiami, to dobry sposób na zdobycie doświadczenia i zarobienia złota
- bierz udział w unikalnych turniejach walk organizowanych w danym mieście, zdobądź sławę i pieniądze
ROZBUDOWANY SYSTEM UMIEJĘTNOŚCI:
Zdobądź kwalifikację w różnych dziedzinach i wykorzystaj to!
-zielarstwo i alchemia(zbieraj wszystkie dostępne w grze rośliny i twórz z nich potężne eliksiry)
- otwieranie zamków (włamuj się do skrzynek zawierających kosztowne zbroje, savary czy cenne mikstury)
- zbieranie trofeów (poluj na dziką zwierzynę i zbieraj trofea; za skórę trolla czy serce smoka można zgarnąć małą fortunę)
GRYWALNOŚĆ:
- brak walk losowych, wszystkie potwory animowane i widoczne na mapie; ty decydujesz kiedy unikać starcia, a kiedy walczyć
- brak bezcelowego błąkania się, przejrzysty dziennik zadań ze szczegółowo opisanymi questami ułatwi ci grę
- brak ograniczeń paskami głodu, snu czy czasem otwarcia sklepów
CECHY OGÓLNE:
- 3 frakcje do wyboru; w późniejszym etapie bohater wyspecjalizuje się w jednej z dwunastu możliwych klas, to kim się staniemy znacznie wpłynie na sposób walk i kilka questów podczas gry; przykładowo: Łowca Legend będzie specjalistą od starć z mitycznymi stworzeniami (smok, feniks itp.), Rycerz Światła to mistrz walki ze stworami o mrocznej naturze (ghule, szkielety, demony)
- podstawowy BS z własnymi przeróbkami
- interaktywne przedmioty:
• księgi na stojakach zawierają porady odnośnie gry,
• dużo skrzynek z losowymi miksturami/brońmi itp.
• ogniska, przy których można usmażyć mięso czy przyrządzić mikstury i eliksiry
- język syndaryjski oraz quenya w kilku dialogach
UŻYTE SKRYPTY
ccoa's Universal Message System
ccoa's weather script
Item Craft System - arev
Jaberwocky's Quest Log
MOG Animated Title Celia
Multi-slot equipment - Guillaume777
CREDITS:
Tilesets - Daniel Harris, Inquisitor
CMS - Rudy Guillan
Mini-gra - Kan Gao
Animacje - Danial Noll
GŁÓWNY SKRYPTER:
Sabikku
MUZYKA I DŹWIĘKI:
HommIV
Lady Aarp - Tarot
Oblivion
Sacred 2
World of Goo
World of Warcraft
Zbigniew Preisner - The Secret Garden
Jeszcze nie ściągnąłem, ale wiem że to Hit jak poprzednia wersja.
Mapy porządne, ładne chary itp.
11/10
________________________ ...Amelanduil & FireBlade words will be remembered... ...Amelanduil & FireBlade acts will be remembered... ...Amelanduil & FireBlade never gonna die...
Wrota Arkany 2 jest świetne grałem chwile ale jak tak ma wyglądać reszta gry to daje:
1000/10
Mam pytanie gdzie jest Tawerna do której trzeba zanieść skóry jak byś mógł wyjaśnić np. tak:
Wyjdź z domku idź w lewo na następną mapkę potem w górę itp.
Byłbym wdzięczny
Mam pytanie gdzie jest Tawerna do której trzeba zanieść skóry jak byś mógł wyjaśnić np. tak:
Wyjdź z domku idź w lewo na następną mapkę potem w górę itp.
Byłbym wdzięczny
Bodaj dwie mapy w lewo i jedna w dół. Pochódź chwilę po wiosce, to raptem 9 map. Musisz rozmawiać z ludźmi i zwiedzać lokacje. Na tym to polega, nic nie przyjdzie do ciebie samo;).
Świetna gra 10000/10! Ja nigdy takiej nie zrobię, nie no zrobię ale tej areny z coraz silniejszymi potworami napewno bym nie zrobił oraz nie umiem "mappingować nikt nie uczy "
witam:)
gra fajna :D
mapy: 6/6 [dużo szczegółów,ładny klimat]
skrypty: 6/6[dobrze wykorzystane]
muzyka/audio: 6/6[pasuje do gry w 100% , budują klimat i tło gry]
fabuła: 6/6 [ coś dla mnie:D , lubię takie :)]
ogólnie : 6/6:)
ale...zauważyłem błąd:
kiedy próbuje na początku wejść do jaskini , i ten krasio mówi mi że wstęp wzbroniony , wtedy się zacinam i nic nie mogę zrobić;/ , mam nadzieje ze to naprawicie :D
pozdrawiam ^^ [ nie gram już , idę spać:D]
Ignorancją jest komentowanie gry makerowej na podstawie kilku zdań, gdy na dole jest link do downloadu. Ściągnij, przejdź jeden rozdział - wtedy pogadamy.
Tworzenie eliksirów przy ognisku było naturalną rzeczą np. w Wiedźminie. Więc pewnie często musisz spadać z krzesła.
Trochę luzu ziom.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum