Ogłoszenie 

Uwaga! To forum jest w trybie offline.
Wszelką pomoc uzyskasz pod adresem
forum.ultimateam.pl


Administracja Forum


Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: Ayene
Wto 17 Sie, 2010 13:07
okno startowe
Autor Wiadomość
Sprocik 




Preferowany:
RPG Maker XP

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Maj 2010
Posty: 60
Skąd: Wrocław
Wysłany: Pon 19 Lip, 2010 02:41
okno startowe
Witam.
no tak jest to mój już 3 temat w dziale Pomoc[XP] może to nie właściwy temat ale chodzi mi oto by ekran tytułowy gdzie jest nowa gra itp był w postaci .gif czyli animacji niestety nie da się tak iż nie mogę tego importować ponieważ jest w postaci animacji i czy jest taki skrypt by tło początkowe było animowane czy po prostu się nie da szukałem na forum ale nie znalazłem

Pzdr. Sprocik
________________________
''Non omnis moriar''
''Cogito ergo sum''

Spoiler:



^^ New animation by me� ^^

 
 
 
erienus 




Preferowany:
RPG Maker XP

Pomógł: 29 razy
Dołączył: 12 Lut 2010
Posty: 300
Wysłany: Pon 19 Lip, 2010 09:51
Napisz to jakoś normalnie, a nie 4 linijki zdania, którego nijak zrozumieć.
________________________
Kolekcjonuję "Pomógł". Jeżeli ci pomogłem i chcesz wzbogacić moją kolekcję, kliknij "Pomógł".
 
 
kamillo112 




Preferowany:
RPG Maker XP

Pomógł: 33 razy
Dołączył: 15 Mar 2010
Posty: 262
Wysłany: Pon 19 Lip, 2010 09:56
ten skrypt może ci pomóc tylko jak chcesz mieć animacje to musisz mieć te obrazy takie jakbyś narysował gościa z ręka i każdy kolejny obrazek powinien mieć ta rękę wyżej obrazy trzeba wgrać do folderu Pictures
i ponumerowaz 1 ,2 .....
w skrypcie możesz ustawić ilość obrazków i ich szybkość.

Spoiler:

#==============================================================================
# ** Scene_Title
#------------------------------------------------------------------------------
# This class performs title screen processing.
#==============================================================================

class Scene_Title
#--------------------------------------------------------------------------
# * Main Processing
#--------------------------------------------------------------------------
def main
# If battle test
if $BTEST
battle_test
return
end
# Load database
$data_actors = load_data("Data/Actors.rxdata")
$data_classes = load_data("Data/Classes.rxdata")
$data_skills = load_data("Data/Skills.rxdata")
$data_items = load_data("Data/Items.rxdata")
$data_weapons = load_data("Data/Weapons.rxdata")
$data_armors = load_data("Data/Armors.rxdata")
$data_enemies = load_data("Data/Enemies.rxdata")
$data_troops = load_data("Data/Troops.rxdata")
$data_states = load_data("Data/States.rxdata")
$data_animations = load_data("Data/Animations.rxdata")
$data_tilesets = load_data("Data/Tilesets.rxdata")
$data_common_events = load_data("Data/CommonEvents.rxdata")
$data_system = load_data("Data/System.rxdata")
# Make system object
$game_system = Game_System.new
#--------------------------------------------------------------------------
# * TUTAJ TRZEBA USTAWIĆ? KILKA RZECZY
#--------------------------------------------------------------------------
@predkosc = 0.125 #prędkość wyświatlania. Możliwe liczby: 1, 0.5, 0.25, 0.125 etc.
@ilosc_obrazkow = 10 #całkowita ilość obrazków
#--------------------------------------------------------------------------
#--------------------------------------------------------------------------
@change = 0
@picture = 1
# Make title graphic
@sprite = Sprite.new
@sprite.bitmap = RPG::Cache.picture("1")
# Make command window
s1 = "New Game"
s2 = "Continue"
s3 = "Shutdown"
@command_window = Window_Command.new(192, [s1, s2, s3])
@command_window.back_opacity = 160
@command_window.x = 320 - @command_window.width / 2
@command_window.y = 288
# Continue enabled determinant
# Check if at least one save file exists
# If enabled, make @continue_enabled true; if disabled, make it false
@continue_enabled = false
for i in 0..3
if FileTest.exist?("Save#{i+1}.rxdata")
@continue_enabled = true
end
end
# If continue is enabled, move cursor to "Continue"
# If disabled, display "Continue" text in gray
if @continue_enabled
@command_window.index = 1
else
@command_window.disable_item(1)
end
# Play title BGM
$game_system.bgm_play($data_system.title_bgm)
# Stop playing ME and BGS
Audio.me_stop
Audio.bgs_stop
# Execute transition
Graphics.transition
# Main loop
loop do
# Update game screen
Graphics.update
# Update input information
Input.update
# Frame update
update
# Abort loop if screen is changed
if $scene != self
break
end
end
# Prepare for transition
Graphics.freeze
# Dispose of command window
@command_window.dispose
# Dispose of title graphic
@sprite.bitmap.dispose
@sprite.dispose
end
#--------------------------------------------------------------------------
# * Frame Update
#--------------------------------------------------------------------------
def update
change_background
# Update command window
@command_window.update
# If C button was pressed
if Input.trigger?(Input::C)
# Branch by command window cursor position
case @command_window.index
when 0 # New game
command_new_game
when 1 # Continue
command_continue
when 2 # Shutdown
command_shutdown
end
end
end
#--------------------------------------------------------------------------
#
#--------------------------------------------------------------------------
def change_background
@change += @predkosc
if @change == 1
@picture += 1
@change = 0
@sprite.bitmap = RPG::Cache.picture(@picture.to_s)
end
if @picture == @ilosc_obrazkow
@picture = 0
end
end

#--------------------------------------------------------------------------
# * Command: New Game
#--------------------------------------------------------------------------
def command_new_game
# Play decision SE
$game_system.se_play($data_system.decision_se)
# Stop BGM
Audio.bgm_stop
# Reset frame count for measuring play time
Graphics.frame_count = 0
# Make each type of game object
$game_temp = Game_Temp.new
$game_system = Game_System.new
$game_switches = Game_Switches.new
$game_variables = Game_Variables.new
$game_self_switches = Game_SelfSwitches.new
$game_screen = Game_Screen.new
$game_actors = Game_Actors.new
$game_party = Game_Party.new
$game_troop = Game_Troop.new
$game_map = Game_Map.new
$game_player = Game_Player.new
# Set up initial party
$game_party.setup_starting_members
# Set up initial map position
$game_map.setup($data_system.start_map_id)
# Move player to initial position
$game_player.moveto($data_system.start_x, $data_system.start_y)
# Refresh player
$game_player.refresh
# Run automatic change for BGM and BGS set with map
$game_map.autoplay
# Update map (run parallel process event)
$game_map.update
# Switch to map screen
$scene = Scene_Map.new
end
#--------------------------------------------------------------------------
# * Comma d: Continue
#--------------------------------------------------------------------------
def command_continue
# If continue is disabled
unless @continue_enabled
# Play buzzer SE
$game_system.se_play($data_system.buzzer_se)
return
end
# Play decision SE
$game_system.se_play($data_system.decision_se)
# Switch to load screen
$scene = Scene_Load.new
end
#--------------------------------------------------------------------------
# * Command: Shutdown
#--------------------------------------------------------------------------
def command_shutdown
# Play decision SE
$game_system.se_play($data_system.decision_se)
# Fade out BGM, BGS, and ME
Audio.bgm_fade(800)
Audio.bgs_fade(800)
Audio.me_fade(800)
# Shutdown
$scene = nil
end
#--------------------------------------------------------------------------
# * Battle Test
#--------------------------------------------------------------------------
def battle_test
# Load database (for battle test)
$data_actors = load_data("Data/BT_Actors.rxdata")
$data_classes = load_data("Data/BT_Classes.rxdata")
$data_skills = load_data("Data/BT_Skills.rxdata")
$data_items = load_data("Data/BT_Items.rxdata")
$data_weapons = load_data("Data/BT_Weapons.rxdata")
$data_armors = load_data("Data/BT_Armors.rxdata")
$data_enemies = load_data("Data/BT_Enemies.rxdata")
$data_troops = load_data("Data/BT_Troops.rxdata")
$data_states = load_data("Data/BT_States.rxdata")
$data_animations = load_data("Data/BT_Animations.rxdata")
$data_tilesets = load_data("Data/BT_Tilesets.rxdata")
$data_common_events = load_data("Data/BT_CommonEvents.rxdata")
$data_system = load_data("Data/BT_System.rxdata")
# Reset frame count for measuring play time
Graphics.frame_count = 0
# Make each game object
$game_temp = Game_Temp.new
$game_system = Game_System.new
$game_switches = Game_Switches.new
$game_variables = Game_Variables.new
$game_self_switches = Game_SelfSwitches.new
$game_screen = Game_Screen.new
$game_actors = Game_Actors.new
$game_party = Game_Party.new
$game_troop = Game_Troop.new
$game_map = Game_Map.new
$game_player = Game_Player.new # Set up party for battle test
$game_party.setup_battle_test_members
# Set troop ID, can escape flag, and battleback
$game_temp.battle_troop_id = $data_system.test_troop_id
$game_temp.battle_can_escape = true
$game_map.battleback_name = $data_system.battleback_name
# Play battle start SE
$game_system.se_play($data_system.battle_start_se)
# Play battle BGM
$game_system.bgm_play($game_system.battle_bgm)
# Switch to battle screen
$scene = Scene_Battle.new
end
end

 
 
Lartarin 




Ranga RM:
4 gry

Pomogła: 3 razy
Dołączyła: 20 Wrz 2007
Posty: 233
Skąd: Ergard
Wysłany: Wto 20 Lip, 2010 07:08
Tutaj masz demo ^^
http://www.atelier-rgss.c...Title_Celia.exe
________________________

 
 
 
Sprocik 




Preferowany:
RPG Maker XP

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Maj 2010
Posty: 60
Skąd: Wrocław
Wysłany: Wto 20 Lip, 2010 10:23
Lartarin jesteś kochana dzięki
________________________
''Non omnis moriar''
''Cogito ergo sum''

Spoiler:



^^ New animation by me� ^^

 
 
 
Agumon 




Preferowany:
RPG Maker VX

Ranga RM:
1 gra

Pomógł: 53 razy
Dołączył: 30 Gru 2009
Posty: 515
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: Wto 20 Lip, 2010 12:25
Sprocik napisał/a:
był w postaci .gif


w RPG Makerze nie da się dawać obrazków z żadnym rozszerzeniem oprócz .png.
________________________
Pomogłem? Daj ""
Piszę poprawnie po polsku

 
 
Ayene 




Ranga RM:
4 gry

Pomogła: 232 razy
Dołączyła: 18 Wrz 2007
Posty: 2424
Wysłany: Wto 20 Lip, 2010 13:31
Agumon, można dodawać gify. Wymagany jest jednak dodatkowy skrypt.
________________________


 
 
 
shiwt 




Preferowany:
RPG Maker XP

Pomógł: 13 razy
Dołączył: 02 Lip 2010
Posty: 131
Skąd: z Polski
Wysłany: Wto 20 Lip, 2010 13:59
Skrypt na gify.
http://rmxp.pl/index.php?topic=5399.0
Pod numerem 3.
________________________

http://www.ultimateam.pl/viewtopic.php?t=6177

http://www.ultimateam.pl/...p?p=61308#61308

http://www.ultimateam.pl/...p?p=73767#73767
 
 
Sprocik 




Preferowany:
RPG Maker XP

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Maj 2010
Posty: 60
Skąd: Wrocław
Wysłany: Wto 20 Lip, 2010 16:03
Gatoz coś czuje, że mi bardziej pomogłeś teraz tego nie sprawdzę bo nie mam dostępu do rm ale mój brat to sprawdzi już mu piszę sms
________________________
''Non omnis moriar''
''Cogito ergo sum''

Spoiler:



^^ New animation by me� ^^

 
 
 
Agumon 




Preferowany:
RPG Maker VX

Ranga RM:
1 gra

Pomógł: 53 razy
Dołączył: 30 Gru 2009
Posty: 515
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: Wto 20 Lip, 2010 16:12
Ayene napisał/a:
Agumon, można dodawać gify. Wymagany jest jednak dodatkowy skrypt.


A to ja o tym nie wiedziałem. Sory jeśli kogoś wprowadziłem w błą
________________________
Pomogłem? Daj ""
Piszę poprawnie po polsku

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template Klam by Ayene