Ogłoszenie 

Uwaga! To forum jest w trybie offline.
Wszelką pomoc uzyskasz pod adresem
forum.ultimateam.pl


Administracja Forum


Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: Ayene
Nie 22 Sie, 2010 08:50
Pojazdy
Autor Wiadomość
Flanagan 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 9 razy
Dołączył: 26 Sty 2010
Posty: 181
Skąd: Ziemia
Wysłany: Pią 23 Lip, 2010 10:41
Pojazdy
Witam robię pewien projekt ale...
Mam problem, mianowicie jak zrobić samochód tak żeby jeździł po ulicy ??
Za wytłumaczenie nagrodzę pomógł
 
 
Agumon 




Preferowany:
RPG Maker VX

Ranga RM:
1 gra

Pomógł: 53 razy
Dołączył: 30 Gru 2009
Posty: 515
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: Pią 23 Lip, 2010 17:36
Ściągasz chara samochodu następnie ustawiasz zdarzenie z charem samochodu ruszaj zdarzeniem. To zdarzenie i wybierasz ruch. Następnie dajesz że to ma być równoległe zdarzenie i samochód powinien sam jeździć tak jak mu wyznaczyłeś.
________________________
Pomogłem? Daj ""
Piszę poprawnie po polsku

 
 
Asantos 




Preferowany:
RPG Maker VX

Ranga RM:
1 gra

Pomógł: 15 razy
Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 236
Skąd: Gniezno
Wysłany: Pią 23 Lip, 2010 18:19
Tyle, że samochód będzie jeździł tylko tak jak mu to zaprogramujesz, np. w kółko albo po określonej drodze. Najlepiej zrób tak żeby wracał do punktu wyjścia i zaznacz opcję "powtarzaj akcję".
________________________
Rebelianci łączcie się!
 
 
Flanagan 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 9 razy
Dołączył: 26 Sty 2010
Posty: 181
Skąd: Ziemia
Wysłany: Pią 23 Lip, 2010 19:22
Ale mi chodzi o to żeby go ustawić jako pojazd jak np. łódka, statek czy sterowiec ale żeby jeździł po drodze a nie pływał albo lewitował
 
 
Asantos 




Preferowany:
RPG Maker VX

Ranga RM:
1 gra

Pomógł: 15 razy
Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 236
Skąd: Gniezno
Wysłany: Pią 23 Lip, 2010 19:39
Możesz spróbować zmodyfikować skrypt Ayene "Zdarzenia chodzące po wodzie". Jeśli znasz chociaż trochę RGSS2 to zmodyfikuj rybę na samochód.
________________________
Rebelianci łączcie się!
 
 
Agumon 




Preferowany:
RPG Maker VX

Ranga RM:
1 gra

Pomógł: 53 razy
Dołączył: 30 Gru 2009
Posty: 515
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: Sob 24 Lip, 2010 14:35
Cytat:
Ale mi chodzi o to żeby go ustawić jako pojazd jak np. łódka, statek czy sterowiec ale żeby jeździł po drodze a nie pływał albo lewitował


Aha czyli tobie chodzi o zrobieni nowego pojazdu Samochodu. Tak??
________________________
Pomogłem? Daj ""
Piszę poprawnie po polsku

 
 
Flanagan 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 9 razy
Dołączył: 26 Sty 2010
Posty: 181
Skąd: Ziemia
Wysłany: Sob 24 Lip, 2010 14:48
Tak właśnie, wreszcie ktoś zrozumiał!!!!!
 
 
Killerczyc 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 8 razy
Dołączył: 20 Lip 2010
Posty: 199
Skąd: (Brak info.)
Wysłany: Pią 06 Sie, 2010 13:06
Hej, ja też głowie się nad tym tematem
Założyłem nowy temat może dziś ktoś odpiszę...

[ Dodano: Pią 06 Sie, 2010 22:41 ]
Hej, songoxyz mam to czego chciałeś proszę:
http://www.ultimateam.pl/...0ac560b5a#36179
^To link do tematu w którym jest skrypt o którego mniej więcej ci chodzi...
Może dasz pomógł...
A i skrypt podmienia łódke na pojazd londowy....
 
 
 
Amelanduil 




Preferowany:
RPG Maker VXAce

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 28 Wrz 2011
Posty: 464
Wysłany: Sob 07 Sie, 2010 16:03
Źle wkleiłeś link :P masz skrypt z tego tematu
Spoiler:

Kod:
################################################################################
################################################################################
#                                                                              #
#  Vehicle MakeOver                                                            #
#                                                                              #
#  Autor:    SojaBird                                                          #
#  Data:     29-01-'09                                                         #
#  Version:  1.1                                                               #
#                                                                              #
################################################################################
################################################################################

module Vehicle_MakeOver
  Boat_to_Land = true #Change the boat to a landvehicle. [true/false]
  module Boat #Settings for the boat (or landvehicle if Boat_to_Land = true).
    Speed = 4 #Use any number, including decimal numbers! [positve number]
    GraphicName = "Vehicle" #Save the file in the Character folder. ["name"]
    GraphicIndex = 0 #The index goes 0-7, topleft-bottomright. [number: 0-7]
  end
  module Ship #Settings for the ship.
    Speed = 5 #Use any number, including decimal numbers! [positve number]
    GraphicName = "Vehicle" #Save the file in the Character folder. ["name"]
    GraphicIndex = 1 #The index goes 0-7, topleft-bottomright. [number: 0-7]
  end
  module Airship #Settings for the airship.
    Speed = 6 #Use any number, including decimal numbers! [positve number]
    GraphicName = "Vehicle" #Save the file in the Character folder. ["name"]
    GraphicIndex = 3 #The index goes 0-7, topleft-bottomright. [number: 0-7]
  end
end

################################################################################
################################################################################
#                                 WARNING!!                                    #
#          Don�t touch below if you don�t know what you are doing!!            #
################################################################################
################################################################################

class Game_Vehicle < Game_Character
  alias refreshing refresh
  alias get_on_with_it get_on
  alias get_off_with_it get_off
 
  def refresh
    refreshing
    case @type
    when 0; @move_speed = Vehicle_MakeOver::Boat::Speed
    when 1; @move_speed = Vehicle_MakeOver::Ship::Speed
    when 2; @move_speed = Vehicle_MakeOver::Airship::Speed
    end
  end
 
  def get_on
    get_on_with_it
    case @type
    when 0
      @character_name = Vehicle_MakeOver::Boat::GraphicName
      @character_index = Vehicle_MakeOver::Boat::GraphicIndex
    when 1
      @character_name = Vehicle_MakeOver::Ship::GraphicName
      @character_index = Vehicle_MakeOver::Ship::GraphicIndex
    when 2
      @character_name = Vehicle_MakeOver::Airship::GraphicName
      @character_index = Vehicle_MakeOver::Airship::GraphicIndex
    end
  end
 
  def get_off
    get_off_with_it
    case @type
    when 0
      @character_name = $data_system.boat.character_name
      @character_index = $data_system.boat.character_index
    when 1
      @character_name = $data_system.ship.character_name
      @character_index = $data_system.ship.character_index
    when 2
      @character_name = $data_system.airship.character_name
      @character_index = $data_system.airship.character_index
    end
  end
end

################################################################################
if Vehicle_MakeOver::Boat_to_Land
  class Game_Map
    def boat_passable?(x, y)
      return passable?(x, y, 0x01) if !$game_map.airship.pos_nt?(x, y)
    end
    def airship_land_ok?(x, y)
      return passable?(x, y, 0x08) if !$game_map.boat.pos_nt?(x, y)
    end
  end
end
################################################################################


aha, nie rób oddzielnego tematu jak łódka ci nie będzie pływała po wodzie :lol2: ten skrypt zamienia ją na pojazd lądowy
________________________
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"A jeśli... Boga nie ma, to co z ciebie za szatan?"
 
 
 
Killerczyc 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 8 razy
Dołączył: 20 Lip 2010
Posty: 199
Skąd: (Brak info.)
Wysłany: Sob 07 Sie, 2010 16:23
Amelanduil napisał:
Kod:
aha, nie rób oddzielnego tematu jak łódka ci nie będzie pływała po wodzie  ten skrypt zamienia ją na pojazd lądowy


Hej,nie jestem takim n00b'em...
Choć z tym linkiem to parówiasto wyszło....
:D
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template Klam by Ayene