Zamknięty przez: Yoroiookami Pon 26 Lip, 2010 15:41 |
zmian bohatera przy ubiorze broni |
Autor |
Wiadomość |
kamillo112
Preferowany:
Pomógł: 33 razy Dołączył: 15 Mar 2010 Posty: 262
|
Wysłany: Pon 26 Lip, 2010 14:00
|
|
zmian bohatera przy ubiorze broni
|
Czy da się tak zrobić że gdy ubiorę jakąś broń to zmieni się char bohatera na innego. |
|
|
|
Yoroiookami
Omnomnomnom
Preferowany:
Ranga RM:
Pomógł: 57 razy Dołączył: 24 Lut 2010 Posty: 751
|
Wysłany: Pon 26 Lip, 2010 14:19
|
|
|
Datebase(Baza Danych) -> Common Events(Typowe Zdarzenia).
Ustaw zdarzenie w bazie danych na równoległe, wybierz przełącznik (np.) nr. 001 i nazwij go.
Kliknij Insert(Wstaw) i na pierwszej stronie edycji zdarzeń masz coś takiego jak Conditional Branch(Ustaw Warunek). Wejdź na drugą stronę Conditional Branch i zaznacz "Weapons" wybierając odpowiednią broń, przy której grafika bohatera ma się zmieniać. Teraz jeżeli warunek jest spełniony - Insert(wstaw) przejdź na ostatnią stronę edycji zdarzeń i wybierz "Change Actor Graphic"(Zmień grafikę bohatera) i wybierasz wygląd bohatera po założeniu broni. Jedyne co jeszcze musisz zrobić, to na początku gry, albo po otrzymaniu broni ustawić przełącznik 001 na ON.(Control Switch)
Oto obrazeczek:
Jeżeli chcesz żeby przy zdjęciu broni grafika zmieniała się z powrotem, wystarczy chyba ustawić to w ten sposób:
Czyli ustawiamy że jeżeli postać nie ma broni, to wraca do poprzedniej grafiki.
To wciąż są podstawy...poczytaj jakieś poradniki... |
|
|
|
kamillo112
Preferowany:
Pomógł: 33 razy Dołączył: 15 Mar 2010 Posty: 262
|
Wysłany: Pon 26 Lip, 2010 14:44
|
|
|
Dzięki działa |
|
|
|
|