Ogłoszenie 

Uwaga! To forum jest w trybie offline.
Wszelką pomoc uzyskasz pod adresem
forum.ultimateam.pl


Administracja Forum


Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: Nhadala
Sob 14 Sie, 2010 13:43
skrypt na "prologa"
Autor Wiadomość
Valdali 




Preferowany:
RPG Maker VXAce

Ranga RM:
1 gra

Pomógł: 20 razy
Dołączył: 19 Mar 2010
Posty: 421
Skąd: Reykjavik
  Wysłany: Pon 02 Sie, 2010 19:36
skrypt na "prologa"
mama małe zapytanko :-)

istnieje może skrypt na to, że gdy odpalamy naszą gierkę włącza nam się mapa a nie wybór
tj.
"nowa gra"
"wczytaj gre"
"opóśc gre"

aha i chodzi mi jeszcze o to, żeby nie była to mapa gdzie jest ustawiony punkt gdzie ma startować gracz.
jeśli ktoś coś takiego dla mnie wyczaruje to będę wdzięczny :!:

ps. mam skrypta na animowane title
________________________
Moje anime w RPG Makerze. Zapraszam!
ZOBACZ :!: :!: :!:
Spoiler:

Moimi Mistrzami i Wielkimi Nauczycielami są: Melvin i Angius!

Dziennik Krejzolów:
Ayene
Angius
Melvin
Yoroiookami
CrasheR
Finwe

Moi ziomale :D

 
 
 
 
pw115 



Preferowany:
RPG Maker XP

Pomógł: 10 razy
Dołączył: 19 Lut 2010
Posty: 235
Skąd: Katowice
Wysłany: Pon 02 Sie, 2010 19:53
Zastępujesz Main tym kodem:
Spoiler:


Kod:

#==============================================================================
# ** Main
#------------------------------------------------------------------------------
#  After defining each class, actual processing begins here.
#==============================================================================

begin
  # Prepare for transition
  Graphics.freeze
  # Make scene object (title screen)
#$scene = Scene_Title.new


$data_actors = load_data("Data/Actors.rxdata")
$data_classes = load_data("Data/Classes.rxdata")
$data_skills = load_data("Data/Skills.rxdata")
$data_items = load_data("Data/Items.rxdata")
$data_weapons = load_data("Data/Weapons.rxdata")
$data_armors = load_data("Data/Armors.rxdata")
$data_enemies = load_data("Data/Enemies.rxdata")
$data_troops = load_data("Data/Troops.rxdata")
$data_states = load_data("Data/States.rxdata")
$data_animations = load_data("Data/Animations.rxdata")
$data_tilesets = load_data("Data/Tilesets.rxdata")
$data_common_events = load_data("Data/CommonEvents.rxdata")
$data_system = load_data("Data/System.rxdata")
Audio.bgm_stop
Graphics.frame_count = 0
x = 5 # przesuwaj gracza x to poziom a y to pion
y = 10
id = 001 # mapka tam gdzie chcesz zaczynać
$game_temp = Game_Temp.new
$game_system = Game_System.new
$game_switches = Game_Switches.new
$game_variables = Game_Variables.new
$game_self_switches = Game_SelfSwitches.new
$game_screen = Game_Screen.new
$game_actors = Game_Actors.new
$game_party = Game_Party.new
$game_troop = Game_Troop.new
$game_map = Game_Map.new
$game_player = Game_Player.new
$game_party.setup_starting_members
$game_map.setup(id)
$game_player.moveto(x, y)
$game_player.refresh
$game_map.autoplay
$game_map.update
$scene = Scene_Map.new
  # Call main method as long as $scene is effective
  while $scene != nil
    $scene.main
  end
  # Fade out
  Graphics.transition(20)
rescue Errno::ENOENT
  # Supplement Errno::ENOENT exception
  # If unable to open file, display message and end
  filename = $!.message.sub("No such file or directory - ", "")
  print("Unable to find file #{filename}.")
end



PS: Po co ci animowany title jak chcesz żeby skrypt go pominął
________________________
Pomocy:
http://pw115.myminicity.com/




 
 
Valdali 




Preferowany:
RPG Maker VXAce

Ranga RM:
1 gra

Pomógł: 20 razy
Dołączył: 19 Mar 2010
Posty: 421
Skąd: Reykjavik
Wysłany: Pon 02 Sie, 2010 20:01
bo chce zrobić taki jakby prolog.
mapka która pomija title jest... potem daje zdarzenie powrót do title (czy jakoś tak)
i daje nowa gra. i jest co innego. taki jest ten skrypt czy nie?
________________________
Moje anime w RPG Makerze. Zapraszam!
ZOBACZ :!: :!: :!:
Spoiler:

Moimi Mistrzami i Wielkimi Nauczycielami są: Melvin i Angius!

Dziennik Krejzolów:
Ayene
Angius
Melvin
Yoroiookami
CrasheR
Finwe

Moi ziomale :D

 
 
 
 
pw115 



Preferowany:
RPG Maker XP

Pomógł: 10 razy
Dołączył: 19 Lut 2010
Posty: 235
Skąd: Katowice
Wysłany: Pon 02 Sie, 2010 21:26
tak dokładnie tak pierwszą mapkę"intro" ustawiasz w skrypcie a druga jest tam gdzie ją ustawisz pozycja startu bohatera
PS: intro będzie się wyświetlać za każdym razem kiedy będziesz włączał grę...
________________________
Pomocy:
http://pw115.myminicity.com/




 
 
Valdali 




Preferowany:
RPG Maker VXAce

Ranga RM:
1 gra

Pomógł: 20 razy
Dołączył: 19 Mar 2010
Posty: 421
Skąd: Reykjavik
Wysłany: Wto 03 Sie, 2010 15:42
wiem ale mogę włączyć tak, że na początku dam wybór:
kontynuuj
menu główne

jak dam kontynuuj to jest prolog a jak dam menu główne to idze od razu do menu głównego.
pozdrawiam i dziękuje :przytul:
________________________
Moje anime w RPG Makerze. Zapraszam!
ZOBACZ :!: :!: :!:
Spoiler:

Moimi Mistrzami i Wielkimi Nauczycielami są: Melvin i Angius!

Dziennik Krejzolów:
Ayene
Angius
Melvin
Yoroiookami
CrasheR
Finwe

Moi ziomale :D

 
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template Klam by Ayene