Zamknięty przez: Ayene Sro 18 Sie, 2010 14:42 |
Skrypt na inny atak broni |
Autor |
Wiadomość |
metin2ziolo
Preferowany:
Pomógł: 2 razy Dołączył: 03 Cze 2010 Posty: 35
|
Wysłany: Sro 04 Sie, 2010 11:19
|
|
Skrypt na inny atak broni
|
Witam!
Potrzebuje takiego skryptu, żeby ustawiało się broniom moc ataku np. 33-54, 70-192 itp. tak jak w Metin2 lub Margonem.
Z góry thx |
|
|
|
erienus
Preferowany:
Pomógł: 29 razy Dołączył: 12 Lut 2010 Posty: 300
|
Wysłany: Sro 04 Sie, 2010 12:48
|
|
|
Wszystko w bazie danych ustawiasz ;S |
________________________ Kolekcjonuję "Pomógł". Jeżeli ci pomogłem i chcesz wzbogacić moją kolekcję, kliknij "Pomógł". |
|
|
|
metin2ziolo
Preferowany:
Pomógł: 2 razy Dołączył: 03 Cze 2010 Posty: 35
|
Wysłany: Sro 04 Sie, 2010 12:53
|
|
|
W bazie danych nie ustawie broni ataku 8-20 tylko 8. |
|
|
|
blade1
Dołączył: 14 Sie 2010 Posty: 3
|
Wysłany: Sob 14 Sie, 2010 08:00
|
|
|
Broń może mieć atak8 a obrone20
proste |
________________________ 1.Właśnie czytasz mój opis
2.Właśnie jesteś na ultimateam
3.Czytając to trzymasz myszkę
4.Mój nick to blade1
6.Właśnie nie zaóważyłeś że nie ma punktu nr5 |
|
|
|
Yoroiookami
Omnomnomnom
Preferowany:
Ranga RM:
Pomógł: 57 razy Dołączył: 24 Lut 2010 Posty: 751
|
Wysłany: Sob 14 Sie, 2010 08:34
|
|
|
Tu chyba chodzi o to żeby broń losowała numer ataku od 8-20 i zadawała inne obrażenia przy każdym uderzeniu >_>
blade1 - czy sposób który przedstawiasz tak działa? |
|
|
|
blade1
Dołączył: 14 Sie 2010 Posty: 3
|
Wysłany: Sob 14 Sie, 2010 10:47
|
|
|
tak działa |
________________________ 1.Właśnie czytasz mój opis
2.Właśnie jesteś na ultimateam
3.Czytając to trzymasz myszkę
4.Mój nick to blade1
6.Właśnie nie zaóważyłeś że nie ma punktu nr5 |
|
|
|
Ayene
Ranga RM:
Pomogła: 232 razy Dołączyła: 18 Wrz 2007 Posty: 2424
|
Wysłany: Wto 17 Sie, 2010 13:38
|
|
|
Czu autor tematu rozwiązał już problem? |
________________________
|
|
|
|
metin2ziolo
Preferowany:
Pomógł: 2 razy Dołączył: 03 Cze 2010 Posty: 35
|
Wysłany: Wto 17 Sie, 2010 14:11
|
|
|
Niestety nie |
|
|
|
Ayene
Ranga RM:
Pomogła: 232 razy Dołączyła: 18 Wrz 2007 Posty: 2424
|
Wysłany: Wto 17 Sie, 2010 15:57
|
|
|
A spróbuj taki skrypt:
Wklej go nad 'Main' i skonfiguruj na samej górze. |
________________________
|
|
|
|
metin2ziolo
Preferowany:
Pomógł: 2 razy Dołączył: 03 Cze 2010 Posty: 35
|
Wysłany: Wto 17 Sie, 2010 16:41
|
|
|
Skrypt działa, ale jak ustawić żeby broń miała atak 5-25 a np. pałka 17-30.
Bo używając tego skryptu zauważyłem, że można ustawić atak 1-1000,1-100,1-50. |
|
|
|
Ayene
Ranga RM:
Pomogła: 232 razy Dołączyła: 18 Wrz 2007 Posty: 2424
|
Wysłany: Wto 17 Sie, 2010 20:37
|
|
|
Atak jest bazowy taki jaki ustawisz w Bazie Danych, a w skrypcie dodatkowo możesz dodać przedział (dodatkowe obrażenia z broni). Jaki jest sens ustawiania stałych obrażeń w skrypcie, skoro masz od tego bazę danych. |
________________________
|
|
|
|
metin2ziolo
Preferowany:
Pomógł: 2 razy Dołączył: 03 Cze 2010 Posty: 35
|
Wysłany: Sro 18 Sie, 2010 14:06
|
|
|
Aha już skumałem jak działa ten skrypt i takiego właśnie potrzebowałem :) Dzięki temat do zamknięcia |
|
|
|
|