Ogłoszenie 

Uwaga! To forum jest w trybie offline.
Wszelką pomoc uzyskasz pod adresem
forum.ultimateam.pl


Administracja Forum


Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: Ayene
Sro 18 Sie, 2010 14:42
Skrypt na inny atak broni
Autor Wiadomość
metin2ziolo 



Preferowany:
RPG Maker XP

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 03 Cze 2010
Posty: 35
Wysłany: Sro 04 Sie, 2010 11:19
Skrypt na inny atak broni
Witam!
Potrzebuje takiego skryptu, żeby ustawiało się broniom moc ataku np. 33-54, 70-192 itp. tak jak w Metin2 lub Margonem.
Z góry thx :mrgreen:
 
 
erienus 




Preferowany:
RPG Maker XP

Pomógł: 29 razy
Dołączył: 12 Lut 2010
Posty: 300
Wysłany: Sro 04 Sie, 2010 12:48
Wszystko w bazie danych ustawiasz ;S
________________________
Kolekcjonuję "Pomógł". Jeżeli ci pomogłem i chcesz wzbogacić moją kolekcję, kliknij "Pomógł".
 
 
metin2ziolo 



Preferowany:
RPG Maker XP

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 03 Cze 2010
Posty: 35
Wysłany: Sro 04 Sie, 2010 12:53
W bazie danych nie ustawie broni ataku 8-20 tylko 8.
 
 
blade1 



Dołączył: 14 Sie 2010
Posty: 3
Wysłany: Sob 14 Sie, 2010 08:00
Broń może mieć atak8 a obrone20
proste ;-)
________________________
1.Właśnie czytasz mój opis
2.Właśnie jesteś na ultimateam
3.Czytając to trzymasz myszkę
4.Mój nick to blade1
6.Właśnie nie zaóważyłeś że nie ma punktu nr5
 
 
Yoroiookami 

Omnomnomnom



Preferowany:
RPG Maker XP

Ranga RM:
3 gry

Pomógł: 57 razy
Dołączył: 24 Lut 2010
Posty: 751
Wysłany: Sob 14 Sie, 2010 08:34
Tu chyba chodzi o to żeby broń losowała numer ataku od 8-20 i zadawała inne obrażenia przy każdym uderzeniu >_>
blade1 - czy sposób który przedstawiasz tak działa?
 
 
blade1 



Dołączył: 14 Sie 2010
Posty: 3
Wysłany: Sob 14 Sie, 2010 10:47
tak działa :lol:
________________________
1.Właśnie czytasz mój opis
2.Właśnie jesteś na ultimateam
3.Czytając to trzymasz myszkę
4.Mój nick to blade1
6.Właśnie nie zaóważyłeś że nie ma punktu nr5
 
 
Ayene 




Ranga RM:
4 gry

Pomogła: 232 razy
Dołączyła: 18 Wrz 2007
Posty: 2424
Wysłany: Wto 17 Sie, 2010 13:38
Czu autor tematu rozwiązał już problem?
________________________


 
 
 
metin2ziolo 



Preferowany:
RPG Maker XP

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 03 Cze 2010
Posty: 35
Wysłany: Wto 17 Sie, 2010 14:11
Niestety nie
 
 
Ayene 




Ranga RM:
4 gry

Pomogła: 232 razy
Dołączyła: 18 Wrz 2007
Posty: 2424
Wysłany: Wto 17 Sie, 2010 15:57
A spróbuj taki skrypt:
Spoiler:

Kod:
module Ayene
  WEAPON = {# id broni => dorzut x (losowa liczba w przedziale od 1 do x)
  1 => 1000,
  5 => 100,
  }
end

class Game_Battler
  alias ayene_gamebat_attack_effect attack_effect 
  def attack_effect(attacker)
    ayene_gamebat_attack_effect(attacker)
    self.critical = false
    hit_result = (rand(100) < attacker.hit)
    if hit_result == true
      atk = [attacker.atk - self.pdef / 2, 0].max         
      if attacker.is_a?(Game_Actor) and !Ayene::WEAPON[attacker.weapon_id].nil?
        damage_plus = rand(Ayene::WEAPON[attacker.weapon_id])
      else
        damage_plus = 0
      end           
      self.damage = (atk * (20 + attacker.str) / 20) + damage_plus
      self.damage *= elements_correct(attacker.element_set)
      self.damage /= 100
      if self.damage > 0
        if rand(100) < 4 * attacker.dex / self.agi
          self.damage *= 2
          self.critical = true
        end
        if self.guarding?
          self.damage /= 2
        end
      end
      if self.damage.abs > 0
        amp = [self.damage.abs * 15 / 100, 1].max
        self.damage += rand(amp+1) + rand(amp+1) - amp
      end
      eva = 8 * self.agi / attacker.dex + self.eva
      hit = self.damage < 0 ? 100 : 100 - eva
      hit = self.cant_evade? ? 100 : hit
      hit_result = (rand(100) < hit)
    end
    if hit_result == true
      remove_states_shock
      self.hp -= self.damage
      @state_changed = false
      states_plus(attacker.plus_state_set)
      states_minus(attacker.minus_state_set)
    else
      self.damage = "Pudło"
      self.critical = false
    end   
    return true
  end
end


Wklej go nad 'Main' i skonfiguruj na samej górze.
________________________


 
 
 
metin2ziolo 



Preferowany:
RPG Maker XP

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 03 Cze 2010
Posty: 35
Wysłany: Wto 17 Sie, 2010 16:41
Skrypt działa, ale jak ustawić żeby broń miała atak 5-25 a np. pałka 17-30.
Bo używając tego skryptu zauważyłem, że można ustawić atak 1-1000,1-100,1-50.
 
 
Ayene 




Ranga RM:
4 gry

Pomogła: 232 razy
Dołączyła: 18 Wrz 2007
Posty: 2424
Wysłany: Wto 17 Sie, 2010 20:37
Atak jest bazowy taki jaki ustawisz w Bazie Danych, a w skrypcie dodatkowo możesz dodać przedział (dodatkowe obrażenia z broni). Jaki jest sens ustawiania stałych obrażeń w skrypcie, skoro masz od tego bazę danych.
________________________


 
 
 
metin2ziolo 



Preferowany:
RPG Maker XP

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 03 Cze 2010
Posty: 35
Wysłany: Sro 18 Sie, 2010 14:06
Aha już skumałem jak działa ten skrypt i takiego właśnie potrzebowałem :) Dzięki temat do zamknięcia
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template Klam by Ayene