Zamknięty przez: Nhadala Pon 09 Sie, 2010 11:52 |
Jak pokazać sumę zmiennej za pomocą skryptu. |
Autor |
Wiadomość |
Dooz
Preferowany:
Pomógł: 1 raz Dołączył: 19 Cze 2010 Posty: 22
|
Wysłany: Nie 08 Sie, 2010 21:36
|
|
Jak pokazać sumę zmiennej za pomocą skryptu.
|
Yees, nareszcie (Po jakimś roku .) skumałem o co chodzi ze zmiennymi.
No to teraz mam pytanko,jak pokazać sumę zmiennej za pomocą skryptu? |
________________________ Piszę poprawnie po polsku.
|
|
|
|
Amelanduil
Preferowany:
Pomógł: 3 razy Dołączył: 28 Wrz 2011 Posty: 464
|
Wysłany: Nie 08 Sie, 2010 21:53
|
|
|
\v[id zmiennej] |
________________________
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"A jeśli... Boga nie ma, to co z ciebie za szatan?"
|
|
|
|
Dooz
Preferowany:
Pomógł: 1 raz Dołączył: 19 Cze 2010 Posty: 22
|
Wysłany: Nie 08 Sie, 2010 21:57
|
|
|
Taaaa,ale to miało być w skrypcie(Przeliterować?),Mi chodziło o to że Np. w hudzie pokazać sumę zmiennej. |
________________________ Piszę poprawnie po polsku.
|
|
|
|
Amelanduil
Preferowany:
Pomógł: 3 razy Dołączył: 28 Wrz 2011 Posty: 464
|
|
|
|
Sabikku
Nagrody:
Ranga RM:
Pomógł: 73 razy Dołączył: 04 Kwi 2010 Posty: 428
|
Wysłany: Nie 08 Sie, 2010 23:00
|
|
|
http://www.ultimateam.pl/...der=asc&start=0
W refreshu dajesz też: Kod: | self.contents.draw_text(0, 0, 288, 32, ($game_variables[1]+$game_variables[2]).to_s, 1) |
Dwa zera to współrzędne x i y, 288 i 32 to szerokosc i wysokosc tekstu, [1] i [2] to id dodawanych zmiennych. |
|
|
|
Dooz
Preferowany:
Pomógł: 1 raz Dołączył: 19 Cze 2010 Posty: 22
|
Wysłany: Pon 09 Sie, 2010 11:10
|
|
|
Właściwie to zrobiłem tak:
Cytat: | zmienna = $game_variables[1].to_s
self.contents.font.color = new_color
self.contents.draw_text(30, 30, 999, 32, zmienna)
|
Bo wczoraj znalazłem takie coś w jakimś skrypcie.
Ale dzięki,napewno Mi się przyda twój sposób. |
________________________ Piszę poprawnie po polsku.
|
|
|
|
|