Ogłoszenie 

Uwaga! To forum jest w trybie offline.
Wszelką pomoc uzyskasz pod adresem
forum.ultimateam.pl


Administracja Forum


Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: Nhadala
Pon 09 Sie, 2010 11:52
Jak pokazać sumę zmiennej za pomocą skryptu.
Autor Wiadomość
Dooz 




Preferowany:
RPG Maker XP

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Cze 2010
Posty: 22
Wysłany: Nie 08 Sie, 2010 21:36
Jak pokazać sumę zmiennej za pomocą skryptu.
Yees, nareszcie (Po jakimś roku .) skumałem o co chodzi ze zmiennymi.
No to teraz mam pytanko,jak pokazać sumę zmiennej za pomocą skryptu?
________________________
Piszę poprawnie po polsku
.

:witch: :killer:
 
 
Amelanduil 




Preferowany:
RPG Maker VXAce

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 28 Wrz 2011
Posty: 464
Wysłany: Nie 08 Sie, 2010 21:53
\v[id zmiennej]
________________________
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"A jeśli... Boga nie ma, to co z ciebie za szatan?"
 
 
 
Dooz 




Preferowany:
RPG Maker XP

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Cze 2010
Posty: 22
Wysłany: Nie 08 Sie, 2010 21:57
:kable: Taaaa,ale to miało być w skrypcie(Przeliterować?),Mi chodziło o to że Np. w hudzie pokazać sumę zmiennej.
________________________
Piszę poprawnie po polsku
.

:witch: :killer:
 
 
Amelanduil 




Preferowany:
RPG Maker VXAce

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 28 Wrz 2011
Posty: 464
Wysłany: Nie 08 Sie, 2010 22:48
\v[id zmiennej]...
Najprościej dorobić okno w ruby. Tutorial jest tutaj. Hope I Helped
I bez facepalmów mi tu :lol2:
________________________
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"A jeśli... Boga nie ma, to co z ciebie za szatan?"
 
 
 
Sabikku 




Nagrody:
UF i UFT2 Winner

Ranga RM:
4 gry

Pomógł: 73 razy
Dołączył: 04 Kwi 2010
Posty: 428
Wysłany: Nie 08 Sie, 2010 23:00
http://www.ultimateam.pl/...der=asc&start=0
W refreshu dajesz też:
Kod:
self.contents.draw_text(0, 0, 288, 32, ($game_variables[1]+$game_variables[2]).to_s, 1)

Dwa zera to współrzędne x i y, 288 i 32 to szerokosc i wysokosc tekstu, [1] i [2] to id dodawanych zmiennych.
 
 
 
Dooz 




Preferowany:
RPG Maker XP

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Cze 2010
Posty: 22
Wysłany: Pon 09 Sie, 2010 11:10
Właściwie to zrobiłem tak:
Cytat:
zmienna = $game_variables[1].to_s
self.contents.font.color = new_color
self.contents.draw_text(30, 30, 999, 32, zmienna)

Bo wczoraj znalazłem takie coś w jakimś skrypcie.
Ale dzięki,napewno Mi się przyda twój sposób.
________________________
Piszę poprawnie po polsku
.

:witch: :killer:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template Klam by Ayene