Zamknięty przez: Yoroiookami Nie 15 Sie, 2010 10:39 |
God of War |
Autor |
Wiadomość |
Yoroiookami
Omnomnomnom
Preferowany:
Ranga RM:
Pomógł: 57 razy Dołączył: 24 Lut 2010 Posty: 751
|
Wysłany: Sob 14 Sie, 2010 21:35
|
|
God of War
|
Witam.
Proszę o podanie mi najszybszego, najmniej skomplikowanego sposobu na zrobienie tego co w God of War, a konkretnie chodzi o moment, gdy gra na chwilę zwalnia tempo i mamy odrobinę czasu na wciśnięcie odpowiedniego przycisku. :I
Jestem pewien że da się to zrobić za pomocą Czekania, wyświetlania obrazków i Conditional Branch, ale że zawsze się mylę w takich sprawach i poprawienie błędów w czymś tak banalnym zajmuje mi niemal cały dzień, wolę się zwrócić z tym do was. No i nie jestem pewien jak zrobić to tak, żeby przez Czekanie(Waiting) gracz nie tracił możliwości wciśnięcia odpowiedniego przycisku. Całość chcę zrobić w miarę schludnie, ale nie jestem pewien od czego zacząć i na czym skończyć.
Przypuśćmy że gracz biegnie i nagle wpada na przepaść(Dotknięcie bohatera), wyświetla się obrazek i d**a...nie można niczego kliknąć bo jest włączone Czekanie, a po czekaniu jest Warunek ustawiony na wciśnięty przycisk "B" czyli "X" z tego co wiem...za nic nikt nie zdąży kliknąć więc proszę o jakąś rozsądną radę. >_> |
|
|
|
Afro Ninja
Preferowany:
Pomógł: 1 raz Dołączył: 04 Sie 2010 Posty: 24
|
Wysłany: Nie 15 Sie, 2010 09:55
|
|
|
Cytat: | nie można niczego kliknąć bo jest włączone Czekanie |
jak jest równoległe zdarzenie, to można w tym czasie klikać :p (chyba xD) |
|
|
|
Yoroiookami
Omnomnomnom
Preferowany:
Ranga RM:
Pomógł: 57 razy Dołączył: 24 Lut 2010 Posty: 751
|
Wysłany: Nie 15 Sie, 2010 10:05
|
|
|
Cóż, spróbuję coś sklecić >_<" |
|
|
|
pw115
Preferowany:
Pomógł: 10 razy Dołączył: 19 Lut 2010 Posty: 235 Skąd: Katowice
|
|
|
|
|