Ogłoszenie
Administracja Forum
Zamknięty przez: Ayene Pią 01 Paź, 2010 16:25
CMS czcionka
Autor
Wiadomość
kamillo112
Preferowany:
Pomógł: 33 razy Dołączył: 15 Mar 2010 Posty: 262
kamillo112
Preferowany:
Pomógł: 33 razy Dołączył: 15 Mar 2010 Posty: 262
Ayene
Ranga RM:
Pomogła: 232 razy Dołączyła: 18 Wrz 2007 Posty: 2424
Wysłany: Sro 18 Sie, 2010 08:41
A próbowałeś w "Main" zmieniać te linijki:
Kod: $defaultfonttype = $fontface = $fontname = Font.default_name = "Arial"
$defaultfontsize = $fontsize = Font.default_size = 20
________________________
kamillo112
Preferowany:
Pomógł: 33 razy Dołączył: 15 Mar 2010 Posty: 262
Wysłany: Sro 18 Sie, 2010 09:16
no próbowałem ale to nie działa we wszystkich części w menu, zmniejsza się tylko napis czas gry złoto zapis gry i jeszcze jakieś inne rzeczy.
Ale i tak nie wiem jak zmienić kolor chodzi mi o napis EXP i cyfry koło tego napisu.
I jeszcze jedno jak mogę zmienić w przedmiotach żeby nazwa bohatera, klasa i lvl nie były pogrubione
i trochę mniejsze.
[ Dodano : Sro 18 Sie, 2010 13:29 ]
pomorze mi ktoś z tym skryptem
Ayene
Ranga RM:
Pomogła: 232 razy Dołączyła: 18 Wrz 2007 Posty: 2424
Wysłany: Pon 06 Wrz, 2010 06:58
Czy problem nadal aktualny?
________________________
kamillo112
Preferowany:
Pomógł: 33 razy Dołączył: 15 Mar 2010 Posty: 262
Wysłany: Pon 06 Wrz, 2010 13:56
tak
poko67
Preferowany:
Pomógł: 6 razy Dołączył: 21 Lis 2009 Posty: 141
Wysłany: Nie 12 Wrz, 2010 18:35
Kamilo spróbuj może tu...Tam masz różne font color itp jak sie nie uda to napisz poszukam dalej....
Kod: #--------------------------------------------------------------------------
# - Desenhar Parâmetro
#
# actor : Herói
# x : Desenhar a partir da coordenada x
# y : Desenhar a partir da coordenada y
# width : Desenhar comprimento
# type : tipo de parâmetro (0-6)
#--------------------------------------------------------------------------
DRAWNED_COLOR = Color.new(255, 64, 255)
DRAWNED_COLOR2 = Color.new(0, 150, 255)
DRAWNED_COLOR3 = Color.new(0, 224, 255, 255)
DRAWNED_COLOR4 = Color.new(120, 0, 0, 255) #(192, 0, 255, 255)
DRAWNED_COLOR5 = Color.new(132, 172, 205, 255)#(162, 204, 235, 255)
DRAWNED_COLOR6 = Color.new(180, 0, 0, 255)#(255, 64, 0, 255)
DRAWNED_COLOR7 = Color.new(0, 0, 200, 255)
DRAWNED_COLOR8 = Color.new(0, 0, 0, 255)
#(255, 64, 0)
#(192, 224, 255, 255)
def draw_actor_parameter3(actor, x, y, type)
case type
when 0
self.contents.font.color = DRAWNED_COLOR6
parameter_name = $data_system.words.atk
parameter_value = actor.atk
when 1
self.contents.font.color = DRAWNED_COLOR2
parameter_name = $data_system.words.pdef
parameter_value = actor.pdef
when 2
self.contents.font.color = DRAWNED_COLOR
parameter_name = $data_system.words.mdef
parameter_value = actor.mdef
when 3
self.contents.font.color = knockout_color
parameter_name = $data_system.words.str
parameter_value = actor.str
when 4
self.contents.font.color = DRAWNED_COLOR5
parameter_name = $data_system.words.dex
parameter_value = actor.dex
when 5
self.contents.font.color = DRAWNED_COLOR3
parameter_name = $data_system.words.agi
parameter_value = actor.agi
when 6
self.contents.font.color = DRAWNED_COLOR4
parameter_name = $data_system.words.int
parameter_value = actor.int
end
#self.contents.font.color = system_color
#self.contents.draw_text(x, y, 120, 32, parameter_name)
#self.contents.font.color = normal_color
self.contents.draw_text(x, y, 36 + 100, 32, parameter_value.to_s, 2)#(x + 120, y, 36, 32, parameter_value.to_s, 2)
end
def draw_actor_name3(actor, x, y)
self.contents.draw_text(x, y, 120, 32, actor.name)
end
def draw_actor_class3(actor, x, y)
self.contents.draw_text(x, y, 236, 32, actor.class_name)
end
def draw_item_name3(item, x, y)
if item == nil
return
end
bitmap = RPG::Cache.icon(item.icon_name)
self.contents.blt(x, y + 4, bitmap, Rect.new(0, 0, 24, 24))
self.contents.draw_text(x + 28, y, 212, 32, item.name)
end
# def draw_actor_exp(actor, x, y, width = 144)
# self.contents.font.color = system_color
# self.contents.draw_text(x, y, 48, 32, "Exp")
# self.contents.font.color = normal_color
# self.contents.draw_text(x + width - 48, y, 48, 32, actor.exp_s, 2)
#end
def draw_actor_exp(actor, x, y, width = 144)
self.contents.font.color = system_color
self.contents.draw_text(x, y, 48, 32, "Exp")
self.contents.font.color = normal_color
self.contents.draw_text(x + width - 48, y, 48, 32, actor.exp_s, 2)
end
alias cbs_draw_actor_exp draw_actor_exp
def draw_actor_exp3(actor, x, y, width = 171, height = 15)
bg = Color.new( 0, 0, 0, 160)
c1 = Color.new(255, 0, 0, 0)
c2 = Color.new(255, 255, 0, 160)
self.contents.fill_rect(x, y, width, height, bg)
width2 = width * actor.now_exp / actor.next_exp
gradient(x + 1, y + 1, width2 - 2, height - 2, c1, c2)
cbs_draw_actor_exp(actor, x, y - 10, width)
end
alias cbs_draw_actor_hp draw_actor_hp
def draw_actor_hp3(actor, x, y, width = 146, height = 15)
bg = Color.new( 0, 0, 0, 160)
c1 = Color.new(255, 0, 0, 0)
c2 = Color.new(255, 255, 0, 160)
self.contents.fill_rect(x, y, width, height, bg)
width2 = width * actor.hp / actor.maxhp
gradient(x + 1, y + 1, width2 - 2, height - 2, c1, c2)
cbs_draw_actor_hp(actor, x, y - 10, width)
end
#=============================================
alias cbs_draw_actor_hp2 draw_actor_hp
#=============================================
def draw_actor_hp4(actor, x, y, width = 123, height = 15)
bg = Color.new( 0, 0, 0, 160)
c1 = Color.new(255, 0, 0, 0)
c2 = Color.new(255, 255, 0, 160)
self.contents.fill_rect(x, y, width, height, bg)
width2 = width * actor.hp / actor.maxhp
gradient(x + 1, y + 1, width2 - 2, height - 2, c1, c2)
#cbs_draw_actor_hp2(actor, x, y - 10, width)#cbs_draw_actor_hp2(actor, x, y - 10, width)
end
alias cbs_draw_actor_hp3 draw_actor_hp
def draw_actor_hp5(actor, x, y, width = 15, height = 146)
bg = Color.new( 0, 0, 0, 160)
c1 = Color.new(255, 0, 0, 0)
c2 = Color.new(255, 255, 0, 160)
self.contents.fill_rect(x, y, width, height, bg)
height2 = height * actor.hp / actor.maxhp
gradient(x + 1, y + 1, width - 2, height2 - 2, c1, c2)
#cbs_draw_actor_hp3(actor, x, y - 10, width)
end
alias cbs_draw_actor_sp draw_actor_sp
def draw_actor_sp3(actor, x, y, width = 146, height = 15)
bg = Color.new( 0, 0, 0, 160)
c1 = Color.new( 0, 0, 255, 0)
c2 = Color.new( 0, 255, 255, 160)
self.contents.fill_rect(x, y, width, height, bg)
if actor.maxsp != 0
width2 = width * actor.sp / actor.maxsp
else
width2 = width * actor.sp / 1
end
gradient(x + 1, y + 1, width2 - 2, height - 2, c1, c2)
cbs_draw_actor_sp(actor, x, y - 10, width)
end
alias cbs_draw_actor_sp2 draw_actor_sp
def draw_actor_sp4(actor, x, y, width = 146, height = 15)
bg = Color.new( 0, 0, 0, 160)
c1 = Color.new( 0, 0, 255, 0)
c2 = Color.new( 0, 255, 255, 160)
self.contents.fill_rect(x, y, width, height, bg)
if actor.maxsp != 0
width2 = width * actor.sp / actor.maxsp
else
width2 = width * actor.sp / 1
end
gradient(x + 1, y + 1, width2 - 2, height - 2, c1, c2)
#cbs_draw_actor_sp(actor, x, y - 10, width)
end
def gradient(x, y, width, height, c1, c2)
for i in 1..width
x2 = x + i - 1
r = c1.red * (width - i) / width + c2.red * i / width
g = c1.green * (width - i) / width + c2.green * i / width
b = c1.blue * (width - i) / width + c2.blue * i / width
a = c1.alpha * (width - i) / width + c2.alpha * i / width
self.contents.fill_rect(x2, y, 1, height, Color.new(r, g, b, a))
end
end
end
________________________
kamillo112
Preferowany:
Pomógł: 33 razy Dołączył: 15 Mar 2010 Posty: 262
Wysłany: Pon 13 Wrz, 2010 14:01
A w którym to ma być skrypcie po szukam i nie mogę znaleźć.
kamillo112
Preferowany:
Pomógł: 33 razy Dołączył: 15 Mar 2010 Posty: 262
Wysłany: Pon 13 Wrz, 2010 14:15
Już znalazłem i zmieniłem te cyfry koloru ale nie widać żadnego efektu.
poko67
Preferowany:
Pomógł: 6 razy Dołączył: 21 Lis 2009 Posty: 141
Wysłany: Pon 13 Wrz, 2010 19:14
Mi zmieniło...Ale nie lubię tego CMS więc go skasowałem...
Spróbuję inny sposób
________________________
kamillo112
Preferowany:
Pomógł: 33 razy Dołączył: 15 Mar 2010 Posty: 262
Wysłany: Pon 13 Wrz, 2010 19:23
a które dokładnie nazwy zmieniły kolor bo może u mnie tez działało ale nie zauważyłem co się zmieniło.
Yoroiookami
Omnomnomnom
Preferowany:
Ranga RM:
Pomógł: 57 razy Dołączył: 24 Lut 2010 Posty: 751
Wysłany: Pon 13 Wrz, 2010 19:25
Spoiler:
Kod: DRAWNED_COLOR = Color.new(255, 64, 255)
DRAWNED_COLOR2 = Color.new(0, 150, 255)
DRAWNED_COLOR3 = Color.new(0, 224, 255, 255)
DRAWNED_COLOR4 = Color.new(120, 0, 0, 255) #(192, 0, 255, 255)
DRAWNED_COLOR5 = Color.new(132, 172, 205, 255)#(162, 204, 235, 255)
DRAWNED_COLOR6 = Color.new(180, 0, 0, 255)#(255, 64, 0, 255)
DRAWNED_COLOR7 = Color.new(0, 0, 200, 255)
DRAWNED_COLOR8 = Color.new(0, 0, 0, 255)
Jestem prawie pewien że chodzi o te liczby w nawiasach na górze skryptu pokombinuj, być może zmieniasz przezroczystość(?)
kamillo112
Preferowany:
Pomógł: 33 razy Dołączył: 15 Mar 2010 Posty: 262
Wysłany: Pon 13 Wrz, 2010 19:34
pozmieniałem wszystkie te liczby i nie widzę żadnego efektu
Nie możesz pisać nowych tematówNie możesz odpowiadać w tematachNie możesz zmieniać swoich postówNie możesz usuwać swoich postówNie możesz głosować w ankietachNie możesz załączać plików na tym forumMożesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku