Ogłoszenie 

Uwaga! To forum jest w trybie offline.
Wszelką pomoc uzyskasz pod adresem
forum.ultimateam.pl


Administracja Forum


Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: Ayene
Pią 01 Paź, 2010 16:25
CMS czcionka
Autor Wiadomość
kamillo112 




Preferowany:
RPG Maker XP

Pomógł: 33 razy
Dołączył: 15 Mar 2010
Posty: 262
Wysłany: Sro 18 Sie, 2010 07:56
CMS czcionka
Jak w tym skrypcie mam zmienić rozmiar i kolor czcionki. :?:
http://rmxp.pl/index.php?topic=795.0
 
 
kamillo112 




Preferowany:
RPG Maker XP

Pomógł: 33 razy
Dołączył: 15 Mar 2010
Posty: 262
Wysłany: Sro 18 Sie, 2010 08:34
ściągnij z tond
http://www.mediafire.com/?w969xidwy67oudk
 
 
Ayene 




Ranga RM:
4 gry

Pomogła: 232 razy
Dołączyła: 18 Wrz 2007
Posty: 2424
Wysłany: Sro 18 Sie, 2010 08:41
A próbowałeś w "Main" zmieniać te linijki:
Kod:
$defaultfonttype = $fontface = $fontname = Font.default_name = "Arial"
  $defaultfontsize = $fontsize = Font.default_size = 20
________________________


 
 
 
kamillo112 




Preferowany:
RPG Maker XP

Pomógł: 33 razy
Dołączył: 15 Mar 2010
Posty: 262
Wysłany: Sro 18 Sie, 2010 09:16
no próbowałem ale to nie działa we wszystkich części w menu, zmniejsza się tylko napis czas gry złoto zapis gry i jeszcze jakieś inne rzeczy.
Ale i tak nie wiem jak zmienić kolor chodzi mi o napis EXP i cyfry koło tego napisu.
I jeszcze jedno jak mogę zmienić w przedmiotach żeby nazwa bohatera, klasa i lvl nie były pogrubione
i trochę mniejsze.

[ Dodano: Sro 18 Sie, 2010 13:29 ]
pomorze mi ktoś z tym skryptem :?: :?:
 
 
Ayene 




Ranga RM:
4 gry

Pomogła: 232 razy
Dołączyła: 18 Wrz 2007
Posty: 2424
Wysłany: Pon 06 Wrz, 2010 06:58
Czy problem nadal aktualny?
________________________


 
 
 
kamillo112 




Preferowany:
RPG Maker XP

Pomógł: 33 razy
Dołączył: 15 Mar 2010
Posty: 262
Wysłany: Pon 06 Wrz, 2010 13:56
tak :!:
 
 
poko67 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 6 razy
Dołączył: 21 Lis 2009
Posty: 141
Wysłany: Nie 12 Wrz, 2010 18:35
Kamilo spróbuj może tu...Tam masz różne font color itp jak sie nie uda to napisz poszukam dalej....
Kod:
#--------------------------------------------------------------------------
  # - Desenhar Parâmetro
  #
  #     actor : Herói
  #     x     : Desenhar a partir da coordenada x
  #     y     : Desenhar a partir da coordenada y
  #     width : Desenhar comprimento
  #     type  : tipo de parâmetro (0-6)
  #--------------------------------------------------------------------------
  DRAWNED_COLOR = Color.new(255, 64, 255)
  DRAWNED_COLOR2 = Color.new(0, 150, 255)
  DRAWNED_COLOR3 = Color.new(0, 224, 255, 255)
  DRAWNED_COLOR4 = Color.new(120, 0, 0, 255) #(192, 0, 255, 255)
  DRAWNED_COLOR5 = Color.new(132, 172, 205, 255)#(162, 204, 235, 255)
  DRAWNED_COLOR6 = Color.new(180, 0, 0, 255)#(255, 64, 0, 255)
  DRAWNED_COLOR7 = Color.new(0, 0, 200, 255)
  DRAWNED_COLOR8 = Color.new(0, 0, 0, 255)
  #(255, 64, 0)
  #(192, 224, 255, 255)
  def draw_actor_parameter3(actor, x, y, type)
    case type
    when 0
      self.contents.font.color = DRAWNED_COLOR6
      parameter_name = $data_system.words.atk
      parameter_value = actor.atk
    when 1
      self.contents.font.color = DRAWNED_COLOR2
      parameter_name = $data_system.words.pdef
      parameter_value = actor.pdef
    when 2
      self.contents.font.color =  DRAWNED_COLOR
      parameter_name = $data_system.words.mdef
      parameter_value = actor.mdef
    when 3
      self.contents.font.color = knockout_color
      parameter_name = $data_system.words.str
      parameter_value = actor.str
    when 4
      self.contents.font.color = DRAWNED_COLOR5
      parameter_name = $data_system.words.dex
      parameter_value = actor.dex
    when 5
      self.contents.font.color = DRAWNED_COLOR3
      parameter_name = $data_system.words.agi
      parameter_value = actor.agi
    when 6
      self.contents.font.color = DRAWNED_COLOR4
      parameter_name = $data_system.words.int
      parameter_value = actor.int
    end
    #self.contents.font.color = system_color
    #self.contents.draw_text(x, y, 120, 32, parameter_name)
    #self.contents.font.color = normal_color
    self.contents.draw_text(x, y, 36 + 100, 32, parameter_value.to_s, 2)#(x + 120, y, 36, 32, parameter_value.to_s, 2)
  end
    def draw_actor_name3(actor, x, y)
    self.contents.draw_text(x, y, 120, 32, actor.name)
  end 
 def draw_actor_class3(actor, x, y)
    self.contents.draw_text(x, y, 236, 32, actor.class_name)
  end   
 
  def draw_item_name3(item, x, y)
    if item == nil
      return
    end
    bitmap = RPG::Cache.icon(item.icon_name)
    self.contents.blt(x, y + 4, bitmap, Rect.new(0, 0, 24, 24))

    self.contents.draw_text(x + 28, y, 212, 32, item.name)
  end
   # def draw_actor_exp(actor, x, y, width = 144)
   # self.contents.font.color = system_color
   # self.contents.draw_text(x, y, 48, 32, "Exp")
   # self.contents.font.color = normal_color
  #  self.contents.draw_text(x + width - 48, y, 48, 32, actor.exp_s, 2)
  #end
      def draw_actor_exp(actor, x, y, width = 144)
    self.contents.font.color = system_color
    self.contents.draw_text(x, y, 48, 32, "Exp")
    self.contents.font.color = normal_color
    self.contents.draw_text(x + width - 48, y, 48, 32, actor.exp_s, 2)
  end
  alias cbs_draw_actor_exp draw_actor_exp
  def draw_actor_exp3(actor, x, y, width = 171, height = 15)
    bg = Color.new(  0,   0,   0, 160)
    c1 = Color.new(255,   0,   0, 0)
    c2 = Color.new(255, 255,   0, 160)
    self.contents.fill_rect(x, y, width, height, bg)
    width2 = width * actor.now_exp / actor.next_exp
    gradient(x + 1, y + 1, width2 - 2, height - 2, c1, c2)
    cbs_draw_actor_exp(actor, x, y - 10, width)
  end
  alias cbs_draw_actor_hp draw_actor_hp
  def draw_actor_hp3(actor, x, y, width = 146, height = 15)
    bg = Color.new(  0,   0,   0, 160)
    c1 = Color.new(255,   0,   0, 0)
    c2 = Color.new(255, 255,   0, 160)
    self.contents.fill_rect(x, y, width, height, bg)
    width2 = width * actor.hp / actor.maxhp
    gradient(x + 1, y + 1, width2 - 2, height - 2, c1, c2)
    cbs_draw_actor_hp(actor, x, y - 10, width)
  end
 
  #=============================================

   alias cbs_draw_actor_hp2 draw_actor_hp
  #=============================================
  def draw_actor_hp4(actor, x, y, width = 123, height = 15)
    bg = Color.new(  0,   0,   0, 160)
    c1 = Color.new(255,   0,   0, 0)
    c2 = Color.new(255, 255,   0, 160)

    self.contents.fill_rect(x, y, width, height, bg)
    width2 = width * actor.hp / actor.maxhp
    gradient(x + 1, y + 1, width2 - 2, height - 2, c1, c2)
    #cbs_draw_actor_hp2(actor, x, y - 10, width)#cbs_draw_actor_hp2(actor, x, y - 10, width)
  end
 
    alias cbs_draw_actor_hp3 draw_actor_hp
  def draw_actor_hp5(actor, x, y, width = 15, height = 146)
    bg = Color.new(  0,   0,   0, 160)
    c1 = Color.new(255,   0,   0, 0)
    c2 = Color.new(255, 255,   0, 160)
    self.contents.fill_rect(x, y, width, height, bg)
    height2 = height * actor.hp / actor.maxhp
    gradient(x + 1, y + 1, width - 2, height2 - 2, c1, c2)
    #cbs_draw_actor_hp3(actor, x, y - 10, width)
  end
 
  alias cbs_draw_actor_sp draw_actor_sp
  def draw_actor_sp3(actor, x, y, width = 146, height = 15)
    bg = Color.new(  0,   0,   0, 160)
    c1 = Color.new(  0,   0, 255, 0)
    c2 = Color.new(  0, 255, 255, 160)
    self.contents.fill_rect(x, y, width, height, bg)
    if actor.maxsp != 0
      width2 = width * actor.sp / actor.maxsp
    else
      width2 = width * actor.sp / 1
    end
    gradient(x + 1, y + 1, width2 - 2, height - 2, c1, c2)
    cbs_draw_actor_sp(actor, x, y - 10, width)
  end
   alias cbs_draw_actor_sp2 draw_actor_sp
  def draw_actor_sp4(actor, x, y, width = 146, height = 15)
    bg = Color.new(  0,   0,   0, 160)
    c1 = Color.new(  0,   0, 255, 0)
    c2 = Color.new(  0, 255, 255, 160)
    self.contents.fill_rect(x, y, width, height, bg)
    if actor.maxsp != 0
      width2 = width * actor.sp / actor.maxsp
    else
      width2 = width * actor.sp / 1
    end
    gradient(x + 1, y + 1, width2 - 2, height - 2, c1, c2)
    #cbs_draw_actor_sp(actor, x, y - 10, width)
  end
  def gradient(x, y, width, height, c1, c2)
    for i in 1..width
      x2 = x + i - 1
      r = c1.red * (width - i) / width + c2.red * i / width
      g = c1.green * (width - i) / width + c2.green * i / width
      b = c1.blue * (width - i) / width + c2.blue * i / width
      a = c1.alpha * (width - i) / width + c2.alpha * i / width
      self.contents.fill_rect(x2, y, 1, height, Color.new(r, g, b, a))
    end
  end
end
________________________
 
 
kamillo112 




Preferowany:
RPG Maker XP

Pomógł: 33 razy
Dołączył: 15 Mar 2010
Posty: 262
Wysłany: Pon 13 Wrz, 2010 14:01
A w którym to ma być skrypcie po szukam i nie mogę znaleźć.
 
 
kamillo112 




Preferowany:
RPG Maker XP

Pomógł: 33 razy
Dołączył: 15 Mar 2010
Posty: 262
Wysłany: Pon 13 Wrz, 2010 14:15
Już znalazłem i zmieniłem te cyfry koloru ale nie widać żadnego efektu.
 
 
poko67 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 6 razy
Dołączył: 21 Lis 2009
Posty: 141
Wysłany: Pon 13 Wrz, 2010 19:14
Mi zmieniło...Ale nie lubię tego CMS więc go skasowałem...
Spróbuję inny sposób
________________________
 
 
kamillo112 




Preferowany:
RPG Maker XP

Pomógł: 33 razy
Dołączył: 15 Mar 2010
Posty: 262
Wysłany: Pon 13 Wrz, 2010 19:23
a które dokładnie nazwy zmieniły kolor bo może u mnie tez działało ale nie zauważyłem co się zmieniło.
 
 
Yoroiookami 

Omnomnomnom



Preferowany:
RPG Maker XP

Ranga RM:
3 gry

Pomógł: 57 razy
Dołączył: 24 Lut 2010
Posty: 751
Wysłany: Pon 13 Wrz, 2010 19:25
Spoiler:

Kod:
DRAWNED_COLOR = Color.new(255, 64, 255)
  DRAWNED_COLOR2 = Color.new(0, 150, 255)
  DRAWNED_COLOR3 = Color.new(0, 224, 255, 255)
  DRAWNED_COLOR4 = Color.new(120, 0, 0, 255) #(192, 0, 255, 255)
  DRAWNED_COLOR5 = Color.new(132, 172, 205, 255)#(162, 204, 235, 255)
  DRAWNED_COLOR6 = Color.new(180, 0, 0, 255)#(255, 64, 0, 255)
  DRAWNED_COLOR7 = Color.new(0, 0, 200, 255)
  DRAWNED_COLOR8 = Color.new(0, 0, 0, 255)



Jestem prawie pewien że chodzi o te liczby w nawiasach na górze skryptu :mrgreen: pokombinuj, być może zmieniasz przezroczystość(?)
 
 
kamillo112 




Preferowany:
RPG Maker XP

Pomógł: 33 razy
Dołączył: 15 Mar 2010
Posty: 262
Wysłany: Pon 13 Wrz, 2010 19:34
pozmieniałem wszystkie te liczby i nie widzę żadnego efektu
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template Klam by Ayene