Ogłoszenie 

Uwaga! To forum jest w trybie offline.
Wszelką pomoc uzyskasz pod adresem
forum.ultimateam.pl


Administracja Forum


Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: Ayene
Pon 06 Wrz, 2010 06:01
hud czarów
Autor Wiadomość
szobal1 



Dołączył: 14 Sie 2010
Posty: 16
  Wysłany: Sro 18 Sie, 2010 08:57
hud czarów
chciał bym prosić o takiego skrypta który wyświetli mi hud czarów tak jak hud ekwipunku

[ Dodano: Sro 18 Sie, 2010 11:19 ]
chciałbym aby były widoczne tylko cztery czary ktore se wybiore lub automatycznie się ustawioł :mrgreen:
 
 
Ayene 




Ranga RM:
4 gry

Pomogła: 232 razy
Dołączyła: 18 Wrz 2007
Posty: 2424
Wysłany: Sro 18 Sie, 2010 09:19
Spróbuj to:
Spoiler:

Kod:
#==============================================================================
# MOG MPW Equip V1.1  /   HUD Umiejętności XP         
#==============================================================================
# Autor: Moghunter   
#==============================================================================
# Tłumaczenie i korekta (wyświetlanie umiejętności zamiast ekwipunku): Ayene   
# Skrypt przerobiony tak, aby pokazywał umiejętności, a nie elementy ekwipunku.
#==============================================================================
# Skrypt wyświetla na mapie HUD z czarami/umiejętnościami.
# Instalacja: Umieść skrypt nad Main.
#==============================================================================

if true # True = wyświetla HUD / False = nie wyświetla

module MOG
  module Ayene
 
  # Przełącznik, kontrolujący wyświetlanie HUD
   EQPMAPVIS = 5
 
  # położenie HUD:
   # 0 - lewy górny róg
   # 1 - prawy górny róg
   # 2 - lewy dolny róg
   # 3 - prawy dolny róg
   # 4 - ręczne
   EQPMAPPO = 2   
   
  # Położenie HUD (gdy wybrano ręczne) - współrzędne x i y
   EQPMAPX = 210 # współrzędna x
   EQPMAPY = 290 # współrzędna y
   
  # ID czarów, które będą wyświetlane w pasku
   ID_CZARÓW = [57, 58, 59, 60, 17, 25, 19, 24]   
   
  # Wielkość dopasowana do ilości umiejętności
   DOPASOWANA_WIELKOŚĆ_HUD = true
   
  # Ilość slotów na umiejętności, gdy wybrano false
   ILOŚĆ_SLOTÓW = 19
 end
end

$mogscript = {} if $mogscript == nil
$mogscript["mpequip"] = true

#==============================================================================
# Window_Base
#==============================================================================
class Window_Base < Window
  def draw_equip_map(item, x, y)
    if item == nil
      return
    end
    bitmap = RPG::Cache.icon(item.icon_name)
    self.contents.blt(x + 3, y + 3, bitmap, Rect.new(0, 0, 24, 24))   
  end
 
  def draw_mequip(x, y)   
    mequip = RPG::Cache.picture("sqequip")   
    cw = mequip.width
    ch = mequip.height
    src_rect = Rect.new(0, 0, cw, ch)     
    @data = []
    for i in 0...$data_skills.size         
      if $game_party.actors[0].skills.include?(i) && MOG::Ayene::ID_CZARÓW.include?(i)
        @data.push($data_skills[i])             
      end
    end
    if MOG::Ayene::DOPASOWANA_WIELKOŚĆ_HUD
      for i in 0...@data.size
        self.contents.blt(32 * i, y, mequip, src_rect)         
      end   
    else
      for i in 0...MOG::Ayene::ILOŚĆ_SLOTÓW
        self.contents.blt(32 * i, y, mequip, src_rect)         
      end
    end   
  end
end

class Window_Equipmap < Window_Base
  def initialize(width)
    super(0, 0, width, 100)
    self.contents = Bitmap.new(width - 32, height - 32)
    self.opacity = 0
    @width = width
    refresh
  end
  def refresh
    self.contents.clear
    draw_mequip(0,0)       
    @data = []
    for i in 0...$data_skills.size     
      if $game_party.actors[0].skills.include?(i) && MOG::Ayene::ID_CZARÓW.include?(i)
        @data.push($data_skills[i])             
      end
    end     
    @item_max = @data.size
    if @item_max > 0   
      for i in 0...@item_max
        draw_equip_map(@data[i], 32 * i, 0)         
      end     
    end     
  end
end

#==============================================================================
# Scene_Map
#==============================================================================
class Scene_Map
  alias mog8_main main
  def main   
    @data = []
    for i in 0...$data_skills.size     
      if $game_party.actors[0].skills.include?(i) && MOG::Ayene::ID_CZARÓW.include?(i)
        @data.push($data_skills[i])             
      end
    end
    if MOG::Ayene::DOPASOWANA_WIELKOŚĆ_HUD     
      eqmap_slots = 32 + @data.size * 32
    else
      eqmap_slots = 32 + MOG::Ayene::ILOŚĆ_SLOTÓW * 32
    end   
    @eqmap = Window_Equipmap.new(190 + eqmap_slots)       
    case MOG::Ayene::EQPMAPPO
    when 0
      @eqmap.x = 0
      @eqmap.y = 0     
    when 1
      @eqmap.x = 640 - eqmap_slots
      @eqmap.y = 0     
    when 2
      @eqmap.x = 0
      @eqmap.y = 420       
    when 3         
      @eqmap.x = 640 - eqmap_slots
      @eqmap.y = 420   
    when 4
      @eqmap.x = MOG::Ayene::EQPMAPX
      @eqmap.y = MOG::Ayene::EQPMAPY
    end   
    if $game_switches[MOG::Ayene::EQPMAPVIS] == false
      @eqmap.visible = true
    else
      @eqmap.visible = false     
    end     
    mog8_main
    @eqmap.dispose
  end
 
  alias mog8_update update
  def update
    if $game_switches[MOG::Ayene::EQPMAPVIS] == false
      @eqmap.visible = true
    else
      @eqmap.visible = false     
    end
    if $eref == true
      @eqmap.refresh     
      $eref = false
    end
    mog8_update
  end
end

#==============================================================================
# Game_Map
#==============================================================================
class Game_Map
  attr_accessor :eref
end

class Interpreter
  def eref
    $eref = true
  end
  alias mog316ref command_316
  def command_316
    eref
    return mog316ref
  end
  alias mog318ref command_318
  def command_318
    eref
    return mog318ref
  end
end
end


Umieść w folderze Graphics/Pictures poniższy obrazek:
Spoiler:

sqequip.png

________________________


 
 
 
szobal1 



Dołączył: 14 Sie 2010
Posty: 16
Wysłany: Pon 23 Sie, 2010 05:56
niedziała ;/
 
 
Ayene 




Ranga RM:
4 gry

Pomogła: 232 razy
Dołączyła: 18 Wrz 2007
Posty: 2424
Wysłany: Pon 23 Sie, 2010 09:49
Działa... Pierwszy bohater w drużynie musi mieć jakieś czary nauczone, a ich ID powinno być wymienione tutaj:
Kod:
ID_CZARÓW = [57, 58, 59, 60, 17, 25, 19, 24]
________________________


 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template Klam by Ayene