Ogłoszenie 

Uwaga! To forum jest w trybie offline.
Wszelką pomoc uzyskasz pod adresem
forum.ultimateam.pl


Administracja Forum


Poprzedni temat «» Następny temat
Otwarty przez: Ayene
Pon 02 Maj, 2011 08:11
Pokemon Uvopia Version
Autor Wiadomość
Shadi 



Preferowany:
RPG Maker XP

Ranga RM:
2 gry

Dołączył: 07 Lut 2010
Posty: 51
  Wysłany: Sro 25 Sie, 2010 11:40
Pokemon Uvopia Version
Pokemon Uvopia Version
(Grafika: DPP/HGSS)


Witam!
Witam! Chciałbym zaprezentować na forum mój kolejny projekt o nazwie Pokemon Uvopia Version. Sukces mojej poprzedniej gry nie był zbyt duży. Pokemon Elements nie miała zbyt wielu fanów, ale gdy usłyszałem pozytywne opinie, stwierdziłem, że nie poszło mi tak źle i to zmotywowało mnie do dalszej pracy nad nowym projektem, który pragnę wam teraz przedstawić.Nadal nie zamierzam używać Starter Kita.



[right]Fabuła
Podczas swojej wyprawy badawczej, ojciec bohatera/ki został zaatakowany przez legendarnego pokemona. Policja poinformowała o tym żonę mężczyzny. Bohater\ka gry postanawia wyruszyć w swoją podróż pokemon i go odnaleźć. Podczas swojej przygody spotyka go mnóstwo dziwnych rzeczy. W niedalekiej przyszłości ma miejsce fala kataklizmów. Autounicestwienie Arceusa przyczyniło się do furii legendarnych pokemonów. Kiedy do akcji wkracza Team Skyar los bohatera\ki staje pod znakiem zapytania. Po, której stronie stanie, aby osiągnąć swój cel?
[/right]

Plusy
Walcz ze złem lub przyłącz się do Teamu Skyar!
Poprawiona Mechanika!
Łapanie Pokemonów! (140 Pokemonów do złapania!)
Całkiem dużo systemów!
Pokemony z wszystkich generacji!
Box i Pokedex!
Czas i Eventy z tym związane
Możliwość wyboru płci
Możliwośc ewolucji Pokemonów
WYJAŚNIENIE WĄTKÓW GRY POKEMON ELEMENTS!!!


[right]Minusy
Walki RPGMXP
Schematycznośc
[/right]

Screeny
Trago Town
Droga 01
Pirsel Town
Droga 02
Fourte Town
Droga03
Z gry 1
Z gry 2
Z gry 3
Obóz prehistorycznych pokemonów
Leśnogórska Droga


[right]Credits
Dewitty
Alucus
Kyledove
874521
Newtiteuf
C.N.C
zetavares852
WesleyFG
Pokemon-Diamond
spriters-resource
Veget@
Neo-Spriteman
Selwyn
Joker
Thieffer
Dante
Myzrael
Dan
Moghunter
fukuyama
venom12
SailorWilma
Dave.
MaTe
Blizzard
[/right]

[Sophia i Mareep]Startery i Bohaterowie[Luego i Shinx]


Mapa Regionu i Venandex


Kod:
[img]http://i32.tinypic.com/6p7n1x.jpg[/img]


Download

PreAlfa1: http://www.multiupload.com/29HJ5UGWMG
Brakująca Muzyczka:
http://www.speedyshare.co...mpions-road.mp3
TEAM

Shadi - Główny Mapper, Eventer, częściowo grafik,stwórca projektu
David - Drugi Mapper, (trochę: Skrypter i Szukacz zasobów) Pomocnik
Shobu - Szukacz zasobów,Dialogista
poketadek - Grafik

[right](Strona) by David[/right]
 
 
 
poko67 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 6 razy
Dołączył: 21 Lis 2009
Posty: 141
Wysłany: Wto 31 Sie, 2010 10:01
A więc ja pierwszy pierwszy plus ładnie grę przedstawiłeś aż chciało się czytać...mapki wyglądają bardzo ładnie.... Czyli krótko 5+/6 ;-)
________________________
 
 
poketadek 




Preferowany:
RPG Maker XP

Dołączył: 11 Cze 2010
Posty: 20
Skąd: z regionu Kanto
Wysłany: Pią 03 Wrz, 2010 18:41
Gra fajnie ssssse ssssapowiada [dzięki ssssa pssssyjęssssie do TEAM'u ]
Fabuła 98/100 [ troche moim zdaniem dodałbym o celu teamu Skyar
MAPKi 79/100 [ nie przepadam za DPP i HGSS ]
Bohaterowie 82/100[ nie wiem czemu ale nie przypadli mi do gustu ,tak samo jak to że jak masz faceta to masz shinxa a dziewczyna ma mareep ]

Ogólna ocena:90/100

oceniam :
100= 8-) :mrgreen:
od 89 do 99 = :mrgreen:
70 do 89 = :-D
60 do 70 = :lol:
50 do 60 :-|
35 do 50 = :-?
20-35 = :shock: cienko....
10-20= :cry:
0-10 =mega total hiper ultra master żal
________________________
Aktualny PROJEKT: POKEMON MYSTIC FIOLET
POLECAM PROJEKTY TEGO GOŚCIA:Mangekyou
 
 
Shadi 



Preferowany:
RPG Maker XP

Ranga RM:
2 gry

Dołączył: 07 Lut 2010
Posty: 51
Wysłany: Nie 12 Wrz, 2010 18:54
Podjęta została decyzja -Gra miała byc przeniesiona na starter kita , razem z znajomymi z forum podjęliśmy prace nad tłumaczeniem opisów ataków , itemów ITD. W końcu okazało się że tłumaczenia nie działają , jednak niezależnie od tego próbowałem kontynuować projekt w tym kształcie, Prędko okazało jednak się , że nie jest to możliwe z uwagi na konieczność robienia wielu rzeczy jak m.in czesc zdarzen , przełączniki , zmienne ,=Od nowa.
Wobec czego od wczoraj wróciłem do robienia gry w poprzednim kształcie, jednak wprowadziłem pare istotnych zmian.
1.Nowy System boxa,który bazuje na zdarzeniach ale jest prostszy i ciekawszy wizualnie od poprzedniego , gracz graficznie zmienia sie w kursor i przenosi się na plansze , na której jest boxowy tileset i specjalny przycisk , po najściu na niego uaktywnia sie okno wyboru oddania pokemona. Zaś pokemony są normalnie(chary) widoczne na mapie boxa i jak jakiś oddamy wystarczy że do niego podejdziemy,System ma jednak pare błędów , zarówno graficznych jak i działania zatem nie został pokazany.W przyszłej aktualce postaram się go pokazac
2.Animacje Backsprite Trenera w Walce ,oraz nowe działające okna na paski HP wroga.Szczególnie to pierwsze bardzo poprawia wygląd walki , daje niżej link do filmiku który to prezentuje , jednak wkradł się mały błąd z przeźroczystością oraz wszystko dzieje się wolniej niż w grze,proszę nie zwracać na to uwagi,Muzyki nie ma.Oczywiście dla postaci żeńskiej jest inny tył ale chyba to wystarczy
http://www.youtube.com/watch?v=jo1ccxKSxGE
Kolejna sprawa jest taka że poprzez namowę GlossyGema założyłem sobie Dropboxa , i od dziś każde nowe obrazki będą nie na IS a na Dropboxie.Starsze obrazki będą stopniowo przenoszone.
Przy okazji pokażę nowy wygląd 1 gymu(każdy gym będzie unikalny , tymczasowo 2 gym jest standardowy:
http://dl.dropbox.com/u/10678415/ggds.PNG
Wygląd nowego miasta Grania Town:
http://dl.dropbox.com/u/10678415/GraniaTown.PNG
Lekko odnowiony Tileset wnętrz , na przykładzie 1 piętra "Domu Kolekcjonerów"
http://dl.dropbox.com/u/10678415/Tilesetnowy.PNG
 
 
 
Czeliosss 



Ranga RM:
1 gra

Pomógł: 49 razy
Dołączył: 02 Lis 2009
Posty: 661
Skąd: Wa-wa
Wysłany: Sob 02 Paź, 2010 19:10
Mi się podoba. Czekam na full.
________________________
...Amelanduil & FireBlade words will be remembered...
...Amelanduil & FireBlade acts will be remembered...
...Amelanduil & FireBlade never gonna die...

Nie pisać, bo nie odpiszę.
 
 
Shadi 



Preferowany:
RPG Maker XP

Ranga RM:
2 gry

Dołączył: 07 Lut 2010
Posty: 51
Wysłany: Sob 02 Paź, 2010 19:12
No to aktualizacja:)
Jako że prace nad grą idą z powodu szkoły tylko w weekendy to w gruncie rzeczy niewiele nowego jest , ale jako że więcej niż troszkę , to postanowiłem napisac.
Ostatnio miałem kłopot z skryptem na dziennik zadań , pomogło poprzesuwanie innych skryptów + bestiariusz odmawiał poszłuszeństwa , zamieniając cały plik scripts.rxdata na taki specjalny i potem doklejając odpowiednie skrypty zapobiegłem kłopotomale w efekcie sejwy mi nie chodzą.W związku z tym teraz jeszcze nie będzie filmiku z boxa.
Box jest zrobiony nie jako 1 event ale jako mapa na którą gracz się przenosi zmieniając grafikę na taki "kwadracik" i poruszając się po niej zabiera lub oddaje swoje pokemony.Są 3 przyciski na które można wejsc i barierka pomiędzy pokami w boxie a w timie , która znika po nacisnieciu przycisku do brania poków.System nie został jeszcze przetestowany , ale jako że ja go zrobiłem-opisałem jego działanie. Oto screen Mapki boxa:
http://dl.dropbox.com/u/10678415/Boxik.PNG
Kolejna nowośc to system mapy również oparty na tej samej zasadzie , ale dużo efektywniejszy od starego zrobionego na zasadzie "Pokaż Obrazek"ponieważ nie jest tak skomplikowany jak box podejrzewam że działa w pełni poprawnie, lecz nie mogę potwierdzic bo nieprzetestowałem go.Screen mapki:
http://dl.dropbox.com/u/10678415/MapaSwiata.PNG
(sorry za rozpikselowanie , ale miałem małe kłopoty aby idealnie zmiescic 1 kierunek dróżki w 1 tile makerowskim)
Kolejna rzecz to duże sprity bohaterów , wejdą do intra zamiast tych do walki , ich wykonaniu ja się podjęlem , w przypadku chłopaka przerobiłem mocno Lucasa , w przypadku dziewczyny przerobiłem Barryego:
http://dl.dropbox.com/u/1...renerowduze.PNG
No i długo opóźniana z powodu prac nad powyższymi rzeczami , zrobiona przezemnie dzisiaj , mapka czwartej drogi:
http://dl.dropbox.com/u/10678415/Droga4.PNG
W związku z skończeniem eventów do 2 odznaki pojawiła się tak jak w przypadku 1 lidera , karta 2.Wykonawcą spritów liderów pozostaje poketadek,ponieważ Prince nie skontaktował się ze mną w tej sprawie do teraz.
Oto i karta:
http://dl.dropbox.com/u/10678415/Lider2.PNG
 
 
 
Itaki 




Preferowany:
RPG Maker VX

Ranga RM:
1 gra

Pomógł: 8 razy
Dołączył: 07 Maj 2010
Posty: 278
Skąd: z Arvorii.
Wysłany: Sro 20 Paź, 2010 20:45
Fajne :D
________________________
Proponuje:

http://r9.fodey.com/2141/...37ef9c849.0.gif
http://grawbank.tk/959/dajcie_na_piwo
http://grawbank.tk/797/daj_dla_biedacka_ < tu musisz wcisnąć!



SIEMANO Gość
 
 
 
Shadi 



Preferowany:
RPG Maker XP

Ranga RM:
2 gry

Dołączył: 07 Lut 2010
Posty: 51
Wysłany: Czw 21 Paź, 2010 14:23
No to aktualizacja:
Najpierw obiecywane filmiki z systemów
System Boxa:
http://www.youtube.com/watch?v=VDFla348edc
System Mapy
http://www.youtube.com/watch?v=DH4ZKRHCYws
W miarę sprawnie wszystko działa , ale zawiera błędy , o których wspomniałem w opisie filmiku.
Odnośnie systemu mapy , tak jak w opisie wspomniałem , w przyszłości niewykluczone , że będzie połączony z pokedexem.
Zrobiłem też system pory dnia , ale pokażę go wraz z systemem swiateł w lampach i przy wejściach do jaskiń , później.
Tymczasem ogłaszam że udało mi się uporac z Caterpillarem i pokemony mogą chodzic za graczem!
Oto screen:
http://dl.dropbox.com/u/1...a%20graczem.PNG
Kolejna rzecz którą przez ten czas zrobiłem to sprite jednego z dowódców Teamu Skyar , spotkamy go przy "ciemnozielonych domkach" na drodze 4.Moim zdaniem nawet dobrze mi wyszedł:
http://dl.dropbox.com/u/10678415/teamSkAdmin1.PNG
Kolejna rzecz to w związku z planowanym przezemnie wprowadzeniem pokazów pokemon w grze , jako zaczątek tego wprowadziłem system jagód i jagody ogólnie w regionie venan , jagody biorę z gry , narazie jest ich 5.Oto dowód:
http://dl.dropbox.com/u/10678415/DrzewkoBerry.PNG
No i tradycyjnie pokażę mapę nowej lokacji , którą tym razem jest Las Relips:
http://dl.dropbox.com/u/10678415/lasrelips.PNG
Domek w lesie jest opuszczony i skrywa pewną tajemnicę.Później się okaże jaką.W lesie jest ciemnozielona mgła czego nie widac na screenie z makera.
To na razie na tyle:).
 
 
 
Czeliosss 



Ranga RM:
1 gra

Pomógł: 49 razy
Dołączył: 02 Lis 2009
Posty: 661
Skąd: Wa-wa
Wysłany: Sob 13 Lis, 2010 15:19
Pośpiesz się z demem. Chętnie pogram i ładne grafiki.
________________________
...Amelanduil & FireBlade words will be remembered...
...Amelanduil & FireBlade acts will be remembered...
...Amelanduil & FireBlade never gonna die...

Nie pisać, bo nie odpiszę.
 
 
Shadi 



Preferowany:
RPG Maker XP

Ranga RM:
2 gry

Dołączył: 07 Lut 2010
Posty: 51
Wysłany: Sob 13 Lis, 2010 15:20
Zgodnie z zapowiedzią , a nawet wcześniej w związku z sprężeniem się z zdarzeniami wydaję dziś Alfę mojej gry.
Jest jedna uwaga odnośnie muzyki:
Dźwięki BGM które mam w grze łącznie ważą prawie 400MB.Miałem zamiar je zmniejszyc i miałem do wyboru 3 sposoby.
1) Tradycyjne zmniejszenie MP3 czyli przyspieszenie 2razy+ w makerze 50% szybkości.Odpadło dlatego że czasem spowalniam CELOWO bgm w grze i musiałbym z tego zrezygnowac.
2) Usunąc nieużywane dźwięki , żeby usunąc trzeba wiedziec CO usunąc.Próbowałem użyc wykrywacza nieuzytych zasobów , ale podczas wczytania gry pokazał się runtime error więc nic z tego nie wyszło.Po dosyc długim przeszukiwaniu najlepszej strony w sieci-Google okazało się że nie ma innego programu na takiej zasadzie więc ta opcja odpadła.3)Myślałem też by ręcznie poszukac nieuzytych dźwięków , i je usunąc ale po nieudanej próbie (już na początku gry pokazało ze brakuje dźwięku z gadki gościa w mniej ważny domku w 2 mieście,oraz dojsciu do wniosku że mimo redukcji o 2/3 (do około 150 MB)to jest bezcelowe z powodu braku dokładności , oraz czasochłonności.
Tak więc z wszystkiego zrezygnowałem , ale żeby sciagniecie nie było niewykonalne ,dałem możliwośc ściągnięcia gry , oraz dźwięków osobno.
Gra:
http://www.megaupload.com/?d=B2JA56B2
Dźwięki:
http://www.megaupload.com/?d=JYFSHZQX
Z góry przepraszam za to , jeżeli kogoś bardzo wkurzyłem.Zależało mi na tym by już dziś dac do ściągnięcia nowe demo gry.Póki co nie wiem jak to zrobię, ale postaram się za maksymalnie tydzień umieścic wersję "Mniej ważącą"Dla mnie też jest to ważne , bo zdaję sobie sprawę że spora częsc osób nie sięgnie po grę , z powodu wagi plików.
EDIT:
W związku z dobrym czasem postanowiłem jednak spróbować odchudzic grę.
Usunąłem nieużywane dźwięki , choc nie mam pewności że przy okazji nie usunąłem jakiegoś używanego.W razie czego można wciąż ściągnąc wszystkie dźwięki osobno,i te dźwięki co zostały odchudziłem poprzez zmianę bitrate'a.Mimo to gra ważyła ponad 100MB,ale żeby cokolwiek w tym kierunku zrobic,podzieliłem także powstałe archiwum na części
Oto one:
http://www.megaupload.com/?d=NLFGIQT7 Part1
http://www.megaupload.com/?d=K7R4NDH4 Part2
http://www.megaupload.com/?d=ZE0J9DE7 Part3
No i jak pewnie zauważyliście w grze jest nowy titlescreen czyli:
http://dl.dropbox.com/u/10678415/Title.PNG został w nim użyty nowy napis który już jest w poście głównym.
 
 
 
Kumpel 




Preferowany:
RPG Maker XP

Pomógł: 12 razy
Dołączył: 12 Lip 2010
Posty: 78
Skąd: Ziemia
Wysłany: Sro 17 Lis, 2010 07:25
Ma jakiś błąd gdy wychodzę z chaty oraz przy wyborze płci ;/
________________________
Już wkrótce Legend of Korra
 
 
 
Shadi 



Preferowany:
RPG Maker XP

Ranga RM:
2 gry

Dołączył: 07 Lut 2010
Posty: 51
Wysłany: Sro 17 Lis, 2010 21:50
Poprawiłem pare dolegliwości które napotykamy podczas grania.Niektórych błędów rozwiązania nie znam , tym niemniej da się przejśc.
W poprzednio danych linkach przejśc gry się nieda ponieważ brakuje zasobów i zle ustawiony jest teleport w hount city.Więc znasz już rozwiązanie swojego problemu:).
Part1: http://dl.dropbox.com/u/1...emon3.part1.rar
Part2: http://dl.dropbox.com/u/1...emon3.part2.rar
Part3: http://dl.dropbox.com/u/1...emon3.part3.rar
 
 
 
Justi 




Preferowany:
RPG Maker VXAce

Dołączyła: 03 Lut 2012
Posty: 11
Skąd: Bukowno
Wysłany: Czw 07 Cze, 2012 20:07
Czy mógłbyś dać nowe linki. Stare nie działają.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template Klam by Ayene