Zamknięty przez: Ayene Sro 01 Wrz, 2010 10:38 |
Własny Exp |
Autor |
Wiadomość |
R.I.P.
Preferowany:
Pomógł: 9 razy Dołączył: 28 Mar 2010 Posty: 173 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Wto 31 Sie, 2010 15:53
|
|
Własny Exp
|
Witajcie, od pewnego czasu zajmuje się moją grą jest już naprawdę prawie...prawie, lecz nie mogę do jednego dojść, czy ktoś wie może lub zna taki skrypcik którym można samemu dodać własne Krzywe Ex-pa? , ponieważ stwory w mojej grze będą dawały z 100-200 pkt. Exp a krzywe które są nie pasują do tych które będą. , mam nadzieje że jest taki skrypt, dam oczywiście Pomógł . |
|
|
|
Sabikku
Nagrody:
Ranga RM:
Pomógł: 73 razy Dołączył: 04 Kwi 2010 Posty: 428
|
Wysłany: Wto 31 Sie, 2010 18:18
|
|
|
Game_Actor, znajdź:
Kod: | def make_exp_list
actor = $data_actors[@actor_id]
@exp_list[1] = 0
pow_i = 2.4 + actor.exp_inflation / 100.0
for i in 2..100
if i > actor.final_level
@exp_list[i] = 0
else
n = actor.exp_basis * ((i + 3) ** pow_i) / (5 ** pow_i)
@exp_list[i] = @exp_list[i-1] + Integer(n)
end
end
end |
Możesz to poedytować żeby zmienić obliczanie expa na bazie ustawień z bazy danych. Lub możesz zamienić na całkiem nowe:
Kod: | def make_exp_list
@exp_list[1] = 0
@exp_list[2] = 100
@exp_list[3] = 200
@exp_list[4] = 342
@exp_list[5] = 13123123
@exp_list[6] = 13123124
end |
Pamiętaj, żeby pierwszy poziom zostawić w spokoju (musi być zero).
Jeśli nie chce ci się wpisywać wszystkich poziomów ręcznie, tylko według jakiegoś wzoru (matematycznego), podaj to postaram się zrobić. |
|
|
|
R.I.P.
Preferowany:
Pomógł: 9 razy Dołączył: 28 Mar 2010 Posty: 173 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Sro 01 Wrz, 2010 07:11
|
|
|
Sabikku, Czy mówiłem ci że jesteś Supcio Genialny? , pozdrawiam p.s Pomógł leci kolego |
|
|
|
|