Ogłoszenie 

Uwaga! To forum jest w trybie offline.
Wszelką pomoc uzyskasz pod adresem
forum.ultimateam.pl


Administracja Forum


Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Seivoth
Sob 02 Cze, 2012 09:43
System RPG XP - Pustkowia Chaosu
Autor Wiadomość
Arcanius 




Preferowany:
RPG Maker XP

Dołączył: 17 Cze 2010
Posty: 27
Skąd: Polska, Warszawa
Wysłany: Sob 09 Paź, 2010 12:08
Dawać systema! Jak dzisiaj nie dacie,to będe miał to w d...e.
________________________
Powrót z zaświatów!
Nowy projekt na VX! Świat Agrodii: Tajemnica Smoczej Magii!
 
 
 
PaKiTos 




Preferowany:
RPG Maker 2003

Ranga RM:
2 gry

Pomógł: 16 razy
Dołączył: 05 Lis 2009
Posty: 359
Skąd: spytaj innych
Wysłany: Sob 09 Paź, 2010 13:38
No to se miej. Poczekasz dłużej.
________________________
po co to kopiujesz? ;d
Spoiler:

Fakty:
1.Widzisz mój podpis
2.Jesteś w internecie
3.Czytasz
4.Siedzisz przy komputerze
5.Jesteś na UltimaForum
6.Twój nick to Gość


kiedys tu bylo fajniej... coz gospoda rma forever
chwala tym ktorzy nadal robia w 2k
 
 
Ayene 




Ranga RM:
4 gry

Pomogła: 232 razy
Dołączyła: 18 Wrz 2007
Posty: 2424
Wysłany: Czw 14 Paź, 2010 20:07
"Nadejszła wiekopomna chwiła".

W końcu po morderczych testach mamy zaszczyt przedstawić Wam nową grę, opisaną pokrótce wcześniej przez SaE. Za datę premiery mogę zatem uznać dzień 14.10.2010 r. (dwa tygodnie po planowanej hyhy) :->

Mamy nadzieję, że choć część z Was zechce pobawić się z naszym "dzieckiem". Czekamy na opinie.

Pozdrawiam :->

Aha, gra oczywiście do pobrania poniżej:
- Link bezpośredni
- Megaupload
- Rapidshare
________________________


 
 
 
Manioczekable 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 4 razy
Dołączył: 14 Maj 2010
Posty: 29
Skąd: z mojego komputera
Wysłany: Pią 15 Paź, 2010 15:17
Uff... Duży ten plik! Będzie mi się z 2 min. pobierać jak nic!

Edit:

Cały tekst włożyłem w spoiler, by oszczędzić leniom (z całym szacunkiem do Ultimowiczów) trudu kręcenia kółeczkiem od myszki.

Spoiler:

Pobrałem, zagrałem i...
się zanudziłem. Tak można krótko streścić moje wrażenia z gameplay'u. Już na pierwszej misji omal nie usnąłem chodząc po mapie i szukając mobków co fragowania. Mapa jest dosyć duża, a ze względu na pustą przestrzeń zupełnie traciłem orientację i bezczynnie błądziłem z kąta w kąt, sprawdzając czy czegoś nie przeoczyłem. Oczywiście, że pustkowia, ze tak musi być, ale bez przesady! Argh! Dorwać mappera! Dokładniej na ten temat rozpisałem się w poprzednim poście, a "baj de łej"...

Fajnie, że w grze jest trochę humoru. Ale momentami wątki humorystyczne są proste i żenujące, tak jak choćby znaczek Tag team na mapce i wiadomość typu "Tag team rlz!". A tym czasem, borem, lasem...

Niewidzialne ściany to kolejna rzecz a propos mappingu, która mnie wkurzyła. Trzeba za każdym razem dochodzić na sam koniec mapki, by sprawdzić, czy da się dalej przejść, czy też nie.

Do tego battlersy i chary przeciwników... No właśnie. Chyba dalej komentować tego nie muszę.

BTW2: Dowcipy nawiązujące do RPG makera nie są śmieszne... w większości przypadków.

A skoro o dowcipach mowa, to nieźle byście się uśmiali, kiedy desperacko naciskałem strzałki na klawiaturze po każdym dialogu na początku gry. Długi i wyczerpujący tutorial, który i tak wszystkiego nie obejmuje oraz brak możliwości pominięcia go już nakłania do naciśnięcia opcji "wyjdź z gry".

Gra całkiem niezła (jak na RPG makera). Widzę, że bardzo dobrze idzie wam ze skryptami. Do tego muzyka i pikczursy fajnie dobrane. Daję (jak na RPG makera) 7,5. I muszę przyznać, że klimacik w drugiej misji był lepszy niż w większości horrorów w RPG makerze stworzonych.

BTW3: Ze skryptem na myszkę grało by się 1000000 razy lepiej (chyba, że nie macie myszki)

BTW4: Bo ja na przykład mam chomika.

BTW5: Zobaczcie z czym się je taki programik, jak Unity , bo RPGM jest...

+18 only \/ \/

Spoiler:

niefajny



BTW6: Specjalnie do tego programiku kupiłem wieeeelką biblię informatyka do szlifowania JavaScriptu. Bo ja w czymś innym niż HTML, czy Pascal noga jestem...

________________________
Darmowy trial "fałiksa" się skończył, bo - nie wiedzieć czemu - cofanie czasu komputerowego już nie wydłuża czasu trwania darmowej licencji... Piracka wersja ssie, antywir wykrywa mi w niej trojana... coś nie ufam reptilowi. Zażywam kursiki z Javy =]
 
 
Arcanius 




Preferowany:
RPG Maker XP

Dołączył: 17 Cze 2010
Posty: 27
Skąd: Polska, Warszawa
Wysłany: Pią 15 Paź, 2010 15:52
Dacie z tego skrypty?
________________________
Powrót z zaświatów!
Nowy projekt na VX! Świat Agrodii: Tajemnica Smoczej Magii!
 
 
 
Rasha 




Dołączyła: 23 Wrz 2008
Posty: 7
Skąd: Las Loren
Wysłany: Sob 16 Paź, 2010 13:14
Co do wypowiedzi Manioczekable, wybacz ale jestem w szoku jak można się zgubić tam. Naprawdę wystarczy odrobinkę pomyśleć dla mnie mapa jest odpowiednia. Ja wciąż na coś natrafiałam. Co do Mobów do fragowania, to jest ich naprawdę mnóstwo. Może zmień ustawienia monitora.
________________________
GODDESS:P
 
 
Manioczekable 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 4 razy
Dołączył: 14 Maj 2010
Posty: 29
Skąd: z mojego komputera
Wysłany: Sob 16 Paź, 2010 14:24
Jakbym się spiął to mógłbym wszystkie wybić, ale... jak już mówiłem nużyło mnie chodzenie w koło po... <bądźmy szczerzy> niezbyt pięknej lokacji. Zwłaszcza, że, jak powiedziałaś, mobów jest mnóstwo. Tym bardziej przechodzenie tej lokacji mnie wkur...
________________________
Darmowy trial "fałiksa" się skończył, bo - nie wiedzieć czemu - cofanie czasu komputerowego już nie wydłuża czasu trwania darmowej licencji... Piracka wersja ssie, antywir wykrywa mi w niej trojana... coś nie ufam reptilowi. Zażywam kursiki z Javy =]
 
 
Rasha 




Dołączyła: 23 Wrz 2008
Posty: 7
Skąd: Las Loren
Wysłany: Sob 16 Paź, 2010 15:13
Widzę, że naprawdę króciutko grałeś ( bestie się odradzają, dzięki temu zarabiasz ) i Polecam użycie opcji HUD będziesz widział ile potrzebujesz kryształów, aby Boss przybył. Wszystko jest w TUTORIALU.
Tu znajdują się wyczerpujące porady testera
________________________
GODDESS:P
 
 
RATI 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 16 razy
Dołączył: 12 Cze 2010
Posty: 72
Skąd: Lubin
Wysłany: Sob 16 Paź, 2010 16:59
Schludnie wykonana produkcja, ładne grafiki, dość przemyślane rozwiązania... tyle że, no nie przykuwa do monitora ani fabuła, ani sama rozgrywka. A po czasie po prostu gra zaczyna być nużąca. Więc nieco się na niej zawiodłem. Moja ocena gry to 6/10
________________________
https://www.facebook.com/...122840511098876 - dołącz do grupy gry Magiczna Wieża[VX] na fb i śledź na bieżąco postęp prac nad projektem :P
 
 
SaE 





Ranga RM:
2 gry

Pomogła: 8 razy
Dołączyła: 14 Paź 2007
Posty: 189
Wysłany: Sob 16 Paź, 2010 17:07
No wreszcie widzę, że testerzy zakończyli swoją ponad tygodniową pracę ^^ ale nie dziwię się, było co testować - (cztery poziomy trudności) x (pięciu bohaterów). Raduję się bardzo, że w końcu ktoś będzie mógł ocenić grę. Mam nadzieję, że oceny te nie będą pokroju powyższej... typu - pierwsza strona jest z zagiętym rogiem... nie warto przewracać kartki lol
2 minuty gry, by ją w ten sposób krytykować, to trochę za mało ^^ Pozdro
________________________
Nie ma śniegu, a na ulicach pełno bałwanów ^^


 
 
 
Czeliosss 



Ranga RM:
1 gra

Pomógł: 49 razy
Dołączył: 02 Lis 2009
Posty: 661
Skąd: Wa-wa
Wysłany: Sob 16 Paź, 2010 21:33
No ja sobie pograłem i mogę ocenić:
Plusy:
Fajne skrypty szczególnie menu i walka
Dobór muzyki
Title ogólnie grafiki oprócz tilesetów
Zapomniałbym o battlerkach ;p
Minusy:
Częściowe RTP
Mapping
Chary moobków
złoto

Jeszcze dodam jak dłużej pogram.
________________________
...Amelanduil & FireBlade words will be remembered...
...Amelanduil & FireBlade acts will be remembered...
...Amelanduil & FireBlade never gonna die...

Nie pisać, bo nie odpiszę.
 
 
ravenone 



Ranga RM:
3 gry

Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 60
Wysłany: Nie 17 Paź, 2010 18:23
Jestem mile zaskoczony. Całość wygląda naprawdę dobrze i gra się całkiem przyjemnie.
Szerzej rozpiszę się w najbliższym numerze Gońca;). Gratulacje, kawał dobrej roboty.
 
 
RATI 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 16 razy
Dołączył: 12 Cze 2010
Posty: 72
Skąd: Lubin
Wysłany: Nie 17 Paź, 2010 19:41
SaE napisał/a:
No wreszcie widzę, że testerzy zakończyli swoją ponad tygodniową pracę ^^ ale nie dziwię się, było co testować - (cztery poziomy trudności) x (pięciu bohaterów). Raduję się bardzo, że w końcu ktoś będzie mógł ocenić grę. Mam nadzieję, że oceny te nie będą pokroju powyższej... typu - pierwsza strona jest z zagiętym rogiem... nie warto przewracać kartki lol
2 minuty gry, by ją w ten sposób krytykować, to trochę za mało ^^ Pozdro


Obrażasz mnie sugerując, że grałem dwie minuty ;) Grę wyłączyłem w trzeciej lokacji, widząc, że każecie mi w kółko robić to samo ;o Może potem jest lepiej...oby...bo jak tak jest do końca gry to zasługuje ona na gorszą ocenę niż dałem ;) Ja nie zamierzam się zmuszać, bo nie wyrobię na zakupie napoi energetycznych, a kawy nie pijam więc odpada. Sorry ale to nie dla mnie, mimo to nie wystawiłem zbyt surowej oceny, bo jednak doceniam wkład w autorskie grafiki oraz dobór dźwięku. Mapping też jest dość przeciętny ale i tak widać duży postęp w odniesieniu do poprzedniej części. No cóż, gry mają to do siebie, że jedne trafiają do jednych odbiorców, a drugie do innych... jednym się spodoba taka formuła, inni tak jak ja dotrwają psychicznie (i fizycznie) jedynie do pewnego momentu ^_^
________________________
https://www.facebook.com/...122840511098876 - dołącz do grupy gry Magiczna Wieża[VX] na fb i śledź na bieżąco postęp prac nad projektem :P
 
 
FireBlade 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomogła: 8 razy
Dołączyła: 04 Kwi 2010
Posty: 243
Skąd: Opole
Wysłany: Nie 17 Paź, 2010 22:11
Nio nio brawo TagTeam ! wasza gra wg. praw autorskich mogła by być sprzedawana :]
tworzycie gry szybko i dokładnie. Nawet macie nazwę ;]
co do gry grafiki lepszej nie widziałam ale dobry stary XP"k :] spróbujcie zrobić mapki na VX"ie ! :] może wam Squall pomoże xd.
Gra się fajnie i nie nudno , pełno logiki i sensu ... no ale czego można spodziewać po TagTeam i Lartarin z Ayene ... dobre dialogi i przede wszystkim śmieszne =D
Gratulację dosyć długiej pracy i meczących testów ... teraz oceny ... :
Mapping - 9,2/10 - trochę RTP ale mniejsza bo ja używam go pełno xd.
Dialogi - dopracowane i śmieszne lecz brak mi tego zadarcia ; d 9.5
Postacie - Bingo ! 10/10
Wykonanie/Bugi - wyeliminowane ! 10/10
Ocena : 9.8/10 Czemu taka ? niom .. ja lubię gry z agresją i takim jakby nie wiem ... "ripostą odpowiedzi" ? poza tym nie lubię specjalnie Logiki i zagadek. xd
No ale gratuluję TagTeam oraz Lartarin , Ayene , Seivoth , oraz SaE i reszcie ekipy za udaną i ukończoną pracę :]
________________________
"Nigdy się nie tłumacz, przyjaciele tego nie potrzebują a wrogowie i tak nie uwierzą.,"

"Oklaski są z łaski a brawa to wielka sprawa"

"Akcpetuję tylko wodę, mountain dew i coca colę zero..."

DeviantArt : http://divinekataroshie.deviantart.com/
 
 
 
Rasha 




Dołączyła: 23 Wrz 2008
Posty: 7
Skąd: Las Loren
Wysłany: Pon 18 Paź, 2010 01:41
Cytat:
Grę wyłączyłem w trzeciej lokacji, widząc, że każecie mi w kółko robić to samo

Rozumiem, że każdy ma inny gust więc nie zgodzę się z Twoim zdaniem.

1. Inna lokacja
2. Bestie są inne, posiadają zróżnicowane umiejętności.
3. Boss.. na pewno nie będzie tak samo jak w poprzednich Krainach, jego historia sposób zmierzenia się z nim i ...
4. Możliwość rozwijania bohatera, przedmioty, dodatkowe bazy lecz wszystko zależy tu od poziomu trudności i Twojej spostrzegawczości.
5. Pamiętaj, iż to ty masz misję by odmienić te ziemię ;)
Odwiedź inne lokacje
Spoiler:


P.S. Zagraj w System I tam spróbuj odnaleźć dodatkowe lokacje, postacie czy zmierzyć się z labiryntem....i wieloma innymi zagwozdkami, jeśli je dostrzegniesz oczywiście
:mrgreen:
________________________
GODDESS:P
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template Klam by Ayene