Pomogła: 232 razy Dołączyła: 18 Wrz 2007 Posty: 2424
Wysłany: Czw 14 Paź, 2010 20:07
"Nadejszła wiekopomna chwiła".
W końcu po morderczych testach mamy zaszczyt przedstawić Wam nową grę, opisaną pokrótce wcześniej przez SaE. Za datę premiery mogę zatem uznać dzień 14.10.2010 r. (dwa tygodnie po planowanej hyhy)
Mamy nadzieję, że choć część z Was zechce pobawić się z naszym "dzieckiem". Czekamy na opinie.
Pomógł: 4 razy Dołączył: 14 Maj 2010 Posty: 29 Skąd: z mojego komputera
Wysłany: Pią 15 Paź, 2010 15:17
Uff... Duży ten plik! Będzie mi się z 2 min. pobierać jak nic!
Edit:
Cały tekst włożyłem w spoiler, by oszczędzić leniom (z całym szacunkiem do Ultimowiczów) trudu kręcenia kółeczkiem od myszki.
Spoiler:
Pobrałem, zagrałem i...
się zanudziłem. Tak można krótko streścić moje wrażenia z gameplay'u. Już na pierwszej misji omal nie usnąłem chodząc po mapie i szukając mobków co fragowania. Mapa jest dosyć duża, a ze względu na pustą przestrzeń zupełnie traciłem orientację i bezczynnie błądziłem z kąta w kąt, sprawdzając czy czegoś nie przeoczyłem. Oczywiście, że pustkowia, ze tak musi być, ale bez przesady! Argh! Dorwać mappera! Dokładniej na ten temat rozpisałem się w poprzednim poście, a "baj de łej"...
Fajnie, że w grze jest trochę humoru. Ale momentami wątki humorystyczne są proste i żenujące, tak jak choćby znaczek Tag team na mapce i wiadomość typu "Tag team rlz!". A tym czasem, borem, lasem...
Niewidzialne ściany to kolejna rzecz a propos mappingu, która mnie wkurzyła. Trzeba za każdym razem dochodzić na sam koniec mapki, by sprawdzić, czy da się dalej przejść, czy też nie.
Do tego battlersy i chary przeciwników... No właśnie. Chyba dalej komentować tego nie muszę.
BTW2: Dowcipy nawiązujące do RPG makera nie są śmieszne... w większości przypadków.
A skoro o dowcipach mowa, to nieźle byście się uśmiali, kiedy desperacko naciskałem strzałki na klawiaturze po każdym dialogu na początku gry. Długi i wyczerpujący tutorial, który i tak wszystkiego nie obejmuje oraz brak możliwości pominięcia go już nakłania do naciśnięcia opcji "wyjdź z gry".
Gra całkiem niezła (jak na RPG makera). Widzę, że bardzo dobrze idzie wam ze skryptami. Do tego muzyka i pikczursy fajnie dobrane. Daję (jak na RPG makera) 7,5. I muszę przyznać, że klimacik w drugiej misji był lepszy niż w większości horrorów w RPG makerze stworzonych.
BTW3: Ze skryptem na myszkę grało by się 1000000 razy lepiej (chyba, że nie macie myszki)
BTW4: Bo ja na przykład mam chomika.
BTW5: Zobaczcie z czym się je taki programik, jak Unity , bo RPGM jest...
+18 only \/ \/
Spoiler:
niefajny
BTW6: Specjalnie do tego programiku kupiłem wieeeelką biblię informatyka do szlifowania JavaScriptu. Bo ja w czymś innym niż HTML, czy Pascal noga jestem...
________________________ Darmowy trial "fałiksa" się skończył, bo - nie wiedzieć czemu - cofanie czasu komputerowego już nie wydłuża czasu trwania darmowej licencji... Piracka wersja ssie, antywir wykrywa mi w niej trojana... coś nie ufam reptilowi. Zażywam kursiki z Javy =]
Co do wypowiedzi Manioczekable, wybacz ale jestem w szoku jak można się zgubić tam. Naprawdę wystarczy odrobinkę pomyśleć dla mnie mapa jest odpowiednia. Ja wciąż na coś natrafiałam. Co do Mobów do fragowania, to jest ich naprawdę mnóstwo. Może zmień ustawienia monitora.
Pomógł: 4 razy Dołączył: 14 Maj 2010 Posty: 29 Skąd: z mojego komputera
Wysłany: Sob 16 Paź, 2010 14:24
Jakbym się spiął to mógłbym wszystkie wybić, ale... jak już mówiłem nużyło mnie chodzenie w koło po... <bądźmy szczerzy> niezbyt pięknej lokacji. Zwłaszcza, że, jak powiedziałaś, mobów jest mnóstwo. Tym bardziej przechodzenie tej lokacji mnie wkur...
________________________ Darmowy trial "fałiksa" się skończył, bo - nie wiedzieć czemu - cofanie czasu komputerowego już nie wydłuża czasu trwania darmowej licencji... Piracka wersja ssie, antywir wykrywa mi w niej trojana... coś nie ufam reptilowi. Zażywam kursiki z Javy =]
Widzę, że naprawdę króciutko grałeś ( bestie się odradzają, dzięki temu zarabiasz ) i Polecam użycie opcji HUD będziesz widział ile potrzebujesz kryształów, aby Boss przybył. Wszystko jest w TUTORIALU.
Tu znajdują się wyczerpujące porady testera
Schludnie wykonana produkcja, ładne grafiki, dość przemyślane rozwiązania... tyle że, no nie przykuwa do monitora ani fabuła, ani sama rozgrywka. A po czasie po prostu gra zaczyna być nużąca. Więc nieco się na niej zawiodłem. Moja ocena gry to 6/10
No wreszcie widzę, że testerzy zakończyli swoją ponad tygodniową pracę ^^ ale nie dziwię się, było co testować - (cztery poziomy trudności) x (pięciu bohaterów). Raduję się bardzo, że w końcu ktoś będzie mógł ocenić grę. Mam nadzieję, że oceny te nie będą pokroju powyższej... typu - pierwsza strona jest z zagiętym rogiem... nie warto przewracać kartki lol
2 minuty gry, by ją w ten sposób krytykować, to trochę za mało ^^ Pozdro
________________________ Nie ma śniegu, a na ulicach pełno bałwanów ^^
No ja sobie pograłem i mogę ocenić:
Plusy:
Fajne skrypty szczególnie menu i walka
Dobór muzyki
Title ogólnie grafiki oprócz tilesetów
Zapomniałbym o battlerkach ;p
Minusy:
Częściowe RTP
Mapping
Chary moobków
złoto
Jeszcze dodam jak dłużej pogram.
________________________ ...Amelanduil & FireBlade words will be remembered... ...Amelanduil & FireBlade acts will be remembered... ...Amelanduil & FireBlade never gonna die...
Jestem mile zaskoczony. Całość wygląda naprawdę dobrze i gra się całkiem przyjemnie.
Szerzej rozpiszę się w najbliższym numerze Gońca;). Gratulacje, kawał dobrej roboty.
No wreszcie widzę, że testerzy zakończyli swoją ponad tygodniową pracę ^^ ale nie dziwię się, było co testować - (cztery poziomy trudności) x (pięciu bohaterów). Raduję się bardzo, że w końcu ktoś będzie mógł ocenić grę. Mam nadzieję, że oceny te nie będą pokroju powyższej... typu - pierwsza strona jest z zagiętym rogiem... nie warto przewracać kartki lol
2 minuty gry, by ją w ten sposób krytykować, to trochę za mało ^^ Pozdro
Obrażasz mnie sugerując, że grałem dwie minuty ;) Grę wyłączyłem w trzeciej lokacji, widząc, że każecie mi w kółko robić to samo ;o Może potem jest lepiej...oby...bo jak tak jest do końca gry to zasługuje ona na gorszą ocenę niż dałem ;) Ja nie zamierzam się zmuszać, bo nie wyrobię na zakupie napoi energetycznych, a kawy nie pijam więc odpada. Sorry ale to nie dla mnie, mimo to nie wystawiłem zbyt surowej oceny, bo jednak doceniam wkład w autorskie grafiki oraz dobór dźwięku. Mapping też jest dość przeciętny ale i tak widać duży postęp w odniesieniu do poprzedniej części. No cóż, gry mają to do siebie, że jedne trafiają do jednych odbiorców, a drugie do innych... jednym się spodoba taka formuła, inni tak jak ja dotrwają psychicznie (i fizycznie) jedynie do pewnego momentu ^_^
Nio nio brawo TagTeam ! wasza gra wg. praw autorskich mogła by być sprzedawana :]
tworzycie gry szybko i dokładnie. Nawet macie nazwę ;]
co do gry grafiki lepszej nie widziałam ale dobry stary XP"k :] spróbujcie zrobić mapki na VX"ie ! :] może wam Squall pomoże xd.
Gra się fajnie i nie nudno , pełno logiki i sensu ... no ale czego można spodziewać po TagTeam i Lartarin z Ayene ... dobre dialogi i przede wszystkim śmieszne =D
Gratulację dosyć długiej pracy i meczących testów ... teraz oceny ... :
Mapping - 9,2/10 - trochę RTP ale mniejsza bo ja używam go pełno xd.
Dialogi - dopracowane i śmieszne lecz brak mi tego zadarcia ; d 9.5
Postacie - Bingo ! 10/10
Wykonanie/Bugi - wyeliminowane ! 10/10
Ocena : 9.8/10 Czemu taka ? niom .. ja lubię gry z agresją i takim jakby nie wiem ... "ripostą odpowiedzi" ? poza tym nie lubię specjalnie Logiki i zagadek. xd
No ale gratuluję TagTeam oraz Lartarin , Ayene , Seivoth , oraz SaE i reszcie ekipy za udaną i ukończoną pracę :]
________________________ "Nigdy się nie tłumacz, przyjaciele tego nie potrzebują a wrogowie i tak nie uwierzą.,"
"Oklaski są z łaski a brawa to wielka sprawa"
"Akcpetuję tylko wodę, mountain dew i coca colę zero..."
Grę wyłączyłem w trzeciej lokacji, widząc, że każecie mi w kółko robić to samo
Rozumiem, że każdy ma inny gust więc nie zgodzę się z Twoim zdaniem.
1. Inna lokacja
2. Bestie są inne, posiadają zróżnicowane umiejętności.
3. Boss.. na pewno nie będzie tak samo jak w poprzednich Krainach, jego historia sposób zmierzenia się z nim i ...
4. Możliwość rozwijania bohatera, przedmioty, dodatkowe bazy lecz wszystko zależy tu od poziomu trudności i Twojej spostrzegawczości.
5. Pamiętaj, iż to ty masz misję by odmienić te ziemię ;)
Odwiedź inne lokacje
Spoiler:
P.S. Zagraj w System I tam spróbuj odnaleźć dodatkowe lokacje, postacie czy zmierzyć się z labiryntem....i wieloma innymi zagwozdkami, jeśli je dostrzegniesz oczywiście
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum