Ogłoszenie 

Uwaga! To forum jest w trybie offline.
Wszelką pomoc uzyskasz pod adresem
forum.ultimateam.pl


Administracja Forum


Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: CreeperCrisis
Pon 06 Wrz, 2010 16:29
Pomoc ze skryptem.
Autor Wiadomość
FireBlade 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomogła: 8 razy
Dołączyła: 04 Kwi 2010
Posty: 243
Skąd: Opole
Wysłany: Pon 06 Wrz, 2010 14:38
Pomoc ze skryptem.
Dobry wesoły kostek ! można ?

Więc tak .. mam mały kłopot ze skryptem ...
A mianowicie po ustawieniu wszystkiego na mapie wygląda tak :
Spoiler:





To może teraz pogramy w zgadnij kotku co mam w środku ?!
Więc .. te "0" jest ucięte i gdy dodam 1 pkt do "Varible" 12 to liczba "1" nachodzi na "0" ..

Skrypt :
Spoiler:


################################################################################
#
# ~~~~~ Copyright 2010 FireBlade~~~~~ #
# Skrypt na mini grę w VX By FireBlade ..
# Zapraszamy na http://Ultimateam.pl
################################################################################
#_______________________________________________________________________________#
class Window_okno <Window_Base
def initialize
super(379,6, 164, 42)
#_______________________Konfigurację __________________________________________#
self.contents = Bitmap.new(width - 32, height - 32)
self.contents.font.name = "Tahoma" #Tachoma to nazwa czcionki .. .możemy ją zmienić
self.contents.font.size = 18 #Rozmiar czcionki
self.back_opacity = 160 # widocznośc textu
self.opacity=255 # Widocznośc okna
#_________________________Koniec konfiguracji___________________________________
refresh
end
def refresh
weponbohatera = $game_variables[12]
self.contents.draw_text(0,0,150,10, weponbohatera.to_s ,1 )
end
end



Za wszelką pomoc dziękuje !
Ciao !
________________________
"Nigdy się nie tłumacz, przyjaciele tego nie potrzebują a wrogowie i tak nie uwierzą.,"

"Oklaski są z łaski a brawa to wielka sprawa"

"Akcpetuję tylko wodę, mountain dew i coca colę zero..."

DeviantArt : http://divinekataroshie.deviantart.com/
 
 
 
Sabikku 




Nagrody:
UF i UFT2 Winner

Ranga RM:
4 gry

Pomógł: 73 razy
Dołączył: 04 Kwi 2010
Posty: 428
Wysłany: Pon 06 Wrz, 2010 15:41
Dodaj 'self.contents.clear' (bez apostrofów) przed linijką odpowiadającą za wyrysowanie wartości zmiennej na ekranie.
 
 
 
FireBlade 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomogła: 8 razy
Dołączyła: 04 Kwi 2010
Posty: 243
Skąd: Opole
Wysłany: Pon 06 Wrz, 2010 15:44
Ok to załatwione .. a co zrobić żeby nie przycinało "liczby" ? tego "0" ?
________________________
"Nigdy się nie tłumacz, przyjaciele tego nie potrzebują a wrogowie i tak nie uwierzą.,"

"Oklaski są z łaski a brawa to wielka sprawa"

"Akcpetuję tylko wodę, mountain dew i coca colę zero..."

DeviantArt : http://divinekataroshie.deviantart.com/
 
 
 
Sabikku 




Nagrody:
UF i UFT2 Winner

Ranga RM:
4 gry

Pomógł: 73 razy
Dołączył: 04 Kwi 2010
Posty: 428
Wysłany: Pon 06 Wrz, 2010 16:07
Wystarczy powiększyć wysokość okienka (aktualnie 42).
 
 
 
FireBlade 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomogła: 8 razy
Dołączyła: 04 Kwi 2010
Posty: 243
Skąd: Opole
Wysłany: Pon 06 Wrz, 2010 16:28
Dzięki sabbiku ; P masz pomógł
________________________
"Nigdy się nie tłumacz, przyjaciele tego nie potrzebują a wrogowie i tak nie uwierzą.,"

"Oklaski są z łaski a brawa to wielka sprawa"

"Akcpetuję tylko wodę, mountain dew i coca colę zero..."

DeviantArt : http://divinekataroshie.deviantart.com/
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template Klam by Ayene