Zamknięty przez: Ayene Pon 20 Wrz, 2010 21:48 |
Problem z kowalem |
Autor |
Wiadomość |
PoczątkującyVX
Preferowany:
Dołączył: 13 Sie 2010 Posty: 57
|
Wysłany: Pon 06 Wrz, 2010 17:57
|
|
Problem z kowalem
|
Witam . Mam problem z ... kowalem , nie potrafięzrobićtak , że jest 50% na to , że ulepszy przedmiot . Teraz dokładniej , nie umiem zrobić tak , że jak mam miecz +1 to , ma 50% na to , że otrzyma miecz +2 lub , że straci miecz . W ogóle to czy się tak da ? Oczywiście wynagradzam "Pomógł" ! |
Ostatnio zmieniony przez Sabikku Pon 06 Wrz, 2010 22:11, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
Agumon
Preferowany:
Ranga RM:
Pomógł: 53 razy Dołączył: 30 Gru 2009 Posty: 515 Skąd: Ruda Śląska
|
Wysłany: Pon 06 Wrz, 2010 19:03
|
|
|
Tworzysz 2 przedmioty:
-Miecz + 1
-Miecz + 2
Warunek; Jeśli bohater posiada miecz +1 to:
wiadomość : czy chcesz polepszyć przedmiot.
pokaż wybór
tak
nie
Jeśli tak to:
Następnie robisz zdarzenie i ustawiasz w nim:
zmienna 0001:-> losowy nr. pomiędzy 0 a 1
i warunek:
Jeśli zmienna 0001: wynosi 0 to wiadomość:
dało się ulepszyć przedmiot na +2.
odejmij miecz +1
dodaj miecz +2
a jeśli zmienna 0001: równa się 1 to wiadomość:
Przedmiot został zniszczony.
i odejmij miecz +1
Jeśli nie to i tu nic.
a jeśli bohater nie posiada broni miecz +1 to wiadomość
Nie masz odpowiedniego materiału.
Jeśli coś jest nie zrozumiałe to pisz bo na szybko to napisałem bo nie miałem czasu. |
________________________
|
|
|
|
PoczątkującyVX
Preferowany:
Dołączył: 13 Sie 2010 Posty: 57
|
Wysłany: Wto 07 Wrz, 2010 15:31
|
|
|
Problem w tym , że nie potrafię robić zmiennych . |
|
|
|
Agumon
Preferowany:
Ranga RM:
Pomógł: 53 razy Dołączył: 30 Gru 2009 Posty: 515 Skąd: Ruda Śląska
|
Wysłany: Wto 07 Wrz, 2010 18:20
|
|
|
No to zrób tak jak jest napisane. Tu jest wszystko wyjaśnione krok po kroku. To by nawet Głupi człowiek zrozumiał. |
________________________
|
|
|
|
arczaniol1
Preferowany:
Dołączył: 21 Cze 2010 Posty: 80 Skąd: Holandia/Lelystad
|
Wysłany: Sro 08 Wrz, 2010 10:02
|
|
|
Zrob przelaczniki czyli np:
Masz miecz +1 i uleprzasz go na +2
gdy to zrobisz i juz bedziesz mial go na +2
bierzesz i robisz przelacznik w 1 karcie a w 2 podpinasz go
i tak do +9 czy tam iles i bedzie wszystko dzialac :D |
________________________ Wkrotce
|
|
|
|
Agumon
Preferowany:
Ranga RM:
Pomógł: 53 razy Dołączył: 30 Gru 2009 Posty: 515 Skąd: Ruda Śląska
|
Wysłany: Sro 08 Wrz, 2010 16:19
|
|
|
Cytat: | Zrob przelaczniki czyli np:
Masz miecz +1 i uleprzasz go na +2
gdy to zrobisz i juz bedziesz mial go na +2
bierzesz i robisz przelacznik w 1 karcie a w 2 podpinasz go
i tak do +9 czy tam iles i bedzie wszystko dzialac :D |
To mi się zdaje że mój sposób jest lepszy. |
________________________
|
|
|
|
arczaniol1
Preferowany:
Dołączył: 21 Cze 2010 Posty: 80 Skąd: Holandia/Lelystad
|
Wysłany: Sro 08 Wrz, 2010 17:32
|
|
|
Moze lepszy ale jak na poczatek tto to wystarczy... |
________________________ Wkrotce
|
|
|
|
|