Ogłoszenie 

Uwaga! To forum jest w trybie offline.
Wszelką pomoc uzyskasz pod adresem
forum.ultimateam.pl


Administracja Forum


Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: Ayene
Pon 20 Wrz, 2010 21:48
Problem z kowalem
Autor Wiadomość
PoczątkującyVX 




Preferowany:
RPG Maker VX

Dołączył: 13 Sie 2010
Posty: 57
Wysłany: Pon 06 Wrz, 2010 17:57
Problem z kowalem
Witam . Mam problem z ... kowalem , nie potrafięzrobićtak , że jest 50% na to , że ulepszy przedmiot . Teraz dokładniej , nie umiem zrobić tak , że jak mam miecz +1 to , ma 50% na to , że otrzyma miecz +2 lub , że straci miecz . W ogóle to czy się tak da ? Oczywiście wynagradzam "Pomógł" !
Ostatnio zmieniony przez Sabikku Pon 06 Wrz, 2010 22:11, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Agumon 




Preferowany:
RPG Maker VX

Ranga RM:
1 gra

Pomógł: 53 razy
Dołączył: 30 Gru 2009
Posty: 515
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: Pon 06 Wrz, 2010 19:03
Tworzysz 2 przedmioty:
-Miecz + 1
-Miecz + 2
Warunek; Jeśli bohater posiada miecz +1 to:
wiadomość : czy chcesz polepszyć przedmiot.
pokaż wybór
tak
nie
Jeśli tak to:
Następnie robisz zdarzenie i ustawiasz w nim:
zmienna 0001:-> losowy nr. pomiędzy 0 a 1
i warunek:
Jeśli zmienna 0001: wynosi 0 to wiadomość:
dało się ulepszyć przedmiot na +2.
odejmij miecz +1
dodaj miecz +2
a jeśli zmienna 0001: równa się 1 to wiadomość:
Przedmiot został zniszczony.
i odejmij miecz +1

Jeśli nie to i tu nic.

a jeśli bohater nie posiada broni miecz +1 to wiadomość
Nie masz odpowiedniego materiału.

Jeśli coś jest nie zrozumiałe to pisz bo na szybko to napisałem bo nie miałem czasu.
________________________
Pomogłem? Daj ""
Piszę poprawnie po polsku

 
 
PoczątkującyVX 




Preferowany:
RPG Maker VX

Dołączył: 13 Sie 2010
Posty: 57
Wysłany: Wto 07 Wrz, 2010 15:31
Problem w tym , że nie potrafię robić zmiennych .
 
 
Agumon 




Preferowany:
RPG Maker VX

Ranga RM:
1 gra

Pomógł: 53 razy
Dołączył: 30 Gru 2009
Posty: 515
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: Wto 07 Wrz, 2010 18:20
No to zrób tak jak jest napisane. Tu jest wszystko wyjaśnione krok po kroku. To by nawet Głupi człowiek zrozumiał.
________________________
Pomogłem? Daj ""
Piszę poprawnie po polsku

 
 
arczaniol1 




Preferowany:
RPG Maker VX

Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 80
Skąd: Holandia/Lelystad
Wysłany: Sro 08 Wrz, 2010 10:02
Zrob przelaczniki czyli np:

Masz miecz +1 i uleprzasz go na +2
gdy to zrobisz i juz bedziesz mial go na +2
bierzesz i robisz przelacznik w 1 karcie a w 2 podpinasz go
i tak do +9 czy tam iles i bedzie wszystko dzialac :D
________________________
Wkrotce
 
 
 
Agumon 




Preferowany:
RPG Maker VX

Ranga RM:
1 gra

Pomógł: 53 razy
Dołączył: 30 Gru 2009
Posty: 515
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: Sro 08 Wrz, 2010 16:19
Cytat:
Zrob przelaczniki czyli np:

Masz miecz +1 i uleprzasz go na +2
gdy to zrobisz i juz bedziesz mial go na +2
bierzesz i robisz przelacznik w 1 karcie a w 2 podpinasz go
i tak do +9 czy tam iles i bedzie wszystko dzialac :D


To mi się zdaje że mój sposób jest lepszy.
________________________
Pomogłem? Daj ""
Piszę poprawnie po polsku

 
 
arczaniol1 




Preferowany:
RPG Maker VX

Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 80
Skąd: Holandia/Lelystad
Wysłany: Sro 08 Wrz, 2010 17:32
Moze lepszy ale jak na poczatek tto to wystarczy...
________________________
Wkrotce
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template Klam by Ayene