Ogłoszenie
Administracja Forum
Zamknięty przez: Ayene Pią 22 Paź, 2010 19:51
Dwie prośby
Autor
Wiadomość
Axer
Preferowany:
Ranga RM:
Pomógł: 1 raz Dołączył: 19 Lip 2010 Posty: 43 Skąd: się biorą n00by?
Wysłany: Wto 14 Wrz, 2010 13:50
Dwie prośby
Pierwsza prośba:
Mógłby ktoś przerobić ten skrypyt: Spoiler:
Kod: class Spriteset_Map
alias nk92_pasek_initialize initialize
alias nk92_pasek_update update
alias nk92_dispose dispose
def initialize
@pasek = Sprite.new
@pasek.bitmap = Bitmap.new(32,9)
@pasek.x = $game_player.screen_x - 16
@pasek.y = $game_player.screen_y - 64
@pasek.z = $game_player.screen_z + 1
rysuj_pasek
nk92_pasek_initialize
end
def update
nk92_pasek_update
@pasek.x = $game_player.screen_x - 16
@pasek.y = $game_player.screen_y - 64
@pasek.z = $game_player.screen_z + 1
rysuj_pasek
end
def dispose
nk92_dispose
@pasek.bitmap.dispose
@pasek.dispose
end
def rysuj_pasek
@pasek.bitmap.clear
@pasek.bitmap.fill_rect(0,0,32,9, Color.new(255,255,255))
@pasek.bitmap.fill_rect(1,1,30,3, Color.new(5,5,5))
@pasek.bitmap.fill_rect(1,5,30,3, Color.new(5,5,5))
zycie = 30 * $game_party.actors[0].hp / $game_party.actors[0].maxhp
@pasek.bitmap.fill_rect(1,1,zycie,3, Color.new(255,64,64))
magia = 30 * $game_party.actors[0].sp / $game_party.actors[0].maxsp
@pasek.bitmap.fill_rect(1,5,magia,3, Color.new(64,64,255))
end
end
Tak żeby paski pokazywały się gdy 60-siąty jest On i wyłączał gdy jest OFF.
Druga Prośba:
Poproszę jakiś TBS do polskiego Makera.(To ma być sam skrypyt do wklejenia! Nie demo!)
Sabikku
Nagrody:
Ranga RM:
Pomógł: 73 razy Dołączył: 04 Kwi 2010 Posty: 428
Wysłany: Wto 14 Wrz, 2010 15:48
Spoiler:
Kod: class Spriteset_Map
alias nk92_pasek_initialize initialize
alias nk92_pasek_update update
alias nk92_dispose dispose
def initialize
@pasek = Sprite.new
@pasek.bitmap = Bitmap.new(32,9)
@pasek.x = $game_player.screen_x - 16
@pasek.y = $game_player.screen_y - 64
@pasek.z = $game_player.screen_z + 1
rysuj_pasek
nk92_pasek_initialize
end
def update
nk92_pasek_update
@pasek.x = $game_player.screen_x - 16
@pasek.y = $game_player.screen_y - 64
@pasek.z = $game_player.screen_z + 1
@pasek.visible = $game_switches[60] # <-- !
rysuj_pasek
end
def dispose
nk92_dispose
@pasek.bitmap.dispose
@pasek.dispose
end
def rysuj_pasek
@pasek.bitmap.clear
@pasek.bitmap.fill_rect(0,0,32,9, Color.new(255,255,255))
@pasek.bitmap.fill_rect(1,1,30,3, Color.new(5,5,5))
@pasek.bitmap.fill_rect(1,5,30,3, Color.new(5,5,5))
zycie = 30 * $game_party.actors[0].hp / $game_party.actors[0].maxhp
@pasek.bitmap.fill_rect(1,1,zycie,3, Color.new(255,64,64))
magia = 30 * $game_party.actors[0].sp / $game_party.actors[0].maxsp
@pasek.bitmap.fill_rect(1,5,magia,3, Color.new(64,64,255))
end
end
Nie znajdziesz TBSa:
1. 'Do polskiego Makera.' - nie istnieją i tyle, nikt nie tworzy pod wybrakowaną wersję.
2. 'sam skrypyt do wklejenia!' - tym bardziej nie istnieją, takie skrypty są dość spore --> zajmują za dużo miejsca w postach i sprawiają za dużo problemów z wyjaśnieniem działania, żeby wklejać gdzieś w formie innej niż demo.
Nie możesz pisać nowych tematówNie możesz odpowiadać w tematachNie możesz zmieniać swoich postówNie możesz usuwać swoich postówNie możesz głosować w ankietachNie możesz załączać plików na tym forumMożesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku