Quantino |
Autor |
Wiadomość |
Melvin
Preferowany:
Ranga RM:
Pomógł: 35 razy Dołączył: 23 Paź 2009 Posty: 1063
|
Wysłany: Pon 04 Lip, 2011 16:07
|
|
|
Cytat: | Sorrka za głupie pytanie, przecież to jasne ,że w średniowieczy była magia ale inkwizycja to zataiła! |
Pytanie? I Ty tak na poważnie? |
________________________ MelvinClass:
|
|
|
|
Zodiac
Preferowany:
Pomógł: 1 raz Dołączył: 03 Lip 2011 Posty: 6 Skąd: who knows ;d
|
Wysłany: Sro 06 Lip, 2011 14:46
|
|
|
Rób, rób zobaczymy co z tego wyjdzie .
Prezentuje się całkiem nieźle. Zapewne zagram. |
|
|
|
rasi10
Preferowany:
Dołączył: 05 Lip 2011 Posty: 3
|
Wysłany: Czw 07 Lip, 2011 14:02
|
|
|
Podoba mi się twój mapping, ale nie lubię tego tilesetu lasu :D Kiedyś też go używałem. Teraz wolę robić ładne, kolorowe mapki. Nawet pod ziemią robię troszkę kolorów a później wszystko zakrywam mrokiem przez użycie odcienia ekranu ;) Jeszcze jak ładnie się skomponuje z jakimś światełkiem to git.
Fabuła, tak jak ktoś mi to napisał :D Śmierdzi mmo. Mnóstwo krain, przygód itp. Tak zachęcają do grania gry mmo :D Ale nie piszę że źle, tylko mi się to nie podoba. Do fabuły możesz dodać więcej określeń. Po co ma wrócić do żony, może jakieś potwory wychodzą z tego wiru do twojego miasta :D Rób dalej, szacunek za to, że tak długo wytrwałeś :D
Ogólnie mi się podoba i zagram, jak będzie więcej mapek z innymi, ładnymi tilesetami :) |
|
|
|
artekwnc
Preferowany:
Dołączył: 11 Paź 2009 Posty: 110
|
|
|
|
rasi10
Preferowany:
Dołączył: 05 Lip 2011 Posty: 3
|
|
|
|
Tenac666
Ranga RM:
Pomógł: 3 razy Dołączył: 11 Lip 2011 Posty: 49
|
Wysłany: Sro 20 Lip, 2011 18:09
|
|
|
Fabuła - może być ciekawie :D
Grafika - Fajnie że nie RTP
Mapping - Robisz zbyt duże mapy domków w środku
bo na zewnątrz to rozumiem.. jeśli będzie system ABS to jak najbardziej musi być
przestrzeń
hm... daje 8/10 i życzę powodzenia |
|
|
|
artekwnc
Preferowany:
Dołączył: 11 Paź 2009 Posty: 110
|
|
|
|
Tenac666
Ranga RM:
Pomógł: 3 razy Dołączył: 11 Lip 2011 Posty: 49
|
Wysłany: Czw 21 Lip, 2011 15:19
|
|
|
Domek moim zdaniem mógłby być mniejszy ale dwu piętrowy.. a mapka miasta wyszła bardzo fajnie tylko tam tablica z ogłoszeniami jest za jasna radził bym ją troszkę przyciemnić.. bo wygla jakby nie dawno ją kupili w Ikea |
|
|
|
artekwnc
Preferowany:
Dołączył: 11 Paź 2009 Posty: 110
|
Wysłany: Czw 21 Lip, 2011 15:34
|
|
|
Miasto tak duże pierwszy raz robie, więc miło że nie jest złe; ) Co do tej tablicy, w grze wygląda chyba normalnie |
________________________ Quantino |
|
|
|
MSQI
Preferowany:
Dołączył: 07 Maj 2011 Posty: 61
|
Wysłany: Czw 21 Lip, 2011 16:31
|
|
|
Z jakiej strony wziąłeś takie tilsety? |
|
|
|
artekwnc
Preferowany:
Dołączył: 11 Paź 2009 Posty: 110
|
Wysłany: Czw 21 Lip, 2011 16:49
|
|
|
Tileset INQ interior i exterior... a te z miasta terazniejszego nie pamietam |
________________________ Quantino |
|
|
|
artekwnc
Preferowany:
Dołączył: 11 Paź 2009 Posty: 110
|
|
|
|
artekwnc
Preferowany:
Dołączył: 11 Paź 2009 Posty: 110
|
|
|
|
Behemoth
Preferowany:
Dołączył: 04 Sty 2012 Posty: 23 Skąd: z książki
|
Wysłany: Nie 08 Sty, 2012 20:34
|
|
|
Zdjęcia wyglądają jakoś tak dziwnie, ale ładnie. Nie wiem co napisać o fabule. To takie simsy w innych realiach, jak kto woli. Nie przepadam za ABS. Na pewno zagram jak wydasz grę, wtedy ocenię. Teraz to tylko zapowiedź, i nie wiem czy nadaje się do oceny. Twórz dalej, pozdrawiam. |
|
|
|
artekwnc
Preferowany:
Dołączył: 11 Paź 2009 Posty: 110
|
Wysłany: Pon 09 Sty, 2012 23:04
|
|
|
Mam teraz bardzo duży dylemat - Zer0 CMS czy UMS (np. by Ccoa). Jedno wyklucza drugie. Gdy użyje Zer0 CMS = bd baaardzo dużo problemów z twarzami w tekście (np. gdy bd mówiła osoba "a" to bd przykładowo zdj os "b"). Za to gdy weźmiemy UMS - tracimy ciekawy wygląd menu, oraz paru innych rzeczy (np. na screenach były one). Może ktoś pomóc wybrać? Albo może uda się to jakoś pogodzić?
PS. Pozostały mi 2-3 zadania, pare potworków do dorobienia, NPC i jedna mapa, a następnie DEMO... |
________________________ Quantino |
|
|
|
|