Ogłoszenie 

Uwaga! To forum jest w trybie offline.
Wszelką pomoc uzyskasz pod adresem
forum.ultimateam.pl


Administracja Forum


Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: Ayene
Wto 02 Lis, 2010 18:14
Mr. Mo ABS - Błąd :<
Autor Wiadomość
Yoroiookami 

Omnomnomnom



Preferowany:
RPG Maker XP

Ranga RM:
3 gry

Pomógł: 57 razy
Dołączył: 24 Lut 2010
Posty: 751
Wysłany: Wto 28 Wrz, 2010 18:56
Mr. Mo ABS - Błąd :<

To mi się wyświetla, gdy próbuję włączyć zapisaną wcześniej grę...x/
W skrypcie w tej linijce(i poniżej) jest napisane:
Kod:
    if !@character.is_a?(Game_Player) and $ABS.enemies[@character.id] != nil
      #Show State Animation
      id = @character.id
      if $ABS.enemies[id].damage == nil and $ABS.enemies[id].state_animation_id != @state_animation_id
        @state_animation_id = $ABS.enemies[id].state_animation_id
        loop_animation($data_animations[@state_animation_id])
      end
    elsif @character.is_a?(Game_Player)
      a = $game_party.actors[0]
      #Show State Animation
      if a.damage == nil and a.state_animation_id != @state_animation_id
        @state_animation_id = a.state_animation_id
        loop_animation($data_animations[@state_animation_id])
      end


Proszem o pomoc >_>
P.S. Dzieje się tak tylko, jeżeli grę wczytuję po wyłączeniu jej wcześniej. Czyli jeżeli zapiszę, kliknę ESC i przejdę do title, gra 'wczytywana' jest normalnie, bez przeszkód...
 
 
FilipsO 




Preferowany:
RPG Maker VX

Ranga RM:
1 gra

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Maj 2010
Posty: 236
Skąd: z nikąd
Wysłany: Czw 30 Wrz, 2010 13:55
Polski maker?????
________________________
89% graczy uważa, że najważniejsza jest grafika.
Jeśli należysz do pozostałych 11% wklej to do swojego podpisu.

Moja Gra MMORPG Erathia:
 
 
Yoroiookami 

Omnomnomnom



Preferowany:
RPG Maker XP

Ranga RM:
3 gry

Pomógł: 57 razy
Dołączył: 24 Lut 2010
Posty: 751
Wysłany: Czw 30 Wrz, 2010 16:09
...Angielski T_T
 
 
Ayene 




Ranga RM:
4 gry

Pomogła: 232 razy
Dołączyła: 18 Wrz 2007
Posty: 2424
Wysłany: Pon 25 Paź, 2010 19:53
Yoroiookami, czy problem nadal jest aktualny? Jeśli tak, to wyślij mi projekt na PW. Zobaczymy w czym rzecz ;-)
________________________


 
 
 
Yoroiookami 

Omnomnomnom



Preferowany:
RPG Maker XP

Ranga RM:
3 gry

Pomógł: 57 razy
Dołączył: 24 Lut 2010
Posty: 751
Wysłany: Pon 25 Paź, 2010 20:08
Tak, błąd jak najbardziej aktualny...to już znany ci bardzo dobrze projekt >_> ale dla pewności wyślę drugi raz.

Dzięki za zainteresowanie XD
 
 
Ayene 




Ranga RM:
4 gry

Pomogła: 232 razy
Dołączyła: 18 Wrz 2007
Posty: 2424
Wysłany: Pon 25 Paź, 2010 21:09
Spróbuj przed tą "problematyczną" linijką:
Kod:
if !@character.is_a?(Game_Player) and $ABS.enemies[@character.id] != nil

umieścić:
Kod:
if $ABS == nil
      return
    end
________________________


 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template Klam by Ayene