Zamknięty przez: Ayene Wto 02 Lis, 2010 18:14 |
Mr. Mo ABS - Błąd :< |
Autor |
Wiadomość |
Yoroiookami
Omnomnomnom
Preferowany:
Ranga RM:
Pomógł: 57 razy Dołączył: 24 Lut 2010 Posty: 751
|
Wysłany: Wto 28 Wrz, 2010 18:56
|
|
Mr. Mo ABS - Błąd :<
|
To mi się wyświetla, gdy próbuję włączyć zapisaną wcześniej grę...x/
W skrypcie w tej linijce(i poniżej) jest napisane:
Kod: | if !@character.is_a?(Game_Player) and $ABS.enemies[@character.id] != nil
#Show State Animation
id = @character.id
if $ABS.enemies[id].damage == nil and $ABS.enemies[id].state_animation_id != @state_animation_id
@state_animation_id = $ABS.enemies[id].state_animation_id
loop_animation($data_animations[@state_animation_id])
end
elsif @character.is_a?(Game_Player)
a = $game_party.actors[0]
#Show State Animation
if a.damage == nil and a.state_animation_id != @state_animation_id
@state_animation_id = a.state_animation_id
loop_animation($data_animations[@state_animation_id])
end |
Proszem o pomoc >_>
P.S. Dzieje się tak tylko, jeżeli grę wczytuję po wyłączeniu jej wcześniej. Czyli jeżeli zapiszę, kliknę ESC i przejdę do title, gra 'wczytywana' jest normalnie, bez przeszkód... |
|
|
|
FilipsO
Preferowany:
Ranga RM:
Pomógł: 1 raz Dołączył: 21 Maj 2010 Posty: 236 Skąd: z nikąd
|
Wysłany: Czw 30 Wrz, 2010 13:55
|
|
|
Polski maker????? |
________________________ 89% graczy uważa, że najważniejsza jest grafika.
Jeśli należysz do pozostałych 11% wklej to do swojego podpisu.
Moja Gra MMORPG Erathia:
|
|
|
|
Yoroiookami
Omnomnomnom
Preferowany:
Ranga RM:
Pomógł: 57 razy Dołączył: 24 Lut 2010 Posty: 751
|
Wysłany: Czw 30 Wrz, 2010 16:09
|
|
|
...Angielski T_T |
|
|
|
Ayene
Ranga RM:
Pomogła: 232 razy Dołączyła: 18 Wrz 2007 Posty: 2424
|
Wysłany: Pon 25 Paź, 2010 19:53
|
|
|
Yoroiookami, czy problem nadal jest aktualny? Jeśli tak, to wyślij mi projekt na PW. Zobaczymy w czym rzecz |
________________________
|
|
|
|
Yoroiookami
Omnomnomnom
Preferowany:
Ranga RM:
Pomógł: 57 razy Dołączył: 24 Lut 2010 Posty: 751
|
Wysłany: Pon 25 Paź, 2010 20:08
|
|
|
Tak, błąd jak najbardziej aktualny...to już znany ci bardzo dobrze projekt >_> ale dla pewności wyślę drugi raz.
Dzięki za zainteresowanie XD |
|
|
|
Ayene
Ranga RM:
Pomogła: 232 razy Dołączyła: 18 Wrz 2007 Posty: 2424
|
Wysłany: Pon 25 Paź, 2010 21:09
|
|
|
Spróbuj przed tą "problematyczną" linijką:
Kod: | if !@character.is_a?(Game_Player) and $ABS.enemies[@character.id] != nil |
umieścić:
Kod: | if $ABS == nil
return
end |
|
________________________
|
|
|
|
|