Ogłoszenie 

Uwaga! To forum jest w trybie offline.
Wszelką pomoc uzyskasz pod adresem
forum.ultimateam.pl


Administracja Forum


Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: CreeperCrisis
Nie 03 Paź, 2010 17:21
Skrypt
Autor Wiadomość
Agumon 




Preferowany:
RPG Maker VX

Ranga RM:
1 gra

Pomógł: 53 razy
Dołączył: 30 Gru 2009
Posty: 515
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: Sob 02 Paź, 2010 20:11
Skrypt
Witam poszukuję skryptu który dodaje mi dodatkową walutę w menu.Wiem że jest taki skrypt na forum ale mi chodzi o coś takiego że tyle bym miał tej waluty ile np zmiennej 0001:np.Diament. Mam nadzieje że zrozumiale napisałem.
________________________
Pomogłem? Daj ""
Piszę poprawnie po polsku

 
 
CreeperCrisis 



Preferowany:
RPG Maker VXAce

Pomógł: 32 razy
Dołączył: 01 Maj 2010
Posty: 395
Wysłany: Sob 02 Paź, 2010 21:20
Zmodyfikowałem skrypt Teyan'a:
Spoiler:

Kod:
#===============================================================================
#
# DODATKOWA WALUTA - ZMIENNE
#
# CRISIS CORE PRODUCTIONS
#
# TEYAN MODIFIED SCRIPT xD
#
#===============================================================================

#===============================================================================
# PRZEŁĄCZNIK:
#
# OFF - NOWA WALUTA
# ON - STARA WALUTA
#===============================================================================
GOLD = 1

#===============================================================================
# SKRYPT
#===============================================================================

#===============================================================================
# WINDOW_GOLD
#===============================================================================
class Window_Gold < Window_Base
  def initialize(x, y)
    super(x, y, 160, WLH * 2 + 32)
    refresh
  end
  def refresh
    self.contents.clear
    draw_currency_value($game_party.gold, 4, 0, 120)
    draw_currency_value($game_variables[0001] , 4, 24, 120)
  end
end

#===============================================================================
# GAME_PARTY
#===============================================================================
class Game_Party < Game_Unit
    attr_reader   :gold2
  def initialize
    super
    @gold = 0
    @gold2 = 0
    @steps = 0
    @last_item_id = 0
    @last_actor_index = 0
    @last_target_index = 0
    @actors = []     
    @items = {}   
    @weapons = {} 
    @armors = {}   
  end

  def gain_gold(n)
    if $game_switches[GOLD]
      @gold = [[@gold + n, 0].max, 9999999].min
    else
      @gold2 = [[@gold2 + n, 0].max, 9999999].min
    end
  end
  def lose_gold(n)
    gain_gold(-n)
  end
end

#===============================================================================
# SCENE_MENU
#===============================================================================
class Scene_Menu < Scene_Base
  def start
    super
    create_menu_background
    create_command_window
    @gold_window = Window_Gold.new(0, 336)
    @status_window = Window_MenuStatus.new(161, 0)
  end
end

#===============================================================================
# SCENE_SHOP
#===============================================================================
class Scene_Shop < Scene_Base
  def start
    super
    create_menu_background
    create_command_window
    @help_window = Window_Help.new
    @gold_window = Window_Gold.new(384, 56)
    @dummy_window = Window_Base.new(0, 136, 544, 280)
    @buy_window = Window_ShopBuy.new(0, 136)
    @buy_window.active = false
    @buy_window.visible = false
    @buy_window.help_window = @help_window
    @sell_window = Window_ShopSell.new(0, 136, 544, 280)
    @sell_window.active = false
    @sell_window.visible = false
    @sell_window.help_window = @help_window
    @number_window = Window_ShopNumber.new(0, 136)
    @number_window.active = false
    @number_window.visible = false
    @status_window = Window_ShopStatus.new(304, 136)
    @status_window.visible = false
  end
end

#===============================================================================
# WINDOW_SHOPBUY
#===============================================================================
class Window_ShopBuy < Window_Selectable
  def initialize(x, y)
    super(x, y, 304, 280)
    @shop_goods = $game_temp.shop_goods
    refresh
    self.index = 0
  end
end

#===============================================================================
# WINDOW_NUMBER
#===============================================================================
class Window_ShopNumber < Window_Base
  def initialize(x, y)
    super(x, y, 304, 280)
    @item = nil
    @max = 1
    @price = 0
    @number = 1
  end
end

#===============================================================================
# KONIEC
#===============================================================================

#===============================================================================
# EDYCJA
#===============================================================================

module GoldIcon
  GoldIconIndex       = 205
  GoldIconIndex2      = 200
end
 
#===============================================================================
# KONIEC "EDYCJA"
#===============================================================================

#===============================================================================
# NIE RUSZ... NAPLUŁEM... xD
#===============================================================================
class Window_Base < Window
  alias customgoldicon draw_currency_value
  alias added_gold_icon draw_currency_value
  def draw_currency_value(value, x, y, width)   
    customgoldicon(value , x, y, width)
    draw_icon(GoldIcon::GoldIconIndex , 4 , 0)
    draw_icon(GoldIcon::GoldIconIndex2 , 4 , 24)
  end
end


Mój pierwszy zmodyfikowany na super rzecz skrypt xD
 
 
Agumon 




Preferowany:
RPG Maker VX

Ranga RM:
1 gra

Pomógł: 53 razy
Dołączył: 30 Gru 2009
Posty: 515
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: Sob 02 Paź, 2010 21:53
A możesz mi wytłumaczy jak się go używa bo w instrukcji widzę że tam chodzi o przełączniki a ja chciałem zmienne.
________________________
Pomogłem? Daj ""
Piszę poprawnie po polsku

 
 
CreeperCrisis 



Preferowany:
RPG Maker VXAce

Pomógł: 32 razy
Dołączył: 01 Maj 2010
Posty: 395
Wysłany: Nie 03 Paź, 2010 10:34
No i tak działa. -.-
Kod:
    draw_currency_value($game_variables[0001] , 4, 24, 120)

$game_variables[0001] - to nasza zmienna -.-
Zmienna numer 1 to nasza waluta.

EDIT: Będziesz coś kupować w sklepie tą walutą, czy ona będzie jako jakąś walutę questową. :?:
 
 
Agumon 




Preferowany:
RPG Maker VX

Ranga RM:
1 gra

Pomógł: 53 razy
Dołączył: 30 Gru 2009
Posty: 515
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: Nie 03 Paź, 2010 12:42
CRISIS CORE napisał/a:
Będziesz coś kupować w sklepie tą walutą, czy ona będzie jako jakąś walutę questową. :?:

Jako walutę questową.
A jak zmienię w skrypcie na
Kod:
draw_currency_value($game_variables[0015] , 4, 24, 120)

To będzie na zmienną 15 tak??? bo zależy mi na tym bo zmienne od 1 - 14 mam już zajęte.
________________________
Pomogłem? Daj ""
Piszę poprawnie po polsku

 
 
CreeperCrisis 



Preferowany:
RPG Maker VXAce

Pomógł: 32 razy
Dołączył: 01 Maj 2010
Posty: 395
Wysłany: Nie 03 Paź, 2010 17:04
Tak. Zmieni się na zmienną 15. Waluta Questowa to dobrze ponieważ nie można przez nią nic kupować, już próbowałem to zrobić, ale nie działało. :-?
 
 
Agumon 




Preferowany:
RPG Maker VX

Ranga RM:
1 gra

Pomógł: 53 razy
Dołączył: 30 Gru 2009
Posty: 515
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: Nie 03 Paź, 2010 17:13
CRISIS CORE napisał/a:
Waluta Questowa to dobrze ponieważ nie można przez nią nic kupować, już próbowałem to zrobić, ale nie działało.


Dobra spoko. Ale dzięki za skrypt. Bardzo mi pomogłeś. Leci pomógł.
________________________
Pomogłem? Daj ""
Piszę poprawnie po polsku

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template Klam by Ayene