Ogłoszenie 

Uwaga! To forum jest w trybie offline.
Wszelką pomoc uzyskasz pod adresem
forum.ultimateam.pl


Administracja Forum


Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: Ayene
Sob 16 Paź, 2010 08:52
Hud ekwipunku
Autor Wiadomość
Flanagan 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 9 razy
Dołączył: 26 Sty 2010
Posty: 181
Skąd: Ziemia
Wysłany: Sro 06 Paź, 2010 16:29
Hud ekwipunku
Witam mam prośbę wiem że na forum jest hud ekwipunku ale chodzi i o by był rozmieszczony jak w tu na screenie:
Spoiler:


żeby rozmieszczenie hełmu broni itp. było jak na screnie

 
 
Ayene 




Ranga RM:
4 gry

Pomogła: 232 razy
Dołączyła: 18 Wrz 2007
Posty: 2424
Wysłany: Czw 07 Paź, 2010 07:28
Trochę za mały screen dałeś. Nic nie widać.
________________________


 
 
 
Flanagan 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 9 razy
Dołączył: 26 Sty 2010
Posty: 181
Skąd: Ziemia
Wysłany: Czw 07 Paź, 2010 13:25
Spoiler:


Chodzi mi o hud ekwipunku z kwadracikami taki jak jest w hudzie tu na forum ale o rozmieszczenie takie jak w tibi i żeby to rozmieszczenie było podczas włączenia statusu w menu (naciśnięcie x podczas gry)
 
 
poko67 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 6 razy
Dołączył: 21 Lis 2009
Posty: 141
Wysłany: Pon 11 Paź, 2010 15:42
widzę że fan tibi:D...A tak poza marginesem chodzi ci o ino eq jak tam czy reszta tych dupereli też
________________________
 
 
Konrader97 



Preferowany:
RPG Maker XP

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 08 Paź 2010
Posty: 57
Skąd: Gdańsk
Wysłany: Pon 11 Paź, 2010 17:19
Skrypt Ayene na Hud Ekwipunku nie jest chyba do zmodyfikowania wielkości, ale może pomogę dając małe pzybliżenie.
________________________
Moje Pokemony w Virtuadopt
http://www.virtuadopt.com...1&id=Konrader97
http://miasteczka.tk/437/nostalia
http://grawbank.tk/969/konrader97
http://przytulmisia.tk/780/konrader97
http://stworzwirusa.tk/993/konrader97
http://zwierzak.tk/499/konrader97
 
 
 
Ayene 




Ranga RM:
4 gry

Pomogła: 232 razy
Dołączyła: 18 Wrz 2007
Posty: 2424
Wysłany: Wto 12 Paź, 2010 07:27
Wszystko w porządku, ale co to za elementy ekwipunku? Jest ich za dużo, więc trzeba by było skorzystać ze skryptu multi-equip. Niemniej jednak należałoby wpierw określić, gdzie co się znajduje... nie każdy musi grać w takie gierki.
________________________


 
 
 
darkengrand 



Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 28 Wrz 2010
Posty: 35
Wysłany: Wto 12 Paź, 2010 17:14
o i ja też bardzo proszę o takie coś

[ Dodano: Wto 12 Paź, 2010 18:14 ]
o i ja też bardzo proszę o takie coś :!:
 
 
 
Flanagan 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 9 razy
Dołączył: 26 Sty 2010
Posty: 181
Skąd: Ziemia
Wysłany: Czw 14 Paź, 2010 13:27
Elementów jest mniej powinny być takie sloty jak: Hełm(na samej górze) Zbroja (na środku) Broń (po prawej od zbroi) Tarcza (po lewej od zbroi) akcesoria (pod Bronią)

Mam nadzieje że wszystko zrozumiałe bo zależy mi na skrypcie a wieże że skoro Ayene się tym zainteresowała to skrypt będzie istniał. Ayene jest wszechmocna :-) :-)
 
 
Konrader97 



Preferowany:
RPG Maker XP

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 08 Paź 2010
Posty: 57
Skąd: Gdańsk
Wysłany: Czw 14 Paź, 2010 14:10
Właściwie to akcesoria można podzielić na naszyjniki z lewej w górze i na pierścienie z lewej na dole. a w dolnym prawym rogu najczęściej jest ilość pieniędzy lub strzał.
________________________
Moje Pokemony w Virtuadopt
http://www.virtuadopt.com...1&id=Konrader97
http://miasteczka.tk/437/nostalia
http://grawbank.tk/969/konrader97
http://przytulmisia.tk/780/konrader97
http://stworzwirusa.tk/993/konrader97
http://zwierzak.tk/499/konrader97
 
 
 
Ayene 




Ranga RM:
4 gry

Pomogła: 232 razy
Dołączyła: 18 Wrz 2007
Posty: 2424
Wysłany: Czw 14 Paź, 2010 21:52
songoxyz, zamień skrypt z HUDem Ekwipunku na poniższy:
Spoiler:

Kod:
#==============================================================================
# MOG MPW Equip V1.1  /   HUD Ekwipunku XP         
#==============================================================================
# Autor: Moghunter   
#==============================================================================
# Tłumaczenie: Ayene   
#==============================================================================
# Skrypt wyświetla na mapie HUD z ekwipunkiem.
# Instalacja: Umieść skrypt nad Main.
#==============================================================================

if true # True = wyświetla HUD / False = nie wyświetla

module MOG
  # Przełącznik, kontrolujący wyświetlanie HUD
  EQPMAPVIS = 5

  # Przezroczystość okna HUD
  EQPMAPOPA = 0

  # Okno
  EQPMAPSKIN = "001-Blue01"

  # Położenie HUD - współrzędne x i y
  EQPMAPX = 480 # współrzędna x
  EQPMAPY = 330 # współrzędna y
end

$mogscript = {} if $mogscript == nil
$mogscript["mpequip"] = true

#==============================================================================
# Window_Base
#==============================================================================
class Window_Base < Window
  def draw_equip_map(item, x, y)
    if item == nil
      return
    end
    bitmap = RPG::Cache.icon(item.icon_name)
    self.contents.blt(x + 11, y + 9, bitmap, Rect.new(0, 0, 24, 24))
  end
  def draw_mequip(x, y)
    mequip = RPG::Cache.picture("Mequip")   
    cw = mequip.width
    ch = mequip.height
    src_rect = Rect.new(0, 0, cw, ch)
    self.contents.blt(x, y, mequip, src_rect)
  end
end

#==============================================================================
# Window_Equip_Map
#==============================================================================
class Window_Equipmap < Window_Base
  def initialize(actor)
    super(0, 0, 190, 200)
    self.contents = Bitmap.new(width - 32, height - 32)
    self.opacity = MOG::EQPMAPOPA
    self.windowskin = RPG::Cache.windowskin(MOG::EQPMAPSKIN)
    @actor = actor
    refresh
  end
  def refresh
    self.contents.clear
    draw_mequip(0,0)
    @data = []
    @data.push($data_weapons[@actor.weapon_id])
    @data.push($data_armors[@actor.armor1_id])
    @data.push($data_armors[@actor.armor2_id])
    @data.push($data_armors[@actor.armor3_id])
    @data.push($data_armors[@actor.armor4_id])
    self.contents.font.color = system_color
    draw_equip_map(@data[0], 36 * 0, 34)
    draw_equip_map(@data[1], 36 * 2, 34)
    draw_equip_map(@data[2], 36 * 1, 0)
    draw_equip_map(@data[3], 36 * 1, 34)
    draw_equip_map(@data[4], 36 * 2, 34 * 2)
  end
end

#==============================================================================
# Scene_Map
#==============================================================================
class Scene_Map
  alias mog8_main main
  def main
    @actor = $game_party.actors[0]
    @eqmap = Window_Equipmap.new(@actor)
    @eqmap.x = MOG::EQPMAPX
    @eqmap.y = MOG::EQPMAPY
    if $game_switches[MOG::EQPMAPVIS] == false
      @eqmap.visible = true
    else
      @eqmap.visible = false     
    end     
    mog8_main
    @eqmap.dispose
  end
 
  alias mog8_update update
  def update
    if $game_switches[MOG::EQPMAPVIS] == false
      @eqmap.visible = true
    else
      @eqmap.visible = false     
    end
    if $eref == true
      @eqmap.refresh
      $eref = false
    end
    mog8_update
  end
end

#==============================================================================
# Game_Map
#==============================================================================
class Game_Map
  attr_accessor :eref
end

class Interpreter
  def eref
    $eref = true
  end
  alias mog319ref command_319
  def command_319
    eref
    return mog319ref
  end
end
end



A zamiast HUDa w folderze Pictures umieść poniższy obrazek:
________________________


 
 
 
Konrader97 



Preferowany:
RPG Maker XP

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 08 Paź 2010
Posty: 57
Skąd: Gdańsk
Wysłany: Pią 15 Paź, 2010 11:35
Można też podmieńić.
to:
Spoiler:

# Położenie HUD - współrzędne x i y
EQPMAPX = 480 # współrzędna x
EQPMAPY = 330 # współrzędna y
end


Na to:
Spoiler:

# Położenie HUD - współrzędne x i y
EQPMAPX = 480 # współrzędna x
EQPMAPY = 70 # współrzędna y
end



Wtedy będzie efekt podobny do tego w Tibi
________________________
Moje Pokemony w Virtuadopt
http://www.virtuadopt.com...1&id=Konrader97
http://miasteczka.tk/437/nostalia
http://grawbank.tk/969/konrader97
http://przytulmisia.tk/780/konrader97
http://stworzwirusa.tk/993/konrader97
http://zwierzak.tk/499/konrader97
 
 
 
Flanagan 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 9 razy
Dołączył: 26 Sty 2010
Posty: 181
Skąd: Ziemia
Wysłany: Sob 16 Paź, 2010 07:51
Wielkie dzięki Ayene jestes wielka
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template Klam by Ayene