Ogłoszenie 

Uwaga! To forum jest w trybie offline.
Wszelką pomoc uzyskasz pod adresem
forum.ultimateam.pl


Administracja Forum


Poprzedni temat «» Następny temat
Menu na środku;-)
Autor Wiadomość
Tjef 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 12 razy
Dołączył: 21 Wrz 2010
Posty: 163
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: Sro 20 Paź, 2010 17:13
Menu na środku;-)
Menu na środku [VX]

[Instrukcja]
Wklej skrypt nad 'Main" w edytorze skryptów ;-)
Zapoznaj się z konfiguracją i instrukcją w skypcie
Ciesz się nowiuteńkim skryptem z twierdzy a dodanym na Ultimie :-P

[Skrypt] :
Spoiler:

Kod:

         ###########################################################
          ##################### Środkowe Menu ###########################
          #### V 1.0 ###################################################
          ################################### By: SteveMariano ############
          ###########################################################
#Dodaje: ThiefStory
#Niestety ten koleś ze skryptu nie dał instrukcji ;-(
#Spróbuję coś na szybko dodać |
#                                            V

class Window_MenuStatus < Window_Selectable
  def initialize(x, y)
    super(x, y, 384, 120)#Położenie menu... (x - pozioma, y - pionowa)
    refresh
    self.active = false #Działanie skryptu, false - nie działa, true - działa
    self.index = -1
  end
  def refresh
    @item_max = $game_party.members.size #A spróbuj poniżej edytować to cię trzasnę po łapach!
    draw_actor
  end
  def draw_actor
    self.contents.clear
    if (self.index < 0)
      actor = 0
    else
      actor = self.index
    end
    actor = $game_party.members[actor]
    draw_actor_face(actor, 2, 2, 86)
    x = 104
    y = 5
    draw_actor_name(actor, x, y)
    draw_actor_class(actor, x + 120, y)
    draw_actor_level(actor, x, y + WLH * 1)
    draw_actor_state(actor, x, y + WLH * 2)
    draw_actor_hp(actor, x + 120, y + WLH * 1)
    draw_actor_mp(actor, x + 120, y + WLH * 2)
  end
  def update_cursor
    if @index < 0
      self.cursor_rect.empty
    elsif @index < @item_max
      self.cursor_rect.set(0, 0, contents.width, 90)
    elsif @index >= 100
      self.cursor_rect.set(0, (@index - 100) * 96, contents.width, 96)
    else
      self.cursor_rect.set(0, 0, contents.width, @item_max * 96)
    end
  end
end
class Window_PlayTime < Window_Base
  def initialize
    super(160, 240, 224, WLH + 32)
    self.contents = Bitmap.new(width - 32, height - 32)
    refresh
  end
  def refresh
    self.contents.clear
    self.contents.font.color = system_color
    self.contents.draw_text(9, 0, 120, 22, "Czas Gry:") # Tekst do "czas gry"
    @total_sec = Graphics.frame_count / Graphics.frame_rate
    hour = @total_sec / 60 / 60
    min = @total_sec / 60 % 60
    sec = @total_sec % 60
    text = sprintf("%02d:%02d:%02d", hour, min, sec)
    self.contents.font.color = normal_color
    self.contents.draw_text(60, 0, 120, 22, text, 2)
  end
  def update
    super
    if Graphics.frame_count / Graphics.frame_rate != @total_sec
      refresh
    end
  end
end
class Scene_Menu < Scene_Base
  def initialize(menu_index = 0)
    @menu_index = menu_index
  end
  def start
    super
    create_menu_background
    create_command_window
    @gold_window = Window_Gold.new(384, 240)
    @status_window = Window_MenuStatus.new(160, 120)
    @window_playtime = Window_PlayTime.new
  end
  def terminate
    super
    dispose_menu_background
    @window_playtime.dispose
    @command_window.dispose
    @gold_window.dispose
    @status_window.dispose
  end
  def update
    super
    update_menu_background
    @window_playtime.update
    @command_window.update
    @gold_window.update
    @status_window.update
    if @command_window.active
      update_command_selection
    elsif @status_window.active
      if Input.repeat?(Input::DOWN)
        @status_window.draw_actor
      end
      if Input.repeat?(Input::UP)
        @status_window.draw_actor
      end
      update_actor_selection
    end
  end
  def create_command_window
    s1 = Vocab::item
    s2 = Vocab::skill
    s3 = Vocab::equip
    s4 = Vocab::status
    s5 = Vocab::save
    s6 = Vocab::game_end
    @command_window = Window_Command.new(160, [s1, s2, s3, s4, s5, s6])
    @command_window.index = @menu_index
    @command_window.y = 120
    if $game_party.members.size == 0
      @command_window.draw_item(0, false)
      @command_window.draw_item(1, false)
      @command_window.draw_item(2, false)
      @command_window.draw_item(3, false)
    end
    if $game_system.save_disabled
      @command_window.draw_item(4, false)
    end
  end
  def update_command_selection
    if Input.trigger?(Input::B)
      Sound.play_cancel
      $scene = Scene_Map.new
    elsif Input.trigger?(Input::C)
      if $game_party.members.size == 0 and @command_window.index < 4
        Sound.play_buzzer
        return
      elsif $game_system.save_disabled and @command_window.index == 4
        Sound.play_buzzer
        return
      end
      Sound.play_decision
      case @command_window.index
      when 0
        $scene = Scene_Item.new
      when 1,2,3
        start_actor_selection
      when 4
        $scene = Scene_File.new(true, false, false)
      when 5
        $scene = Scene_End.new
      end
    end
  end
  def start_actor_selection
    @command_window.active = false
    @status_window.active = true
    if $game_party.last_actor_index < @status_window.item_max
      @status_window.index = $game_party.last_actor_index
    else
      @status_window.index = 0
    end
  end
  def end_actor_selection
    @command_window.active = true
    @status_window.active = false
    @status_window.index = -1
    @status_window.draw_actor
  end
  def update_actor_selection
    if Input.trigger?(Input::B)
      Sound.play_cancel
      end_actor_selection
    elsif Input.trigger?(Input::C)
      $game_party.last_actor_index = @status_window.index
      Sound.play_decision
      case @command_window.index
      when 1
        $scene = Scene_Skill.new(@status_window.index)
      when 2
        $scene = Scene_Equip.new(@status_window.index)
      when 3
        $scene = Scene_Status.new(@status_window.index)
      end
    end
  end
end
# The END ;-)



'Skrinszot'



Jak jest taki skrypt na forum to przepraszam i proszę Administrację o usunięcietego skryptu.
Jeżeli nie można dodawać z twierdzówki to też bardzo przepraszam...


Autor Skryptu: SteveMariano

To tyle ;-)
________________________
SAGA TS ( ThiefStory )
Rozdział I: Same Game http://www.ultimateam.pl/viewtopic.php?t=4978
Rozdział II: Terror http://www.ultimateam.pl/...p?p=64366#64366
Pozostałe rozdziały mogą nawet nie wyjść :P
Lista elity: http://i.imgur.com/Li9fU.jpg
 
 
spino333 



Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Gru 2009
Posty: 85
Skąd: Nie pamiętam
Wysłany: Czw 04 Lis, 2010 09:35
Skrypt fajny, ale raczej nie dodam do projektu.
PS.: Mam wrażenie że taki skrypt był już na ultimie
________________________
_________________
_________________
Jak kraść to milinony...
Jak ruchać to księżniczki...
_________________
_________________
_________________
 
 
 
Poster27 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 22 razy
Dołączył: 27 Kwi 2010
Posty: 136
Skąd: że znowu
Wysłany: Pią 19 Lis, 2010 07:36
Tak był taki, lecz ten jest pionowo, oczywiście może się przydać, zamiennie z jednoosobowym menu.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template Klam by Ayene