Ogłoszenie 

Uwaga! To forum jest w trybie offline.
Wszelką pomoc uzyskasz pod adresem
forum.ultimateam.pl


Administracja Forum


Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: Ayene
Wto 26 Paź, 2010 19:09
Pytanie w sprawie gry
Autor Wiadomość
525Jojo 



Preferowany:
RPG Maker XP

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 22 Paź 2010
Posty: 64
Wysłany: Wto 26 Paź, 2010 17:26
Pytanie w sprawie gry
Mam pytanie czy dało by się zrobić w grze walkę w czasie rzeczywistym jak w tibi i plecak jak w polsce online? Proszę o szybką odpowiedź
 
 
kamillo112 




Preferowany:
RPG Maker XP

Pomógł: 33 razy
Dołączył: 15 Mar 2010
Posty: 262
Wysłany: Wto 26 Paź, 2010 17:56
NA walkę w czasie rzeczywistym jest skrypt o nazwie ABS a na plecak też pewnie jest tylko trzeba poszukać
 
 
Konrader97 



Preferowany:
RPG Maker XP

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 08 Paź 2010
Posty: 57
Skąd: Gdańsk
Wysłany: Wto 26 Paź, 2010 17:57
Walki w czasie rzeczywistym to ABS'y. Najlepszym a zarazem najtrudniejszym do opanowania jest XAS Moghunter'a, jest wiele wersji lecz ja polecam:

Oryginal:
Spoiler:

Kod:
http://atelier-rgss.com/RGSS/Demos/XAS_Original.exe



Hero:
Spoiler:

Kod:
http://www.mediafire.com/?ticzobz6dteqdv1e



A co do plecaka to niewiem jak wygląda ten, którego szukasz ale masz tutaj skrypt Ayene:
Spoiler:

Kod:
#==============================================================================
# MOG MPW Equip V1.1  /   HUD Ekwipunku XP         
#==============================================================================
# Autor: Moghunter   
#==============================================================================
# Tłumaczenie: Ayene   
#==============================================================================
# Skrypt wyświetla na mapie HUD z ekwipunkiem.
# Instalacja: Umieść skrypt nad Main.
#==============================================================================

if true # True = wyświetla HUD / False = nie wyświetla

module MOG
  # Przełącznik, kontrolujący wyświetlanie HUD
  EQPMAPVIS = 5

  # Przezroczystość okna HUD
  EQPMAPOPA = 0

  # Okno
  EQPMAPSKIN = "001-Blue01"

  # Położenie HUD - współrzędne x i y
  EQPMAPX = 410 # współrzędna x
  EQPMAPY = 390 # współrzędna y
end

$mogscript = {} if $mogscript == nil
$mogscript["mpequip"] = true

#==============================================================================
# Window_Base
#==============================================================================
class Window_Base < Window
  def draw_equip_map(item, x, y)
    if item == nil
      return
    end
    bitmap = RPG::Cache.icon(item.icon_name)
    self.contents.blt(x + 3, y + 34, bitmap, Rect.new(0, 0, 24, 24))
  end
  def draw_mequip(x, y)
    mequip = RPG::Cache.picture("Mequip")   
    cw = mequip.width
    ch = mequip.height
    src_rect = Rect.new(0, 0, cw, ch)
    self.contents.blt(x , y - ch + 65 ,mequip, src_rect)
  end
end

#==============================================================================
# Window_Equip_Map
#==============================================================================
class Window_Equipmap < Window_Base
  def initialize(actor)
    super(0, 0, 190, 100)
    self.contents = Bitmap.new(width - 32, height - 32)
    self.opacity = MOG::EQPMAPOPA
    self.windowskin = RPG::Cache.windowskin(MOG::EQPMAPSKIN)
    @actor = actor
    refresh
  end
  def refresh
    self.contents.clear
    draw_mequip(0,0)
    @data = []
    @data.push($data_weapons[@actor.weapon_id])
    @data.push($data_armors[@actor.armor1_id])
    @data.push($data_armors[@actor.armor2_id])
    @data.push($data_armors[@actor.armor3_id])
    @data.push($data_armors[@actor.armor4_id])
    self.contents.font.color = system_color
    draw_equip_map(@data[0], 32 * 0, 0)
    draw_equip_map(@data[1], 32 * 1, 0)
    draw_equip_map(@data[2], 32 * 2, 0)
    draw_equip_map(@data[3], 32 * 3, 0)
    draw_equip_map(@data[4], 32 * 4, 0)
  end
end

#==============================================================================
# Scene_Map
#==============================================================================
class Scene_Map
  alias mog8_main main
  def main
    @actor = $game_party.actors[0]
    @eqmap = Window_Equipmap.new(@actor)
    @eqmap.x = MOG::EQPMAPX
    @eqmap.y = MOG::EQPMAPY
    if $game_switches[MOG::EQPMAPVIS] == false
      @eqmap.visible = true
    else
      @eqmap.visible = false     
    end     
    mog8_main
    @eqmap.dispose
  end
 
  alias mog8_update update
  def update
    if $game_switches[MOG::EQPMAPVIS] == false
      @eqmap.visible = true
    else
      @eqmap.visible = false     
    end
    if $eref == true
      @eqmap.refresh
      $eref = false
    end
    mog8_update
  end
end

#==============================================================================
# Game_Map
#==============================================================================
class Game_Map
  attr_accessor :eref
end

class Interpreter
  def eref
    $eref = true
  end
  alias mog319ref command_319
  def command_319
    eref
    return mog319ref
  end
end
end




I wklej ten obrazek do folderu z twoją grą do folderu Pictures



Jak to zainstalować??

Musisz kliknąć w edytor skryptu i kliknąć na samiej górze PPM i tam jest INSERT.
Po prawej otworzy się pusty dokument i tam wklej ten skrypt. Potem włącz grę
i ciesz się widokiem ekwipunku na mapię.

Jeżeli pomogłem kliknij Pomógł.
________________________
Moje Pokemony w Virtuadopt
http://www.virtuadopt.com...1&id=Konrader97
http://miasteczka.tk/437/nostalia
http://grawbank.tk/969/konrader97
http://przytulmisia.tk/780/konrader97
http://stworzwirusa.tk/993/konrader97
http://zwierzak.tk/499/konrader97
 
 
 
525Jojo 



Preferowany:
RPG Maker XP

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 22 Paź 2010
Posty: 64
Wysłany: Wto 26 Paź, 2010 18:12
Dzięki chłopaki
________________________
Pozdro dla Billa G.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template Klam by Ayene