Ogłoszenie 

Uwaga! To forum jest w trybie offline.
Wszelką pomoc uzyskasz pod adresem
forum.ultimateam.pl


Administracja Forum


Poprzedni temat «» Następny temat
Rakrato: Narodziny mrocznego wladcy
Autor Wiadomość
Azux 



Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 8 razy
Dołączył: 28 Lut 2011
Posty: 87
  Wysłany: Czw 21 Kwi, 2011 19:47
Rakrato: Narodziny mrocznego wladcy
W zwiasku iz poprzedni temat zostal zamkniety zakladam nowy :)

Witam! Chcialbym zaprezentowac wam moj projekt. Wlasnie dzisiaj wychodzi na swiatlo dzienne wersja demonstracyjna mojej gry.
Bohater:
Spoiler:

:
W wersji demo jest to chlopak mieszkajacy w ubogiej wiosce.Imie wybiera gracz. A wyglad mozna(nie trzeba) zmienic na poczatku gry. W wersji demo mamy do wyboru 2 klasy oraz 2 warianty wygladu.W pelnej wersji bedzie ich po 4.


Ciekawostka:
Wybor klasy ma wazny wplyw na wzrost (hp,mp,)np.wojownik bedzie dostawal wiecej pkt hp co poziom niz mag ale za to mniej mp. Rowniez maksymalny poziom sily itd. jest podzielony inaczej.
Wiem ze wymagane jest opis fabuly aoraz screeny lecz nie wstawie ich na forum gdyz wszystko jest opisane na stronie poswieconej o grze.
http://rakrato.xorg.pl/
UWAGA!
Prosze o dodawanie opini o grze w zakladce miniForum, znalezione bledy oraz pytania piszac e-mail (podany na stronie zakladka kontak) albo tutaj na forum. Dziekuje.

Screeny:

Fabula:
Spoiler:


Wprowadzenie :
Dawno Dawno temu gdzieś pomiędzy piekłem a ziemią arcydemon zwany Rakrato zawiera
Pakt z królem krainy Mormides. Władca zyskał wieczną władze, jednak nie przypuszczał,
Że Rakrato go oszukał. Wkrótce król Mirus ginie z ręki demona.
Rakrato staje się coraz silniejszy…

Rok Później…

Mała wioska Rayos, w wiosce żyje się spokojnie i dostatnio.
Bohater mieszka z matką w malutkim domku w centrum wioski.
Pewnego dnia matka prosi aby bohater poszedł i poszukał grzybów w miejscowym lesie.
Z samego rana bohater wyrusza na swoją pierwszą samodzielną przygodę ktora nie kończy się po jego myśli....


Dodam jeszcze ze jest to moja pierwsza praca w rpg makerze
________________________
Spoiler:


Pracuje nad "Rakrato"
Mapki: 0,3%
Skrypty: !?!?-%
Przedmioty: 0,1%
Quest: 0,3%
Ostatnio zmieniony przez Ayene Czw 05 Maj, 2011 13:42, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
sled 




Preferowany:
RPG Maker VXAce

Pomógł: 7 razy
Dołączył: 23 Kwi 2010
Posty: 93
Skąd: Inowrocław
Wysłany: Pią 22 Kwi, 2011 11:31
No to tak - screeny - pięknie wykonany domek lecz 2 następne screeny możesz poprawić, urozmaicić wciskając nieco więcej odmienności (innych mniejszych roślinek itp itd)
Skrypty zapewne większości znane lecz pamiętaj że im więcej ich jest tym wolniej może gra chodzić na starszych maszynach dlatego staraj się nie pchać co się da na siłę, a jedynie to co naprawdę się przyda (mówię to gdyż widzę że troszkę tego będzie ;-) )
Fabuła - no cóż - nie żebym wybrzydzał, ale niema zbytniego polotu... choć ciekaw jestem jak to zaprezentujesz w grze, a nie tu na forum dlatego jeszcze wstrzymam się z jej oceną
Fajny pomysł z wariantem wyglądu - nie często to się widuje

Gra póki co na + mimo całej mojej krytyki:)
Może nawet sprawdzę jak znajdę nieco więcej czasu choćby z samej ciekawości gdyż ładnie to wszystko się prezentuje
 
 
Angius 

Nie wkurzać



Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 104 razy
Dołączył: 30 Paź 2010
Posty: 1276
Skąd: wROCK
Wysłany: Pią 22 Kwi, 2011 13:26
Pierwszy projekt :lol:
Już wiem, jak będzie to wróżyło... Uwierz, chyba jeszcze żaden pierwszy projekt nie był dobrą grą...
Ale przejdźmy do oceny:
PLUSY
+ Sporo opcji wyboru na początku gry
+ Kilka fajnych skryptów
+ Nienajgorzej jak na pierwszy projekt...
MINUSY
- Mapka w domu zawalona wszystkim czym popadnie
- Błędy w mappingu - na tejże mapce urywa nam szafkę za oparciem krzesła
- Banalna fabuła: jest sobie demon i jest sobie chłopak, i chłopak wychodzi, ale się okazuje że jest wybrańcem/synem króla/nieślubnym dzieckiem tego demona i wiedźmy, i on go pokonuje. Kropka.
- Ze zwiastuna: 0:20 - pustka mapki z lawą aż razi; 0:25 - pustka tego zamku(?) razi jeszcze mocniej
- Nie wiadomo jakie jaranie się własną grą - strona gry, zwiastuny, znak towarowy, nazwy jakichś studiów projektujących grę... Wybacz, ale nie wmówisz mi, że zaangażowałeś do produkcji gry w RM-ie jakieś studio i masz własnego wydawcę... i bazujesz na podstawowym RTP... Wątpię też, że faktycznie zastrzegłeś sobie w urzędzie znak towarowy...
OPISOWO
Gra byłaby nawet może i niezła, gdybyś popracował nad mappingiem i nie jarał się tak własnym projektem robiąc z niego wielką, wysokobudżetową produkcję w którą są zaangażowane studia projektów, która ma własnego wydawcę, własną stronę (na której ShoutBox nazywasz forum :lol: ), etc... Starasz się, widzę, ale z nastawieniem, że pierwszy projekt będzie kasową produkcją niewiele osiągniesz. My gry tworzymy dla przyjemności swojej i innych, nie po to, by zaraz zdobyć nimi sławę...
Fabuła bazuje na starych szablonach, nic nowego nią nie pokazujesz. RTP również standardowe a przyznajmy, te drzewka 1x2 nie są czymś, co mogłoby zachwycić. Mapping też mógłby być lepszy, bo w jednym miejscu tak nawalone jest wszystkiego, że aż brakuje kawałka szafki, a w drugim z kolei ściany rażą pustką...
PODSUMOWANIE
plusy: 3, minusy: 5, 3/5 => 60% => 6/10, acz jak dla mnie ostatni minus odejmuje jeszcze jeden punkt z tej oceny...
Ocena: 50%
________________________
"Na trolla pewne są tylko dwie pewne metody, jedna samopowtarzalna i druga, wymagająca przeładowania ręcznego."


 
 
Azux 



Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 8 razy
Dołączył: 28 Lut 2011
Posty: 87
Wysłany: Pią 22 Kwi, 2011 15:44
jezeli chodzi o strone i te nazwy zwiastun i wszystko co jest na stronie byl pomyslem mojego kumple ja tylko tworze gre wiec moge Ci zapewnic ze nie jaram sie az tak swoja gra . Jezeli o fabule to niekoniecznie masz racje .Nie ma nic mowy ze chlopak jest wybrancem nazwal bym to raczej przypadkowa osoba niechcacy wplatana w cala intryge. Jezeli chodzi o zabicie demona tez nie do konca masz racje ale nie chce za duzo mowic. Teraz mapy w demie nie zobaczysz zamku, mapy z lawa, jaskini....sa to mapy ktore (mozliwe) ze zostana najpierw poprawione (te zrobil kolego bez uzgodnienia ze mna(jego strona jego wybor))a potem uzyte w grze. Oczywiscie bledy mapy moze i sa ale cos mi sie wydaje ze nie jest to jedyne demo z bledami.Fakt ze w jednym domku jest nawalone a w drugim swieci pustkami moze rowniez oznaczac stan finansowy osoby ieszkajacej w nim.
________________________
Spoiler:


Pracuje nad "Rakrato"
Mapki: 0,3%
Skrypty: !?!?-%
Przedmioty: 0,1%
Quest: 0,3%
 
 
Angius 

Nie wkurzać



Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 104 razy
Dołączył: 30 Paź 2010
Posty: 1276
Skąd: wROCK
Wysłany: Pią 22 Kwi, 2011 15:51
To powiedz koledze, że taka strona i pozerstwo (Mam znak towarowy! Mwahahahahaha!) nie jest niczym dobrym, przynajmniej w moim odczuciu. O fabule mówię tylko jak rysuje mi się na dzień dzisiejszy, gdybym przeczytał coś takiego na okładce gry to wybacz, ale nie kupiłbym jej.
Te mapy które wymieniłeś muszą zostać poprawione albo i zrobione od nowa bo niestety, ale są gorsze niż w klasycznym już "strarzniku".
Nie jedyne demo z błędami, fakt, ale tutaj kłania nam się obeznanie z makerem - jeśli dasz gdzieś szafkę a na to krzesło, to szafkę usunie, musisz to zrobić zdarzeniem. Poza tym, nie zasłaniaj się błędami innych, bo mówimy o twojej grze, a skoro wiesz o tym, jakie błędy były popełniane przez innych, to oczekiwałbym, że ich nie popełnisz.
Nie chodzi mi o różnicę nawalenia w domkach, ale o to, że na jednej mapce potrafisz dać jakiś mniej lub bardziej sensowny wystrój, zaś na drugiej maksimum to lina i dwa proporce...
________________________
"Na trolla pewne są tylko dwie pewne metody, jedna samopowtarzalna i druga, wymagająca przeładowania ręcznego."


 
 
daan. 



Dołączył: 22 Kwi 2011
Posty: 0
Wysłany: Pią 22 Kwi, 2011 16:20
Co do znaku towarowego masz racje w 90% (nie zrobiłem tego żeby się pochwalić)
Jeżeli naprawdę jest to błąd karygodny nie ma problemu mogę to usunąć ,
Co do fabuły, jest ona nie dopracowana ale na pewno czymś zaskoczy :)
Ogólnie strona była moim pomysłem, ale zawartość już nie koniecznie :)
Co do galerii tych zdjęć rzeczywiście robiłem je na szybko, co może nie jest najlepszym wyjściem i zostaną poprawione

I nie robimy gry żeby czerpać z niej jakiejkolwiek korzyści
Ale dzięki za krytyczny komentarz, który motywuje do pracy :)
(Mimo wszystko uważam, że sam pomysł strony nie jest zły)

PS. To Forum w którym nie widać forum jest
"Komentator to moduł dzięki któremu odwiedzający Twoją stronę będą mogli komentować Twoje newsy lub inne teksty. Łatwy do wstawienia, w pełni konfigurowalny wygląd i możliwość moderowania wpisów."
A nie zwykły shoutbox.
 
 
Angius 

Nie wkurzać



Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 104 razy
Dołączył: 30 Paź 2010
Posty: 1276
Skąd: wROCK
Wysłany: Pią 22 Kwi, 2011 16:34
Znak towarowy nie jest niczym karygodnym, ale wprowadza w błąd potencjalnych graczy, podobnie jak wzmianki o jakimś studio designerskim, wydawcy... Liczą na kasową, poważną produkcję a dostają pierwszy projekt w RM-ie...
Jeśli bierzesz się za robienie jakichś gier, to najpierw radziłbym się zaznajomić z tematem - poprzeglądaj to forum.
Pomysł strony nie jest zły - on jest zbędny.
________________________
"Na trolla pewne są tylko dwie pewne metody, jedna samopowtarzalna i druga, wymagająca przeładowania ręcznego."


 
 
daan. 



Dołączył: 22 Kwi 2011
Posty: 0
Wysłany: Pią 22 Kwi, 2011 16:49
Ok rozumiem juz o co Ci dokładnie chodzi
(Duży szum wokół pierwszego projektu, i rzeczywiście to nie jest potrzebne)
Ale chciałbym się skupić na samej grze a więc poczytać oceny GRY
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template Klam by Ayene